Gå til innhold

Ser dere ned på kvinner som er sammen med en yngre mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I samfunnet er det liksom slik at mannen i forholdet skal være eldst. Hva tenker dere om damer som er sammen med en mann som er yngre enn henne. Hvor stor alderforskjell må det være for at dere tenker noe over det? Har det noe å si hvor gammel dama er?

Anonymkode: d6152...961

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min venninne er sammen med en mann som er 17 år yngre enn henne. De ble sammen da han var 19 år. De har det bra sammen, har et barn sammen også. Hun hadde barn fra før.

Det ser ut som at de har det veldig bra sammen! 

Anonymkode: c0488...bec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I samfunnet er det liksom slik at mannen i forholdet skal være eldst. Hva tenker dere om damer som er sammen med en mann som er yngre enn henne. Hvor stor alderforskjell må det være for at dere tenker noe over det? Har det noe å si hvor gammel dama er?

Tenker at det er menn som er veldig trygg på seg selv . Å elsker sin kvinne uten forbehold . Alder er bare et tall☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye yngre? 5år? 15 år? For stor forskjell uansett kjønn synes jeg ikke er så bra

Anonymkode: a0325...5c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er aldri ned på folk. Ser rett frem eller opp. 

Anonymkode: e51ab...780

Gjest HegeMarie
Skrevet

Ikke i det hele tatt.

Ser ikke noe galt i det, uansett hvilken vei det er.

Skrevet

Samboeren min er 17 1 /2 år yngre enn meg og vi trives i hvert fall helt utmerket med det. Om noen skulle se ned på noen av oss av den grunn er jo det deres problem.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis aldersforskjellen er stor er det klart en stusser litt, men så lenge de er fornøyde sammen og ønsker det samme er det jo bare positivt. Akkurat hva en tenker er veldig avhengig av situasjon og alderssammensetning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at hun er heldig. 

Anonymkode: a2afb...223

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har det noe å si hvor gammel dama er?

Nei, jobb heller med selvtillit og selvbilde, og legg mere vekt på hva du selv føler, enn hva alle andre føler.

Anonymkode: 1baa9...770

AnonymBruker
Skrevet

Spørs helt. 

Ser ned på for eksempel AnneMa fra grenseløst forelsket, men ikke om det er 2-5 år yngre og begge er over 25.

Anonymkode: a6fec...099

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hun er smart. Statistisk sett så lever kvinner fremdeles lenger enn menn. Mannen min er 6 år eldre enn en og statistisk sett så blir jeg dermed alene de siste 10 årene av mitt liv.

Anonymkode: 7d08a...57a

• Liker 2
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Min mor skilte seg fra min far på 80-tallet. En gang på 90-tallet fant hun seg en kjæreste, og de ble etter hvert samboere, og så giftet de seg etter en stund. Vi hadde kjent han i flere år allerede den dagen de giftet seg. Da vi kom hjem fra kirken, brudeparet + meg og alle mine brødre, tok den nybakte ektemannen ut vigselsattesten fra dressjakkelommen og la den på bordet i stua. Den ene broren min fikk øye på den, og kom med et overrasket lite utbrudd: "Hæ? Er du 11 år YNGRE enn mamma?!?" Alle ble overrasket, for han så sannelig ikke så ung ut (han så gammel ut for alderen) og han virket heller ikke yngre av personlighet etc.

Det var jo litt sent for oss å se annerledes på han da, flere år etter at de ble sammen. Vi visste ikke alderen hans før det, og hadde heller aldri tenkt på den. Skulle vi liksom begynne å "se ned på" moren vår fordi hun var gift med han nå da plutselig? Tullball.

Passer man sammen, så passer man sammen uansett alder. Det er riktignok fremdeles litt sånn at folk stusser om kvinnen er eldst i et parforhold fremdeles, merkelig nok, men det synes jeg man bare skal gi blaffen i.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg blir bare glad egentlig. Tenker at dama er heldig som har funnet en mann som ikke tenker at en dame som er eldre snart går ut på dato osv. 

Anonymkode: fd3d0...707

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så lenge hun ikke er 60 å han 18. 10 år yngre er grensen for meg hvis kvinnen er 50-60.

Anonymkode: 89309...6ed

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om kvinner i midten av 30 årene som er sammen med en yngre mann? Hvis mannen er noen år yngre, er det rart? Hvor mange år går grensen på for at det er rart?

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Men hvis alderqforskjellen er over 20 år så stusser jeg litt uansett kjønn.

Anonymkode: 97e16...a6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Her er jeg eldst og kjenner 5 andre jenter i samme situasjon 

Anonymkode: 86e70...dc0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at den mannen må ha noe helt spesielt siden kvinnen er villig til å bli sammen med ham til tross for alderen hans. Jeg blir veldig nysgjerrig på hvordan han er i senga 🤭 Jeg kunne ALDRI datet en som var yngre enn meg , og heller ikke like gammel som meg. Vet at det ikke har noe å si, men jeg ser på mannen som en gutt hvis ikke der er minst fem års aldersforskjell på oss. Selv om fem år heller ikke er mye. Er vel bare en grill i hodet mitt 🤷‍♀️

Anonymkode: 959dc...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser i grunnen litt med på kvinner som er sammen med 10 -15 - 20 år eldre menn, men ikke andre veien. Tenker det er en fornuftig dame som veit hva hun gjør

Anonymkode: 98759...b64

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...