Gå til innhold

Det er veldig mange hetsetråder mot menn/mobbing av menn her. Mange bitre, single kvinner her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det derfor det er så mye negativitet om mannfolk her inne? Er det mange bitre, (single) kvinner her inne?

Uansett hva menn gjør, får de gjennomgå. Singel eller ei. Men spesielt single menn har jeg merket meg. Derfor postet jeg denne her.

Synd så mange ensomme, bitre kvinner sitter sammen på nett her å bitcher og klager over menn. 

Anonymkode: ed92e...dad

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å påpeke fakta er ikke hets.

Anonymkode: 7b117...e66

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke falt deg inn at det er gjentatte dårlige erfaringer med menn som gjør mange damer bitre? Det er ikke noe annerledes enn de ørten trådene der menn sutrer over damer....

Anonymkode: e9630...fa7

• Liker 9
Skrevet

Om du er mann, så må du være enig i at det finnes enkelte jævlige mannfolk som behandler andre som dritt.

Akkurat som det finnes enkelte kvinner som er helt skrudd og derfor umulige å være i ett forhold med.

Og på ett (klage)forum så får du ikke høre så mye om de kjekke, hyggelige og omtenksomme herrene som er i stabile gode forhold, eller som er en fryd å date. Men disse menn finnes så klart i stort flertall der ute i den virkelige verden.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det derfor det er så mye negativitet om mannfolk her inne? Er det mange bitre, (single) kvinner her inne?

Uansett hva menn gjør, får de gjennomgå. Singel eller ei. Men spesielt single menn har jeg merket meg. Derfor postet jeg denne her.

Synd så mange ensomme, bitre kvinner sitter sammen på nett her å bitcher og klager over menn. 

Stemmer ikke. Jeg er enig i at noen menn får gjennomgå her inne, men det er først etter de har kommet med utsagn av typen «kvinner forfaller etter 30» - «alle menn drømmer om en ung, stram kropp» - «kvinner forstår ikke logikk» osv.  At menn som skriver slikt møter motbør på et kvinneforum, er forståelig. At de forblir single er også forståelig.

Anonymkode: 3c403...71c

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg oftere leser tråder fra skikkelig bitre menn her inne, som faktisk bare vil lage kvalm, og ikke er basert på fakta.

Anonymkode: d3307...d5a

• Liker 12
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er enda mer dritt fra menn mot kvinner her. Synes kvinnene her inne er mere forskjellige enn mennene her inne. 99 % av mennene her hater kvinner, og de får selvfølgelig høre det. 

Anonymkode: 328be...e7d

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som får gjennomgå hvis de ikke ber om det naturlig nok. De som får motbør er jo utelukkende de som starter innlegg med "hvorfor er kvinner(sett inn noe usant og negativt") eller kommer med nedlatende piss om kvinner/kvinners utseende.

Anonymkode: f8a60...693

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hmmm... jeg kjenner en stram eim av incel-odør fra dette innlegget. 🤨

Kan du linke til 3 eksempler? Slik at vi vet hva du mener. Du finnes ingen substans i innlegget ditt, så vi vet ikke hva vi skal diskutere.

Anonymkode: 2a3af...e51

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Damn hvis folk tar ting som blir skrevet på et forum som mobbing.. 

Anonymkode: ea145...a05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser som ofte bitre menn som skal skrive dritt om kvinnfolk så dette stemmer ikke. Og du er nok en av dem!

Anonymkode: b8ccb...2f1

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Og dette er IKKE et innlegg fra en mann som bitcher om damer? Fei for din egen dør. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes nesten det er omvendt, typiske dame problemer blir ofte bombadert med hets mens menn får oppmuntring.

Anonymkode: ac7a2...f9a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er vel like mye klagetråder over begge kjønn her inne. Kvinner «klager» over menn som er utro og menn klager over kvinner som har for vid vagina…..

Anonymkode: 4488a...142

• Liker 2
Skrevet

Det har ikke falt deg inn at det er gjentatte dårlige erfaringer med menn som gjør mange damer bitre? Det er ikke noe annerledes enn de ørten trådene der menn sutrer over damer....

Så damene har altså en grunn til å klage? Men når menn har utallige dårlige erfaringer med kvinner og "bitcher" om det på kg, så er de?

AnonymBruker
Skrevet

Single syter generelt mye på generelt grunnlag. 

Anonymkode: effb0...aaa

AnonymBruker
Skrevet

Ser en god del kvinnehat her inne. Og hva tror du kvinnene svarer med da?

Synes begge deler er idiotisk, for nå er menn like forskjellige, som det kvinner er. Og putte alle i bås grunnet kjønn, er virkelig idiotisk.

Jeg har selv opplevd mer dritt enn normalt fra menn. Men jeg går da virkelig ikke rundt og hater menn av den grunn. Selv om jeg har vært borti noen jævlige mannfolk, så vet jeg at de er i fåtall, og at flertallet er flotte menn. 

Anonymkode: 7973f...f57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingen som får gjennomgå hvis de ikke ber om det naturlig nok. De som får motbør er jo utelukkende de som starter innlegg med "hvorfor er kvinner(sett inn noe usant og negativt") eller kommer med nedlatende piss om kvinner/kvinners utseende.

Anonymkode: f8a60...693

Dette er jo ikke sant. Sædkvalitetskvinnen hetser jo jevnlig eldre menn helt uprovosert, og også deres barn. Og ofte får hun mange "likes" på innleggene, selv om hun sikkert trykker "like" på seg selv (hun opererer jo med mange brukere her inne). Ofte på lørdagskveldene, sikkert etter noen glass vin, begynner hun å skrive om utryddelse av menn og barn med problemer som f.eks autisme og ADHD. Det er flere andre kvinner her inne også med hitlerretorikk, og som er rene sosialdarwinister og blodfeminister. 

Anonymkode: 1c888...2c0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

KG er et arnested for Norges beholdning av bitre femcels 🤭 Morsomt å lese oppgulpet deres da

Anonymkode: 72438...352

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Å påpeke fakta er ikke hets.

Anonymkode: 7b117...e66

Det er stort sett aldri fakta. Som regel er det en kvinne som har datet en håndfull menn (som hun selv har valgt), som har hatt et eller annet kjipt fellestrekk. Derfra konkluderer hun at slik er alle menn (eventuelt norske menn). Hun lager så en tråd på Kvinneguiden der hun presenterer forskningen sin i håp om validering, og en hel masse menn føler seg (kanskje urettmessig) kritisert og angrepet, og kommer med tilsvar. Da disse gjerne er litt emosjonelle, er tilsvarene ofte klønete og inneholder kanskje også urimeligheter.

Du kan forøvrig fint bytte om på kjønnene i avsnittet over og det er ca. like treffende, det skjer bare ikke fullt så ofte.

Anonymkode: 5b63e...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...