Eowyn Skrevet 10. november 2005 #1 Del Skrevet 10. november 2005 Intervjuene er sikkert ganske like over hele landet. Har nettopp vært på 1.gangs intervju, og håper på å "gå videre" til neste intervju. Så lurer jeg bare på om noen her har vært på intervju hos dem, som kan fortelle litt hva det går ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #2 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har vært på intervju der, 1. og 2.gangs... 2.intervjuet var veldig likt det første, bare at det var litt mer utdypende. Ihvertfall i mitt tilfelle, så var det ikke noen spesielt vanskelige spørsmål. Vi hadde veldig god tone - jeg og hun som intervjuet meg. Så det gikk veldig greit. Og jeg fikk jobben da! av bunkevis med søkere Ble ass.butikksjef og senere butikksjef. (jobber ikke der nå) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eowyn i.i. Skrevet 13. november 2005 #3 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg er videre til intervju nr.2!!!!!!! Gleder meg, håper virkelig jeg får den jobben. Så kryss fingrene alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. november 2005 #4 Del Skrevet 13. november 2005 Krysser fingrene Selv om popin er en kjede jeg aldri ville jobbet i pga lønnsystemer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #5 Del Skrevet 14. november 2005 Åh? Hvordan da Arwen? Er de kjipe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. november 2005 #6 Del Skrevet 14. november 2005 De har secret shopper som bestemmer en del av lønna. Man får en helt ok grunlønn, men man risikerer altså å gå ned i lønn hvis man ikke oppfører seg eksemplarisk mot denne personen. Vet om en som mistet jobben som butikksjef pga dette og en annen som mistet en del av timelønna si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. november 2005 #7 Del Skrevet 14. november 2005 De har secret shopper som bestemmer en del av lønna. Man får en helt ok grunlønn, men man risikerer altså å gå ned i lønn hvis man ikke oppfører seg eksemplarisk mot denne personen. Vet om en som mistet jobben som butikksjef pga dette og en annen som mistet en del av timelønna si. ← oi da.. det høres ille ut Men jeg trudde ikke at det var lov til å gå ned i lønn jeg da.. er i allefall sånn i kjeden min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 15. november 2005 #8 Del Skrevet 15. november 2005 secret shopper ja......Det forklarer hvorfor de er ultra blide og utrolig slitsomme når jeg kommer inn der...............En kjapp runde og ut så fort jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. november 2005 #9 Del Skrevet 15. november 2005 oi da.. det høres ille ut Men jeg trudde ikke at det var lov til å gå ned i lønn jeg da.. er i allefall sånn i kjeden min... ← Man har en grunnlønn som man uansett ikke mister, så kan da denne tilleggslønna endres opp og ned. Sånn forstod jeg det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #10 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har også hørt mye om at det kan være dårlige arbeidsforhold der, mange unge jenter som sliter med sjefene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eowyn i.i. Skrevet 18. november 2005 #11 Del Skrevet 18. november 2005 Gikk veldig bra på intervjuet, var fornøyd selv ihvertfall! Så nå venter jeg bare på telefon og krysser fingrene. Det er jo leit at det er litt tull med popin, håper jeg slipper å oppleve det hvis jeg får den! Uansett så trenger jeg pengene, så jeg blir glad bare jeg får den, så får jeg ta sånne ting som de kommer. De virket ihvertfall veldig hyggelige de som intervjuet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå