Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en ny concealer. Per nå bruker jeg Clarins, men synes den fort kaker seg og ser tørr ut under øynene. Trenger tips til gode concealere ☺️ Er 30 og har begynt å få litt runder ved øyepartiet 🥲 

Anonymkode: 22ce2...513

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Masertouch Concealer fra Maxfactor. Den er ganske tynn og sitter fint på, men jeg er blå under øynene og kan ikke si den dekker helt, men det hjelper, og det er den jeg fortrekker, nettopp fordi den ikke kaker seg og får jeg til å se enda eldre ut. 

Anonymkode: 969dd...b13

Skrevet

Denne er kjempebra, er så fornøyd etter at jeg byttet😁😁😁

96DB7AE1-FC21-4A44-AEA3-5B1F41A52DFE.jpeg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min i fra fenty beauty. Bruker alltid primer under all sminke også, synes generelt sminken holder bedre da. 

Anonymkode: 1cbad...0e6

Skrevet

Jeg prøvde Tarte ultra creamy consealer for første gang i dag og er superimponert🤩 Har prøvd mye og aldri vært fornøyd, men denne virker veldig lovende. Har prøvd shape tape consealeren til Tarte for mange år siden og den var grumsom.

Skrevet
Bøllerusken skrev (14 timer siden):

Denne er kjempebra, er så fornøyd etter at jeg byttet😁😁😁

96DB7AE1-FC21-4A44-AEA3-5B1F41A52DFE.jpeg

Elsker denne!

Og makeup mekka hydra shape concealer.

AnonymBruker
Skrevet

NARS radiant creamy concealer. Kaker ikke, har supergod dekkevne og gir nok fukt. Favoritten min!

image.thumb.jpeg.023da74f5f52d683f28d43be70323e65.jpeg

Anonymkode: 941a5...66f

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tips! Da har jeg litt å sjekke ut 😄

Anonymkode: 22ce2...513

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 3.01):

NARS radiant creamy concealer. Kaker ikke, har supergod dekkevne og gir nok fukt. Favoritten min!

image.thumb.jpeg.023da74f5f52d683f28d43be70323e65.jpeg

Anonymkode: 941a5...66f

Denne kjøpte jeg etter å ha fått den anbefalt her inne.

Jeg bruker den under øynene og om jeg ikke påfører den umiddelbart etter øyekremen blir denne for tørr for meg.

Favoritten er fremdeles MAC Moisture Cover som dessverre ikke finne lenger. 

Anonymkode: 39ce2...b0a

AnonymBruker
Skrevet

Selv legger jeg mest vekt på "forarbeidet". Da mener jeg kjemisk peeling og skrubb et par ganger i uken, og en enkel hudpleierutine før jeg begynner å sminke meg. Både før og etter (bb-cream, men før brukte jeg foundation og/eller concealer) bruker jeg hydreringsspray. Det gjør at det smelter mer inn i huden og unngår å se ut som et belegg/kakete. Hvis du gjør også det forarbeidet som jeg gjør, fjerner du alt "møkket" som har samlet seg i porene, og du vil få en mye bedre finish. 

Jeg er overhodet ikke noen ekspert obviously, men jeg følger koreansk hudpleie 5 dager i uka (siden jeg ikke gidder de siste to dagene, hehe). Jeg synes sminken legger seg mye penere på når man tar seg tid til et par ekstra trinn. Det tok litt tid å sette seg inn i hva som er hva av virkestoffer i starten, men nå er det som å kjøre bil. :) 

Jeg bruker purito sin BB-cream i lys beige siden jeg er blek som en snømann. Den dekker ujevnheter uten at den dekker for mye. Jeg kan anbefale denne hvis du generelt har lite hudproblemer, og bare vil jevne ut rødme, blå pandaøyne osv. :) også veldig drøy i bruk. Lurt å legge på litt under øynene og la det ligge der i i en 20-30 sek tid før du begynner å føre det utover. Jeg bruker nå bare fingrene, men mange bruker jo sponge og andre ting. 

Nå har jeg svart på mye du ikke lurte på, men jeg håper det var litt nyttig i alle fall. :) Jeg er nesten like gammel som deg.

Anonymkode: bacda...0f8

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal dekke mørke skygger under øynene er ett tips er å bruke en corrector før concealer under øynene. Da trenger man ikke så mye concealer heller. 

Anonymkode: c2503...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...