Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd, eller kjenner noen som har god erfaring med personlig matchmaking? Såvidt jeg vet er det veldig dyrt, men er det fordi det faktisk fungerer og folk finner kjærligheten, eller er det bare god business for dem? 

Skrevet (endret)

Kan ikke se for meg at det skal fungere. De folka som tyr til dette er jo de folka som etterspør mer enn de kan tilby.

Noen som kan hjelpe meg å slette quote-boksene?

Endret av Vaffelhunden
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har null tro på det der.

Anonymkode: a7ce6...9e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kan tro om sånt, er at de du treffer er på seriøs leting. De betaler neppe en matchmaker for å få pult rundt?

Anonymkode: 49a3e...712

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Det eneste jeg kan tro om sånt, er at de du treffer er på seriøs leting. De betaler neppe en matchmaker for å få pult rundt?

Dette er et godt poeng.

Men problemet er nok at det er veldig få som går til matchmaker, derfor blir det et minimalt utvalg. Så tipper jeg kanskje det er få menn som bruker matchmaker også? Dette blir bare spekulasjoner da egentlig 

Anonymkode: 1a75c...352

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke verdt pengene.

Anonymkode: 73889...46b

AnonymBruker
Skrevet

Ville jeg aldri brukt penger på. 

Anonymkode: 996a7...9d5

Skrevet

Nei da så. Jeg bare syns det er så kjedelig med dating apper, chatting og treffe hyggelige menn som jeg ikke faller for. Tenk om jeg bare kunne fått en perfekt match i fanget? 😅 Jeg trives som singel nå, men om det fantes en mann som matchet bra ville kjæreste vært hakket bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (1 time siden):

Nei da så. Jeg bare syns det er så kjedelig med dating apper, chatting og treffe hyggelige menn som jeg ikke faller for. Tenk om jeg bare kunne fått en perfekt match i fanget? 😅 Jeg trives som singel nå, men om det fantes en mann som matchet bra ville kjæreste vært hakket bedre. 

Mann her. Jeg tenker noen ganger at jeg kunne passet til et arrangert opplegg ala "gift ved første blikk", der jeg stoler på matchmakerne, og bare går all in for å få det til å bli den rette. Det er noe med å ha for mye valg, og muligheten til å bare trekke seg litt for lett. 

Har du prøvd f.eks Sukker, som har en ganske fyldig matchingprofil? 

AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (1 time siden):

Dessverre ønsker jo ikke damer perfekte matcher. Dere vil ha dramaforhold med uoppnåelige menn. 

Anonymkode: 996a7...9d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann her. Jeg tenker noen ganger at jeg kunne passet til et arrangert opplegg ala "gift ved første blikk", der jeg stoler på matchmakerne, og bare går all in for å få det til å bli den rette. Det er noe med å ha for mye valg, og muligheten til å bare trekke seg litt for lett. 

Har du prøvd f.eks Sukker, som har en ganske fyldig matchingprofil? 

Haha, litt samme tankegang som meg da. Bare at det blir litt ekstremt. 

Jeg har en profil på match, der. er det også en del informasjon. Har du god erfaring med sukker?

AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (2 timer siden):

Har du god erfaring med sukker?

Jeg hadde egentlig bare en nysgjerrig periode, der jeg var innom flere steder. Betalte ikke på Sukker, og da er det håpløst. Syntes det var litt få bukere i mitt område (Trøndelag) Kjente igjen de fleste fjesene fra Tinder og FB Dating. Desverre er det utrolig mange bildeløse på Sukker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet blir vel fort at du blir servert med en håndfull kandidater fra matchmakeren, som du så velger bort. 

Anonymkode: cc8fb...5f1

Gjest Villfisker
Skrevet

Kan sikkert funke for noen, men er nok heller unntaket enn regelen tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...