AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #21 Skrevet 7. juni 2022 Dårlig service og frekkhet blandt de ansatte er noe av det mest ubehagelige jeg har bort i. De lyver om leveringstid og bytter på priser som avtalt. Fikk brudekjolen klar 2 DAGER FØR BRYLLUPET!!!! Anonymkode: ecd9a...989
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #22 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 11.58): Hør på podcasten til Synnøve og Vanessa idag! Hadde aldri satt min fot inn i Kristins brudesalong! Skredderen ødela brudekjolen hennes til 200 000,-! Og ikke ble den ferdig heller. Er visst konflikt mellom salongen og skredderen og bare kaos. Anonymkode: fb5f1...9ab Hun har satt advokat på brudesalongen allerede, og det skjønner jeg godt. Anonymkode: 57c4c...6b6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #23 Skrevet 9. juni 2022 Fikk kjolen min sydd av skredder S i fjor. Det var en del kaos i form av at jeg kom til timen (tok fri fra jobb og kjørte en time hver vei), men kjolen var ikke klar, dobbeltbooking og endring av timen. Men jobben var nydelig og skredderen fikk jeg veldig sansen for. Føler hun er en fin dame. Hun endte med å ikke fakturerer meg og leverte kjolen på døren. Man kommer lang vei med å være et hyggelig menneske, til tross for flere kjipe situasjoner. Tenker det er mye vi ikke vet i denne saken. Mulig butikken ikke har gjort det enklere for skredder. Anonymkode: 3d107...691 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #24 Skrevet 9. juni 2022 Jeg kom for å ha tilpasning der trodde jeg,(etter kjolen hadde ankommet etter 8 mnd vente tid) jeg mener salongen hadde satt opp tilpasningstime til meg men tydeligvis ikke(var sikkert en misforståelse). Kjørte over to timer og trodde jeg skulle møte skredder og få tilpasset men ble nærmest kastet på dør med kjolen i kjoleposen ikke fikk jeg se at det var riktig kjole eller prøve den før jeg dro heller noe som hadde vært kjekt etter 8 mnd vente tid, andre venninner som har kjøpt i andre salonger har fått prøve ved henting... Gadd ikke å styre med de noe mer så fant en annen brudekjoleskredder her jeg bor 2 timer fra Oslo. Dette var i 2019. Anonymkode: 55ad6...600 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #25 Skrevet 14. juni 2022 KK skriver en artikkel om Kristins og hele situasjonen. Hvis det er noen av dere som vil dele erfaring deres, kontakte dem. Kristins har også skrevet noe og slettet det igjen. De prøvde å skylde på bruder for å være sinte på dem. Og at Kristins ikke fortjener negative kritikk. Anonymkode: ecd9a...989
Kjøttmeisen Skrevet 26. juni 2022 #26 Skrevet 26. juni 2022 Var i bryllup i helgen hvor bruden ikke fikk kjolen sin fra denne salongen, hun måtte kjøpe ny kjole to dager før selve dagen, skulle ikke vært mulig å levere så dårlig service 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #27 Skrevet 2. juli 2022 Kjøttmeisen skrev (På 26.6.2022 den 16.15): Var i bryllup i helgen hvor bruden ikke fikk kjolen sin fra denne salongen, hun måtte kjøpe ny kjole to dager før selve dagen, skulle ikke vært mulig å levere så dårlig service Hvem sin feil var det? Anonymkode: ecd9a...989
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #28 Skrevet 3. juli 2022 Har bare gode erfaringer fra Kristins brudesalong. Har blitt fulgt opp hele veien, kjolen kom til butikk når den skulle samt at jeg har vært på flere tilpasningstimer for å få kjolen tilpasset og ferdig. Fikk også en veldig god pris på skredder samt at kjolen heller ikke var altfor dyr. Fikk kjolen 1,5 måned før bryllupet. Men skal sies at da jeg var i salongen for siste prøving, var det ei kunde i butikken som ikke akkurat var særlig fornøyd. Fikk ikke helt med meg hva det dreide seg om, men virker som det er en del styr i salongen for tiden 😅 Anonymkode: e27c0...513
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #29 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har bare gode erfaringer fra Kristins brudesalong. Har blitt fulgt opp hele veien, kjolen kom til butikk når den skulle samt at jeg har vært på flere tilpasningstimer for å få kjolen tilpasset og ferdig. Fikk også en veldig god pris på skredder samt at kjolen heller ikke var altfor dyr. Fikk kjolen 1,5 måned før bryllupet. Men skal sies at da jeg var i salongen for siste prøving, var det ei kunde i butikken som ikke akkurat var særlig fornøyd. Fikk ikke helt med meg hva det dreide seg om, men virker som det er en del styr i salongen for tiden 😅 Anonymkode: e27c0...513 Bra at du bare hadde gode erfaringer Husker du hvilken skredder endret kjolen din? Anonymkode: a16b0...23c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #30 Skrevet 3. juli 2022 Kristins mottar mange fake anmeldelse på Facebook akkurat nå 😳 Anonymkode: a16b0...23c
