Gå til innhold

Kan denne kjolen brukes av bryllupsgjest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen er kremhvit med sorte detaljer. Sliter veldig med å finne kjoler jeg synes er fine pga overvekt og denne satt som en drøm. Synes dog den er litt i grenseland mtp. farge, og vil ikke tråkke over en grense for hva som er akseptabelt. Hva tenker dere? 

B7D0AF28-0082-4FD9-A35E-556C2E0D8BD9.jpeg

Anonymkode: 1604b...8c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er ikke en kjole for en bryllupsgjest, det er en sommerkjole for en dag på stranda eller en tur på kafe. Hvor overvektig er du? Jeg har vært str 48/50 på mitt største, og hadde aldri problemer med å finne klær som passet anledningen. Kan gi tips om noen butikker, men da må jeg vite str din. 

Anonymkode: 52985...7f4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale mango sin plus size serie. Fantastisk mange sommerkjoler som kan passe til bryllup 😊

Anonymkode: a28ae...cb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp forskjellige på zalando, og returner de du ikke liker. Så får du prøvd forskjellige størrelser, fasonger osv

• Liker 2
Skrevet

Veldig hverdags tenker jeg. Anbefaler å gjøre som brukeren over råder til. Kjøp ulike, prøv og retuner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fargen er ikke noe problem, men stilen er det. Den kjolen er for hverdagslig.

Anonymkode: bbacb...a7e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at den er veldig casual, ikke veldig pynta. 

Men du må jo føle deg vel i det du har på deg da. Kanskje sitter den bedre på deg enn den gjør på hun, men prinsen er ganske hverdagslig. 

Anonymkode: d299c...415

AnonymBruker
Skrevet

Synes i motsetning til flere her at verken fargen eller stilen er et problem. Folk pynter seg i bryllup men hva en person føler seg fin i, er ikke det samme som en annen føler seg fin i. Ser ingenting galt med kjolen, den er fin den så hvis du liker den, etter min mening kan du gjerne gå for den! 

Anonymkode: 39ebc...53e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fargen er ikke noe problem her. Men spørsmålet er hvor casual kleskoden eventuelt er? For denne er veldig casual. Ikke en kjole jeg umiddelbart tenker er passende i bryllup. Men som sagt så kommer det an på kleskoden. 

Anonymkode: e80ea...6df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er jo helt hverdagslig. En dag på kontoret, liksom.. Men det kommer jo an på hvor "stivt" bryllupet er. Hvis du går for den så burde du hvert fall pynte deg veldig i tillegg. Sette opp håret, øredobber og smykker, høye hæler osv.

Anonymkode: 916ab...6e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

den ser ut som pysjamas. 

Anonymkode: a528d...983

• Liker 1
Skrevet

Fargen og mønster er ikke problem (jeg jobber i en brudesalong). Dette er bare ikke godt nok. Rett og slett lite respekt på klærsfronten for den store dagen til brudeparet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns den var fin nok, men jeg hadde vært redd noen skulle syns den var for hvit selv om den egentlig er innenfor. 

Anonymkode: d7bc8...926

AnonymBruker
Skrevet

Ta det du føler deg vel i, syntes den var fin og kan fint styles opp med noen kule sko, hårpynt og og veske evt Kanskje ett sjal. Vipps klar for bryllup:-)

Anonymkode: 2d6aa...de1

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet synes jeg den ser for hverdagslig ut. Men vanskelig å si sikkert, siden bildet bare viser halve kjolen. Hvordan er lengden? Skjørtet? 

Anonymkode: 8b500...341

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den kjolen. For meg er den passe pyntet, kommer ann på stylingen. Vet ikke åssen hverdagsligliv folk lever men den kjolen passer ikke inn på min jobb. Med hæler, blazer og clutch styler du den opp.  Med slippers og strandbag passer den også på stranda. 

Anonymkode: 591d7...5e3

AnonymBruker
Skrevet

Funker helt greit dersom kleskoden er "pent og sommerlig" eller "kom som du er".

Kan sikkert være grei for kleskoden."mørk dress" også, dersom den er lang.

Ville rett og slett spurt bruden. Flere av mine gjester har spurt meg.

Anonymkode: e3ba8...42d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjøp forskjellige på zalando, og returner de du ikke liker. Så får du prøvd forskjellige størrelser, fasonger osv

Ja, bidra til transportutslipp av CO2, støtt multinasjonale selskap slik at de lokale klesbutikkene går konkurs og arbeidsplasser går tapt.

Ts, søk råd i de lokale klesbutikkene og kos deg i bryllupet. Ingen husker hva du hadde på deg, det er bruden som er i sentrum.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, beklager, den er ikke fin nok til brullyp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hva dresskoden er. Hvis det ikke engang er dresskode er den jo fin. Men hvis det er dresskode mørk dress eller lignende er den ikke fin nok. Synes ikke den er for hvit så lenge ikke bruden er typisk bridezilla. 
har du sjekket ut Zizzi? De har vel mange fine kjoler.

Anonymkode: 076e1...f1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...