Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et fadderbarn via SOS Barnebyer, og har hatt det en stund nå. Nå har imidlertid vår økonomi endret seg, og vi er i en situasjon hvor vi trenger alt av inntekt selv. Selfølgelig har vi sagt opp alt av diverse abonnementer osv også. Føler på at disse barna selvfølgelig har det mye verre enn oss, og trenger det de kan få, men pr nå blir det vanskelig. Trenger ingen kommentarer på akkurat dette.

Spørsmålet er da, er det virkelig kun mulig å si opp dette via telefon? Og er dette bevisst for at det skal sitte lenger inne å måtte forklare for et annet menneske at man er kjip og ikke vil støtte dette lenger? For det er jo det jeg føler veldig på selv..

Anonymkode: a06ed...b5b

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 11.23):

Vi har et fadderbarn via SOS Barnebyer, og har hatt det en stund nå. Nå har imidlertid vår økonomi endret seg, og vi er i en situasjon hvor vi trenger alt av inntekt selv. Selfølgelig har vi sagt opp alt av diverse abonnementer osv også. Føler på at disse barna selvfølgelig har det mye verre enn oss, og trenger det de kan få, men pr nå blir det vanskelig. Trenger ingen kommentarer på akkurat dette.

Spørsmålet er da, er det virkelig kun mulig å si opp dette via telefon? Og er dette bevisst for at det skal sitte lenger inne å måtte forklare for et annet menneske at man er kjip og ikke vil støtte dette lenger? For det er jo det jeg føler veldig på selv..

Anonymkode: a06ed...b5b

Jeg måtte gjøre det selv en gang i tiden, da jeg fikk en annen økonomisk levestandard. Jeg skrev en mail og forklarte situasjonen jeg. Og avsluttet det. Det gikk veldig bra. Hørte ikke noe mer. 

Anonymkode: 7f099...726

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...