Purple Basil Skrevet 3. juli 2022 #31 Skrevet 3. juli 2022 Mammmmm skrev (På 4.6.2022 den 23.16): Ja skredder S er ikke syk. Dei to som har tatt over systue sprer rykte om at hun drikker og ruser seg på jobb og bare jobber svart. Det er jo absolutt ikke sant!!! Dei som jobber på Kristins sa også til meg at skredder S var sjukemeldt på grunn av psyken! Sykt uprofesjonelt. Skjønner ikke hvordan dei skal klare seg uten skredder S. Skredder S kunne også fortelle at hun kunn har fått 25 av over 200 kjoler av salongen. Dei har begynta å nekte kundene til skredderen å ta med kjolen sin til ho. Det er helt galskap!! Hvem er skredder S? Greit å vite til den dagen jeg selv trenger en brudekjole
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #32 Skrevet 3. juli 2022 Purple Basil skrev (7 minutter siden): Hvem er skredder S? Greit å vite til den dagen jeg selv trenger en brudekjole Sandra (SMC Bridal). Kan også anbefale Maria. Helt fantastisk flink,rolig og dyktig🌸💗🌸🍾🥂 Lykke til til alle kommende sommer bruder Anonymkode: 99f7d...950 1 1 1
Purple Basil Skrevet 3. juli 2022 #33 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sandra (SMC Bridal). Kan også anbefale Maria. Helt fantastisk flink,rolig og dyktig🌸💗🌸🍾🥂 Lykke til til alle kommende sommer bruder Anonymkode: 99f7d...950 Takk, skal notere det! Viktig å støtte flinke folk!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #34 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bra at du bare hadde gode erfaringer Husker du hvilken skredder endret kjolen din? Anonymkode: a16b0...23c Natalia Kjempedyktig! Anonymkode: e27c0...513
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #35 Skrevet 3. juli 2022 Jeg og tre venninner har alle kjøpt brudekjole hos Kristins. Vi har også brukt skredderen deres. Den siste av oss var under koronatiden. Vi har hatt utelukkende positive opplevelser. Jeg fikk veldig god hjelp, og de strakk seg langt for å møte alle behov og svare på alle spørsmål. Kjolen var raskt i salongen, og de til og med oppbevarte den for meg da vi måtte utsette pga. fødsel. Skredderen var veldig profesjonell, og da vi oppdaget at jeg hadde gått mer ned i vekt etter graviditeten enn forventet, kastet hun seg rundt og fikset kjolen på to dager. Jeg var imponert over hvor serviceinnstilte de var. Venninnen som giftet seg under koronatiden, møtte samme service. De måtte fremskynde datoen, og skredderen fikk dermed kortere tid på å fullføre jobben. Da var ikke et problem i det hele tatt, og kjolen var klar lenge før bryllupsdagen. Anonymkode: ac7b8...a82
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #36 Skrevet 4. juli 2022 Jeg lurer virkelig på hvem som legger alle de fake anmeldelsene på Facebook. Skredderen de kastet ut eller en brud som er veeeldig sint.. Anonymkode: bd884...84e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #37 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer virkelig på hvem som legger alle de fake anmeldelsene på Facebook. Skredderen de kastet ut eller en brud som er veeeldig sint.. Anonymkode: bd884...84e Ser ut som at profilene blir misbrukt til dette formålet. Hvordan får man til noe slikt? Anonymkode: 19cd3...1da
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #38 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ser ut som at profilene blir misbrukt til dette formålet. Hvordan får man til noe slikt? Anonymkode: 19cd3...1da Jeg vet at du kan kjøpe dem som du kan kjøpe feks IG likes.. eller følgere. Men jeg vet ikke hvor mye du betale for negative anmeldelser Anonymkode: a16b0...23c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #39 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser ut som at profilene blir misbrukt til dette formålet. Hvordan får man til noe slikt? Anonymkode: 19cd3...1da Jeg tror alle profilene er falske. Hvis man går litt gjennom feeden på et par av de ser man at samme profil har blitt brukt til å anmelde helt andre bedrifter i alle verdenshjørner. Alle profilene ser i utgangspunktet "ekte" ut ift. at de har venner, troverdig profilbilde og lignende, men i dette tilfellet skiller de seg jo drøyt ut ved at ingen av de ser ut til å ha noen som helst forbindelse til Norge/Oslo. Min teori: noen her i Norge har bestilt og betalt for denne tjenesten, skrevet alle innleggene på forhånd og på norsk (selv om rettskrivingen ikke er perfekt så er ikke dette google translate-engelsk) og så har disse meldingene blitt pushet ut gjennom de ulike profilene. Anonymkode: 2e041...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #40 Skrevet 11. august 2022 Har kjøpt kjole hos Kristins og benyttet meg av skredder de har anbefalt. 7 uker før bryllupet er kjolen ikke påbegynt.. 😭 Noen andre som også har opplevd dette i det siste? Anonymkode: 260fb...559 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå