Gå til innhold

Mann, har du ingen humor?

Har du humor?  

8 stemmer

1. 1. Har du humor?

• Ja
      8
    • Nei
      0
    • Hva da humor?
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel i denne artikkelen hevdes det altså at kvinner ler når noe er morsomt, mens menn legger prestisje i å le og holder inne latteren til sjefen, eller selgeren som tjener mer enn de selv gjør, drar på smilevinekene. En komiker som er intervjuet vil helst ha 70% kvinner i sitt publikum.

Kjenner du deg igjen?

Har du humor?

:ler:

Endret av Litjmæ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det (vil hvertfall gjerne tro det) :rodme:

Skrevet

ja jeg har humor, men om den er så god.. det vet jeg ikke

Skrevet

Hunor er som baken.Det er ikke noe man kan bevise at noen har eller ikke har.Humoren er forskjellig.Noen har sær humor.Noen har konservativ humor..eller Liberal Humor.Som f.eks noen liker Britiske Humor..Monty Paytons..Benny Hill osv.Mens andre Amerikans som Friends eller Seindfeld.Men ingen av de to er dårlig humor.

Så og si at noen har det blir feil.Eller at en av humorene er bedre en den andre.Er bare feil.

Humoren er svam og behag.Akurat som alt aent.

Skrevet

Såklart Gjest - men LER du når du synes noe er morsomt, eller må du vente og se om noen andre synes det er gøy?

Skrevet
Såklart Gjest - men LER du når du synes noe er morsomt, eller må du vente og se om noen andre synes det er gøy?

:klappe: (ja jeg vet det er hatet å bare svare med en smily.. )

Skrevet

jeg venter aldri og ser.Synes jeg noe er morsomt ler jeg.Og vist de rundt meg ikke synnes det.Så bryr ikke det meg noe.

jeg ler av det jeg synnes er morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...