Gå til innhold

Singel mor i klassen til ungen. Prøve seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner henne ikke men vi møtes ved levering og henting på skolen. Guttene er veldig gode kamerater.. redd for å skremme hu bort, men innafor å ta kontakt med henne på noe vis? Vi ble single på likt. 

Anonymkode: cdbdf...31c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner henne ikke men vi møtes ved levering og henting på skolen. Guttene er veldig gode kamerater.. redd for å skremme hu bort, men innafor å ta kontakt med henne på noe vis? Vi ble single på likt. 

Inviter gutten på besøk og så spør om hun vil ta en kopp kaffe når hun leverer. 

Anonymkode: 7d137...372

• Liker 20
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Go for it. Alenemødre er noen kåte beist..

Anonymkode: 21774...0b7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det en ting jeg vet om alenemødre er at de knuller på første date!, kjør på ts.

Anonymkode: 184cf...de7

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det en ting jeg vet om alenemødre er at de knuller på første date!, kjør på ts.

Anonymkode: 184cf...de7

Jepp og en unik evne til å få mannen til å føle seg brukt 😄

Anonymkode: d2e21...92b

AnonymBruker
Skrevet

Er du pen da, TS? Tror ikke du har noen sjans hvis du er stygg i ansiktet. 

Anonymkode: bef20...0e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du pen da, TS? Tror ikke du har noen sjans hvis du er stygg i ansiktet. 

Anonymkode: bef20...0e7

Enig. Er du ikke noenlunde kjekk er det ikke sjans at en hot alenemor skal gidde å involvere seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eneste fornuftige svaret du har fått. Resten må være fra bitre folk😅

Jeg er enslig og mor, og kaffe ved levering må være en fin start. Er ikke sikkert hun er noe kåt beist btw. Enslige foreldre er ikke det samme som for 40-50 år siden.

Anonymkode: 5e51d...2c3

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enig. Er du ikke noenlunde kjekk er det ikke sjans at en hot alenemor skal gidde å involvere seg. 

Er det egne kriterier for alenemødre? Jeg er helt ok antar jeg;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jepp og en unik evne til å få mannen til å føle seg brukt 😄

Hva for rolle spiller det ?  Får bruke meg så mye de orker  😋

Et spørsmål er om hun er 50/50 mor, eller bare en helg fri i ny og ne. De hr ikke mulighet for å få seg litt så ofte  😁

Anonymkode: d8746...a27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dumt å prøve seg på mora til en god venn av ungen din, TS. Plutselig står du der og er forelsket mens hun ikke vil mer - og du må forholde deg høflig til henne i årevis fremover mens hun dater andre menn allikevel. Eller omvendt - hun faller for deg og blir rene kaninkokeren, som gjør at din fremtidige kjæreste ikke tør å være med på skoletilstelninger. Kan fullstendig ødelegge både barnas vennskap og klassemiljøet, dette. 

Anonymkode: 74abb...b8c

• Liker 8
Skrevet (endret)

Folk har nok litt forskjellig meninger om det der. Jeg har blant annet blitt lagt an på av en singel far i klassen til sønnen min og avvist han. Veldig kjekk og ordentlig fyr :) men det blir for nærme for min del. Jeg har ingen intensjoner om å lage trøbbel for sønnen min.. det blir veldig kleint om det ikke fungerer! 

Hvis du skal prøve deg så ville jeg gått ekstremt forsiktig frem for å se om det er noe der. 

Endret av Blått
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

O no! Det ville vært super kleint! Du kan såklart snakke med henne når dere treffes tilfeldig, men du skal ha hatt mange samtaler hvor du merker deg at hun også liker å prate med deg før du kan være trygg på at "finne på noe en dag?" blir tatt godt i mot. 

Jeg har fått en ny nabo som er skilt og som kanskje kan være en god. match ut fra det lille vi har prata, men gjør overhodet ingen fremstøt. Vi får bli kjent på naturlig vis med tiden og så skjer det som skjer. Det blir for nært med folk i nabolaget / på skolen / jobben. 

• Liker 4
Skrevet

Helt ærlig, tørr du å risikere at sønnen din og kompisen får dårlig forhold fordi du vil ligge med mora?

Hva med å bli kjent med barnet og mor? Se om kjemien er der sånn at det ikke er kun one night stand og dere møtes i 10 år og blir flaue hver gang! 
inviter de på grilling i Hagen og bli kjent! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg TS da men....

Ellers er innlegget ditt så gjennomsyret av mannehat, at det nytter ikke å føre en saklig diskusjon med deg.  Blir som å diskutere kristendom med en representant for en ekstrem religiøs sekt. Ikke tåler du fleip heller.

Ha en trivelig helg i feminismens navn  😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nå er ikke jeg TS da men....

Ellers er innlegget ditt så gjennomsyret av mannehat, at det nytter ikke å føre en saklig diskusjon med deg.  Blir som å diskutere kristendom med en representant for en ekstrem religiøs sekt. Ikke tåler du fleip heller.

Ha en trivelig helg i feminismens navn  😁

Hva med sånn 80% av de andre innleggene her da? Hva er de gjennomsyret av? Alenemødrehat eller bare kvinnehat? Men dehoppet du jo glatt over..

"Knuller på første date" "kåte beist" osv tydeligvis skrevet av mindreverdige menn som  ikke har 0,01% peiling på eller kjennskap til kvinner.

(Ikke meg du siterer altså men synes det er rart at du tar 1 innlegg som "mannehat"men velger å overse alle de andre drittinnleggene)

Anonymkode: 50b71...2ea

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Et spørsmål er om hun er 50/50 mor, eller bare en helg fri i ny og ne. De hr ikke mulighet for å få seg litt så ofte  😁

Spiller ingen rolle 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Hun har fri annenhverhelg såvidt jeg vet. 

AnonymBruker
Skrevet

Dumt å prøve seg på mora til en god venn av ungen din, TS. Plutselig står du der og er forelsket mens hun ikke vil mer - og du må forholde deg høflig til henne i årevis fremover mens hun dater andre menn allikevel. Eller omvendt - hun faller for deg og blir rene kaninkokeren, som gjør at din fremtidige kjæreste ikke tør å være med på skoletilstelninger. Kan fullstendig ødelegge både barnas vennskap og klassemiljøet, dette. 

Anonymkode: 74abb...b8c

De er bestevenner og vil nok ikke skli fra hverandre med det første nei. Må jeg reine med å forholde meg til henne i all tid da om det ikke skulle gå? Joda,, jeg ser mer enn ok ut :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skal prøve 🙂 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...