Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet reiser med mor til USA ,Hun må ha med seg  samtykkebrev fra far.

Greit hvis du har  reist tidligere til USA med barn og fortell noe som er nødvendig ting.

Skrevet du selv samtykkebrevet ? Hvor må man legalisere samtykkebrevet?

Takk

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du finner eksempler på samtykkebrev på regjeringen.no. Mor må også ha med en kopi av fars pass.

Anonymkode: 29eda...9fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du finner eksempler på samtykkebrev på regjeringen.no. Mor må også ha med en kopi av fars pass.

Takk,

Fant ikke samtykkebrevet på regjeringen.no. kan du sende til meg?

Også etter jeg skrevet må gå til  notarius  publicus for  bekreftelse?

AnonymBruker
Skrevet
byh1 skrev (1 time siden):

Takk,

Fant ikke samtykkebrevet på regjeringen.no. kan du sende til meg?

Også etter jeg skrevet må gå til  notarius  publicus for  bekreftelse?

Jeg har ikke sjekket for usa, men her finner du reiseinformasjon. Det kan være mulig at du må kontakte ambassaden for å få et fullmaktskjema.

https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_usa/id2417194/

Skrevet

Hei, @byh1.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Vh Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...