Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal sette dose 3 med 0.25g ozempic i morgen. Har lest at diaré er en vanlig bivirkning, men lurer på om det vil stabilisere seg etterhvert.  Utfordringen nå er jeg ikke kan forutsi når jeg går på do. Kan gå dager. Eks. Spiste lunch kl 13(mulig litt mye da jeg fortsatt ikke helt har fått taket på rett mengde for meg).  Men den maten havner uansett ikke så fort i tarmene.

Skulle I butikken og handle litt matvarer.  Plutselig får jeg magesmerter(i tarmene), og kjenner jeg må på do. Ingen do i butikken eller i nærheten,  så betaler for varene, og kjører hjem(ca 10 min kjøring), mens jeg nesten bæsjer på meg).Rakk hjem akkurat i tide. 

Håper det blir litt mer stabil mage etter hvert, så jeg slipper å kjenne på en frykt for når det setter inn neste gang.     Flere som har opplevd dette. ?

Anonymkode: 4aaba...3de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Og stinkende rap og sinnsykt mye luft. Ga det seks måneder og det ga seg ikke, så måtte slutte med Ozempic.

Anonymkode: 8a032...036

AnonymBruker
Skrevet

Tvert i mot her. Fullstendig forstoppelse.

Anonymkode: 61ab1...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt ikke sulten, enda det er 5 timer siden jeg spiste lunch.....magen roet seg etter et par timer..rare greier dette altså. Blir spennende å se på veiing i morgen...har ikke veid meg siden like før jeg satte første dose, altså 14 dager siden.  Tenker at hver 14.dag får være bra nok.  Kan ikke bli helt opphengt i vekt heller. 

Anonymkode: 4aaba...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...