AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Begynte for 1,5 år siden på medisiner som har redusert matlyst som bivirkning. Det pleier gå over for en del, men har ikke gjort det for meg.. Problemet er at jeg enten ikke spiser fordi ingenting frister, jeg som elsket wok og sunn mat har nå ingen lyst på mat i det hele tatt. Alt smaker platt. Men jeg har fortsatt et sukkerproblem. Mye mindre enn før, men fordi jeg ikke får i meg nok ordentlig mat burde jo maten jeg spiser være så sunn som mulig.. Men hadde jeg ikke fått i meg det jeg gjør nå hadde jeg blitt altfor tynn. Er allerede på grensen der. Medisinen fungerer så bra på meg ellers så vil nødig slutte heller. Men hvordan tvinge i seg mat.. Men også slutte med sukker. Det er ikke bra for meg. Jeg har alltid foretrukket sukker og slike ting kontra mat. Hvordan klarte du endre kurs? Eller noen andre her med samme type problem? Må ikke være på medisiner, men f. eks. tynne som spiser for mye usunt. Hvordan snu trenden, når vekten i seg selv ikke er motivasjonen..? Dét har liksom aldri vært et problem for meg, alltid slitt andre veien. Anonymkode: 9d221...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå