Gå til innhold

Er norske menn gjerrige?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

joda forstod det, men du er jo litt rar om du tror frisører som klipper hår skal ha like mye betalt som en mekaniker? mekaniker krever langt mer enn en frisør av ferdigheter og kunnskap og det er langt mer penger i biler, kjøretøy enn hår

Anonymkode: f2d77...2bd

Åå da så. Mer ferdigheter ja.... Hvorfor er det like lang utdanning da?

Anonymkode: e3b43...223

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevelsen av at norske menn er gjerrige. Noen er så klart det, men det er jo helt naturlig at det finnes noen gjerrigknarker der ute. Men ikke som hovedregel.

Anonymkode: 3abb3...5b7

AnonymBruker
Skrevet
bnb90 skrev (49 minutter siden):

Har liten tro på at dere som skriver på kvinneguiden og rakker ned på kvinner hadde turt å ha slike jobber😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke opplevelsen av at norske menn er gjerrige. Noen er så klart det, men det er jo helt naturlig at det finnes noen gjerrigknarker der ute. Men ikke som hovedregel.

Anonymkode: 3abb3...5b7

Er ikke på utkikk etter nye menn selv heldigvis, men det var godt å høre at det fortsatt finnes mandige norske menn😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

takk. jeg er elektriker og har 650 000 i året, når jeg jobber 7.5 timer. jobber jeg 50-60 timer pr uke har jeg 800 000 +, dvs lønning etter innsats. kvinner vil ha mer lønn men redusert innsats, slik fungerer ikek samfunnet, klager og griner gjør de mer også, lite produktivt

En annen ting. Synes det sier veldig mye om deg når du her med en inntekt på 800 000 + div lønning etter innsats som du sier, er inne på denne tråden og viser deg som en gjerrigknark.

Du beviser jo bare hva som blir påstått i denne tråden. Hadde du enda hatt dårlig lønn, så hadde du blitt bedre forstått.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

byggebransjen, 99 prosent menn

rørleggere, elektrikere tømrere, en av de viktigste yrkene i samfunnet

huset du bor i er bygget, prosjektert og laget av en mann

matrialene huset er bygget av er laget, forberedt og skaffet av en mann

pengene du får fra nav kommer mest sannsynlig fra menn, da menn betaler langt langt mer i skatt enn det kvinner gjør

Kvinneguiden.no er laget av en mann

internett er funnet opp og serverne er eid av en mann

pcen, tlf du bruker er også funnet opp og kjøpt fra et selskap en mann eier

så og si alt rundt deg er lagd, funnet opp og bygd av en mann, kanskje det eneste du har rundt deg som kvinner har bidratt med er klær som blir produsert i kina 

menn bidrar mest i samfunnet verden over

menn har bygget og laget samfunnet og 99 prosneet av all teknologi og framskritt i verden er fra menn

Men dere klarer ikke å lage en "Manneguiden", dere må sitte og slenge dritt på Kvinneguiden...

Jeg husker fra min barndom på syttitallet at moren min jobbet fulltid, men takket være at hun "bare" jobbet vanlig kontortid så kunne faren min drive eget firma. Han kom hjem til dekket bord, og kunne stikke tilbake på jobben etter middag. Mamma gjorde alt av husarbeid, og tok seg av oss tre ungene utenom arbeidstid. Hva skulle de gjort om hun også ville jobbe 12-15 timer i døgnet? De kunne selvsagt hatt en praktikant boende, så hadde vi vokst opp med å stort sett se begge foreldrene våre i helger og ferier... 

Vi skal være jævlig glad for at noen orker å bli sykepleiere, hjelpepleiere, lærere, barnehagelærere osv. Jeg hadde ikke kunnet tenke meg det...

De fleste kvinner jeg omgås med jobber i likhet med meg 100%, jeg jobber også en del ekstra fordi det stort sett er litt for mye å gjøre på jobb. Tjener langt mindre enn en elektriker (jobber i privat sektor) men trives godt i jobben, og har da såpass at jeg eier mitt eget hus, og min egen bil :) Trenger ingen mann som skal betale for meg, men synes det er hyggelig om kjæresten spanderer middag av og til, så gjør jeg det samme for ham... 

Og en siste ting, du skryter av alt menn har oppnådd, det som foregår i Ukraina nå, det er også takket være dere flotte menn... De fleste kriger er vel takket være dere, dere er jo så oppfinnsomme og flinke som utvikler stadig nye våpen... 

Anonymkode: c9b94...f9f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er norske kvinnfolk bitches?

AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (4 minutter siden):

Er norske kvinnfolk bitches?

Er ei norsk dame ja og har blitt sammen med en utenlandsk for mange år siden.

Har lenge hatt lyst til å skrive hva mange utenlandske menn kaller dere norske menn, men det kan jeg ikke pga evt hets. Men tenk selv hva det kan være og ta dere sammen snart nå.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ei norsk dame ja og har blitt sammen med en utenlandsk for mange år siden.

Har lenge hatt lyst til å skrive hva mange utenlandske menn kaller dere norske menn, men det kan jeg ikke pga evt hets. Men tenk selv hva det kan være og ta dere sammen snart nå.

kaller oss Potet? lukter sur melk? at norske menn er bitches? Er dere damer som prøver å gjøre oss til bitches.

Prøv og kjør den kvinnekampen deres i somalia, da blir du lyncha offentlig.

Anonymkode: 65d97...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Ja trøst dere med det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

kaller oss Potet? lukter sur melk? at norske menn er bitches? Er dere damer som prøver å gjøre oss til bitches.

Prøv og kjør den kvinnekampen deres i somalia, da blir du lyncha offentlig.

Dere er ikke så veldig mandige rett og slett. Beklager 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja trøst dere med det. 

jeg er ganske enig tbh, majoriteten av norske menn er veike kjæringer som er like om ikke mer femi en damer flest.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De tjener ikke minst. De jobber minst, de velger yrker i kommunal og statlig sektor som betaler minst, og de velger ikke risikoutsatte yrker. 

De gjør altså et valg om å tjene mindre. 

Anonymkode: bc065...c22

fordi de skal ha overskudd til å ta seg av alt hjemme som menn ikke gidder

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke så veldig mandige rett og slett. Beklager 

Er enig as, produkt av å ha det for godt + feminisme.

AnonymBruker
Skrevet

Er enig as, produkt av å ha det for godt + feminisme.

Nå må du ikke blande likestilling og feminisme. Ganske forskjellige ting.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå må du ikke blande likestilling og feminisme. Ganske forskjellige ting.

Likestilling er bygget på feminisme.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Likestilling er bygget på feminisme.

Nei, da har du misforstått

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, da har du misforstått

Jeg har ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke det.

Da får du sette deg inn i ting

AnonymBruker
Skrevet

Da får du sette deg inn i ting

Hvem har kjempet for likestilling? Feminister og homoer. Det er ikke en diskusjon en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...