Gå til innhold

Noen som har klart å gå fra 100% AAP til 100% jobb og som har angst som diagnose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver så hardt jeg kan å komme tilbake 100% er det noen her som har vet på AAP grunnet angst og som har klart å jobbe 100% igjen?

Nå jobber jeg 50 og vil virkelig klare 100!

Anonymkode: 01640...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du jobbet 100% tidligere? Før du gikk på AAP. Tenker det er vesentlig. Hvis du har klart det tidligere er det vel større sjanse for å kunne komme tilbake til det. Jeg har angst og har såvidt det er greid å stå i 100% stilling men nå er jeg over på AAP fordi jeg ble utbrent av det. Vanskelig å se for seg at jeg kan klare 100% igjen. Hvordan er det for deg i 50% da? Mestrer du det bra eller sliter du deg ut og får mer angst? Jeg tror høst hvis du klarer å holde deg nede på et nivå der du ikke går over egne grenser og slites ut, at du kan bygge deg opp en toleranse sakte men sikkert. At jobben gir deg mestring, dermed mindre angstsymptomer og så kan du trappe gradvis opp. Hvis det gir mening. For min del er livet så vanskelig bår jeg jobber 100% at jeg vet ikke om det er det jeg ønsker på sikt. Jeg går bare i kollaps etter en viss tid. 

Anonymkode: a23d0...91e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg prøver så hardt jeg kan å komme tilbake 100% er det noen her som har vet på AAP grunnet angst og som har klart å jobbe 100% igjen?

Nå jobber jeg 50 og vil virkelig klare 100!

Anonymkode: 01640...c96

Ja! Gikk fra aap 100 prosent i 2 år til 100% stilling . Var tøft første halve året, men har gått seg til. Har paralelt jobbet med psyke , søvn , mat , livsstil , å ikke minst livs-innstilling ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Startet med praksisplass på 30%, økte gradvis til 70%. Søkte ordinære jobber, og har nå jobbet 100% i to år.
Var på AAP i nesten tre år.

Men så kommer det jo an på angsten. Den oppleves ulikt for alle, og trigges av ulike ting. Jeg fikk meg en jobb hvor angsten ikke ble trigget noe særlig.

Anonymkode: 3653b...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...