AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Jeg trenger en ny concealer. Per nå bruker jeg Clarins, men synes den fort kaker seg og ser tørr ut under øynene. Trenger tips til gode concealere ☺️ Er 30 og har begynt å få litt runder ved øyepartiet 🥲 Anonymkode: 22ce2...513
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Jeg liker Masertouch Concealer fra Maxfactor. Den er ganske tynn og sitter fint på, men jeg er blå under øynene og kan ikke si den dekker helt, men det hjelper, og det er den jeg fortrekker, nettopp fordi den ikke kaker seg og får jeg til å se enda eldre ut. Anonymkode: 969dd...b13
Bøllerusken Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Denne er kjempebra, er så fornøyd etter at jeg byttet😁😁😁 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Jeg er veldig fornøyd med min i fra fenty beauty. Bruker alltid primer under all sminke også, synes generelt sminken holder bedre da. Anonymkode: 1cbad...0e6
Maddy25 Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Jeg prøvde Tarte ultra creamy consealer for første gang i dag og er superimponert🤩 Har prøvd mye og aldri vært fornøyd, men denne virker veldig lovende. Har prøvd shape tape consealeren til Tarte for mange år siden og den var grumsom.
flusa Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Bøllerusken skrev (14 timer siden): Denne er kjempebra, er så fornøyd etter at jeg byttet😁😁😁 Elsker denne! Og makeup mekka hydra shape concealer.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 NARS radiant creamy concealer. Kaker ikke, har supergod dekkevne og gir nok fukt. Favoritten min! Anonymkode: 941a5...66f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 Denne! Den er øyekrem og concealer i ett: https://www.kicks.no/loreal-paris/makeup/base/concealer/true-match-eye-cream-in-a-concealer-3-55r-peach?gclid=CjwKCAjws8yUBhA1EiwAi_tpEUtkFsRjhlRYGSWmJFjW1Vt2GIIxZfIkL-_kRczRUVT5vAHRKsvTJBoCQdoQAvD_BwE Anonymkode: 7e39e...d4a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #9 Skrevet 1. juni 2022 Takk for alle tips! Da har jeg litt å sjekke ut 😄 Anonymkode: 22ce2...513
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #10 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 3.01): NARS radiant creamy concealer. Kaker ikke, har supergod dekkevne og gir nok fukt. Favoritten min! Anonymkode: 941a5...66f Denne kjøpte jeg etter å ha fått den anbefalt her inne. Jeg bruker den under øynene og om jeg ikke påfører den umiddelbart etter øyekremen blir denne for tørr for meg. Favoritten er fremdeles MAC Moisture Cover som dessverre ikke finne lenger. Anonymkode: 39ce2...b0a
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2022 #11 Skrevet 1. juni 2022 Denne, sliter om vinteren. Da kaker alt seg uansett men denne fungerer veldig bra vår, sommer og høst. Nå på tilbud her. https://www.blivakker.no/product/3215700?gclid=Cj0KCQjwnNyUBhCZARIsAI9AYlHWgKnU3oGDkoSQiZdCngX3zGiXm2M7c1ly4crbc8NmTrjdsyP8r74aAhHREALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #12 Skrevet 1. juni 2022 Selv legger jeg mest vekt på "forarbeidet". Da mener jeg kjemisk peeling og skrubb et par ganger i uken, og en enkel hudpleierutine før jeg begynner å sminke meg. Både før og etter (bb-cream, men før brukte jeg foundation og/eller concealer) bruker jeg hydreringsspray. Det gjør at det smelter mer inn i huden og unngår å se ut som et belegg/kakete. Hvis du gjør også det forarbeidet som jeg gjør, fjerner du alt "møkket" som har samlet seg i porene, og du vil få en mye bedre finish. Jeg er overhodet ikke noen ekspert obviously, men jeg følger koreansk hudpleie 5 dager i uka (siden jeg ikke gidder de siste to dagene, hehe). Jeg synes sminken legger seg mye penere på når man tar seg tid til et par ekstra trinn. Det tok litt tid å sette seg inn i hva som er hva av virkestoffer i starten, men nå er det som å kjøre bil. Jeg bruker purito sin BB-cream i lys beige siden jeg er blek som en snømann. Den dekker ujevnheter uten at den dekker for mye. Jeg kan anbefale denne hvis du generelt har lite hudproblemer, og bare vil jevne ut rødme, blå pandaøyne osv. også veldig drøy i bruk. Lurt å legge på litt under øynene og la det ligge der i i en 20-30 sek tid før du begynner å føre det utover. Jeg bruker nå bare fingrene, men mange bruker jo sponge og andre ting. Nå har jeg svart på mye du ikke lurte på, men jeg håper det var litt nyttig i alle fall. Jeg er nesten like gammel som deg. Anonymkode: bacda...0f8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 Hvis du skal dekke mørke skygger under øynene er ett tips er å bruke en corrector før concealer under øynene. Da trenger man ikke så mye concealer heller. Anonymkode: c2503...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå