Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har IKM idag, og siden igår har jeg hatt minimalt med litt mørk utflod. Ingen tegn til at :frustrert: tanta kommer foreløplig ihvertfall. Har ikke tatt noen test for jeg er så redd for at den er negativ. :sur:

Har noen av dere hatt noe liggnende? Kan dere dele deres erfaringer med dette?

Endret av Lollipop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen farget utflod rundt den tiden den månden jeg ble gravid.

Samtidig er det vel en ting prøveperioden lærte meg, og det er at nesten alt KAN være et tegn på graviditet...

Har dessverre ikke noe annet råd til deg enn å ta en test... :klem:

Skrevet

Det kan være et tegn på begge deler. Første gang da jeg var gravid fikk jeg en blødning rundt IKM datoen. De to andre gangene jeg har vært gravid, har ikke blødning/spotting vært noe symptom.

Skrevet

Jeg fikk sånn utflod da jeg var gravid (rundt mensdato).

Nå må du ikke glede deg på forskudd, for det kan jo være mensen også.

Men jeg ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for deg.

Skrevet

Kan jeg da få spørre hvor lenge dette varte?

for jeg hadde det ved forrige mens..

Litt mørk utflod/mens (ektremt lite) i bare 1,5 dag.

Er nå 2 uker siden, men jeg kjenner litt ømme pupper, men tenkte bare at det var en rar mens.. det er min 4 pp.

Skrevet
Kan jeg da få spørre hvor lenge dette varte?

for jeg hadde det ved forrige mens..

Litt mørk utflod/mens (ektremt lite) i bare 1,5 dag.

Er nå 2 uker siden, men jeg kjenner litt ømme pupper, men tenkte bare at det var en rar mens.. det er min 4 pp.

Har du testet negativt på graviditetstester?

Skrevet

har ikke testet ..tenkte ikke noe over det før jeg leser her..kanskje skal jeg ta en test.... (men er blitt litt negativ etter å ha testet negativt de andre gangene.. Ja det er en slags forsvarsmekanisme mot nedturen! )

Skrevet

Jeg tror jeg ville testet hvis jeg var deg. Det er jo ikke sikkert det var mens du hadde....

Skrevet

skal psyke meg opp til en test. Er den negativ er det slik at vi ikke får det til å klaffe før i desember. Vanskelig når man har en kjæreste som er mye borte.

Skal love å svare om den er positiv.

Burde vel vente til imorgen tidlig med å teste?

Skrevet

MEN, idag kjennes det ut som jeg har begynnelse på EL.

Litt tidlig ifht mine beregninger.. men kjenner litt ømhet bak i ryggen.. og kjente litt stikk i magen igår kveld.. vet ikke helt...

Skrevet

Om du er to uker på overtid (dersom den miniblødningen din ikke var mens) så går det sikkert bra å teste når som helst på døgnet, bare ikke drikk litersvis på forhånd...

Skrevet

Det vil jeg tro er vanlig spotting som man får før mens. Jeg har hatt håp i snart 3 år med spotting før mens og det slår aldri feil. Spottingen vedvarer alt fra 1-3 dager hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...