Gå til innhold

Jeg kikket på facebook profilen til en fyr igår..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til en jeg her i nabolaget, far til en gutt i klassen til sønnen min. Nå kommer han opp som et eks "legg til".  Kan det bety han har sett på min også? Vi har ikke hverandres tlf nummer. Merkelig han kom oop som eks dagen etter jeg hadde kikket på hans. Vi har 1 felles venn bare. 

Lurende;) 

Anonymkode: 33f60...2ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det betyr bare at dere har en felles venn og at fb lurer på om dere kanskje kjenner hverandre. Får sånn hele tiden på mennesker som er totalt ukjente for meg.

Anonymkode: ed58b...4fc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sånne forslag etter jeg har vært å sett på profilen til noen, lite trolig de har vært sett på min

Anonymkode: 50cbd...f0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Til en jeg her i nabolaget, far til en gutt i klassen til sønnen min. Nå kommer han opp som et eks "legg til".  Kan det bety han har sett på min også? Vi har ikke hverandres tlf nummer. Merkelig han kom oop som eks dagen etter jeg hadde kikket på hans. Vi har 1 felles venn bare. 

Lurende;) 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg får sånne forslag etter jeg har vært å sett på profilen til noen, lite trolig de har vært sett på min

Anonymkode: 50cbd...f0b

Okei. Så bare en tilfeldighet da. Men er andre jeg har kikket på, de har aldri kommet opp som et eksempel etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet bare at facebook snapper opp ting som vi mange ganger ikke tenker over. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når du ser på hans profil, kommer du opp som venneforslag for han. Så da er det godt mulig at han har sett på din profil og. 
Jeg trykker derfor aldri  lenger inn på profilene til folk jeg ikke er venner med, fordi da kommer jeg opp som venneforslag for dem, og da er man busted. 

Så hvis du får opp profiler som du ikke har besøkt, så er det fordi de har besøkt din profil. 

Anonymkode: 411a1...ae1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du ser på hans profil, kommer du opp som venneforslag for han. Så da er det godt mulig at han har sett på din profil og. 
Jeg trykker derfor aldri  lenger inn på profilene til folk jeg ikke er venner med, fordi da kommer jeg opp som venneforslag for dem, og da er man busted. 

Så hvis du får opp profiler som du ikke har besøkt, så er det fordi de har besøkt din profil. 

Anonymkode: 411a1...ae1

Er nettopp dette jeg har ment hele tiden. 😅 Så ja, nå er jeg busted. 

Har også merket at noen helt ukjente har kommet opp som venneforespørsel, men skjønt i ettertid  at hun da hadde noe på gang med min daværende kjæreste. Altså hun snokte. 

Han har helt sikkert vært å kikket på min side også, men tror ikke han tenker at jeg har vært innom hans først. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...