Gå til innhold

KG-forumet på TV2!! (OB-saken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, nå så jeg nettopp det innslaget til TV2 Hjelper deg om den nye O.B`en, og jeg så snutter av to innlegg på tv`en, skrevet av Elefantina og Salina :lol:

Kjempekult at det blir hørt på når dere sier fra; selv om dere ble oppfordret til å prøve konkurrentene dersom dere var ufornøyde :wink:

Gruer meg til å få mensen igjen :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg rakk akkurat å bli med før kameraet kuttet :-) wuhu :-) he he he. Dessuten er det gøy at vi fikk de til å ta det opp, og Dagbladet har jo en sak om det i dag også.

Milla

Skrevet

Hihi :) Jeg så det også! Nå fikk du et tema på TV også Milla! Er du ikke stolt? Du fikk iallefall nok blæst om saken til at den kom på TV2 Hjelper Deg til slutt.... Men det var jo ikke noen bra løsning da kanskje .... heh? Det var dårlig av OB synes jeg.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Er litt stolt ja, men jeg er jo en "Driftig Ung Dame". Forloveden min (som ringte meg fra sitt hotellrom i Tromsø) så innslaget og sa; "Av alle ting så måtte du starte en debatt om tamponger???!!"

Milla

Gjest KGLine!
Skrevet

Takk til Xeyes for at du først tok kontakt med TV2, og alle dere andre som sendte e-post til redaksjonen. Det virker! Lykke til videre!

Skrevet

Hehe..æsj..når går programmet i reprise da? :)

jeg jobber jo selfølgelig ...grr.. ;) kan jo ikke gå glipp av deres "15 minutes of fame "

Skrevet

Jasmin, hvis du går på tv2.no og web-tv, så kan du registrere deg og se programmet der. :)

Skrevet
Jasmin, hvis du går på tv2.no og web-tv, så kan du registrere deg og se programmet der. :)

ja jaggu..takker :)

Skrevet

så det innslaget, og så et lite klipp fra ei dame som sa hun ikke var fornøyd med ob'ene.. bare lurte på om det var en av dere fra

kg?? *nysgjerrig* :oops:

Skrevet

Jeg lurte på en ting; finnes det noen alternativer til o.b. på markedet nå?

Har bare brukt o.b. siden jeg fikk mensen, så jeg har ikke helt oversikten.. :roll:

Hvis det finnes skal jeg i allefall passe på å skifte merke, alt må være bedre enn de forferdelige 70-talls o.b.'ene de har kommet med nå.

(Fleiper ikke.. husker mammas o.b. fra 70-80-tallet.. de var identiske med de som har kommet nå)

Kan ikke fatte og begripe at ikke o.b. tar kundene sine mer seriøst og gir oss det vi vil ha?

Da er det fritt frem for konkurrentene til å stjele markedsandeler da..

og jeg skal i allefall hjelpe dem med det..

Flere med meg?

Frk. Busybody :rodme:

Skrevet

Hei

Så innslaget i går, det var sååå kult at det hele startet her inne på KG. Jeg har i ren og skjær protest mot OB gått over til Always sine tamponger (etter at de nye fra OB kom er de jo nesten helt lik uansett).

Ellers er det vel bare Tampax som finnes i butikkene....

Er det noen som vet om apoteket fører egne tamponger???? :-?

Gjest LilliBlaze unplugged
Skrevet

Always er kommet med tamponger...har ikke forsøkt dem men kanskje vært et forsøk OB kommer jeg ikke til å kjøpe mer ettersom denne talskvinnen sa at det ikke kom til å endre seg, og de var fornøyd med tampongen som den var nå. Vel snakk om å ta forbrukerne på alvor.

LilliBlaze

Gjest Duchess....
Skrevet

Hm, fant jo ingen løsning da, men..

Milla, var det du som var "irritert jente" ?

Skrevet

Å, jeg fikk ikke sett det jeg - hva skjedde egentlig? Hva sa de?

Skrevet

Nå har jeg skrevet under... men jeg rakk aldri å se programmet... Fortell litt, da!!!!

Skrevet

Hadde ikke mulighet til å se det jeg heller :veldigsur:

Jeg får satse på å få med meg reprisen. Listen på Lofri.com er i hvertfall "signert"

Lilly

Skrevet

Reprisen var i dag kl. 14, tror jeg.

Skal du se på web-TV så er innslaget 10 min. ut i programmet.

Skrevet

Faen! Var reprisen i dag??

Hmmm, da får jeg vel satse på web tv da ja.

Lilly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...