AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Har nettopp begynt å kikke litt på datingapper, og vært innom happn, Tinder og Facebook (gratisversjonene). Jeg er 44 år, og det er altså så mye rart og lite å like. Bilder i bar overkropp, med munnbind, caps og solbriller så det er umulig å se ansiktet, oppstilt bilde sammen med eksen (?!), bilder av barn osv osv. Hvor kan man gå for å møte noen skikkelige menn som går litt inn for dette? Det er så mange som ikke skriver noe om seg selv heller, så man får ikke inntrykk av hva de er ute etter, hva de jobber med eller interesserer seg for. Selv ser jeg ikke så verst ut (får mange komplimenter), normalt slank og god jobb. Anonymkode: a07b3...3c9 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Ha, ha, akkurat dette har jeg lurt på selv😅Mannfolk i baris på badet, selfies på treningstudio eller bilder med solbriller INNE, da sveiper jeg alltid venstre. Også de som har en haug med bilder går rett👈Tror mange som ikke skriver noe på profilen er inne bare for å se. Anonymkode: 45a61...dff 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Best at du forblir singel tror jeg. Med katter. Mange katter. Man skal lese mye rart.... Anonymkode: 57f4a...a92
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Syns ts har et poeng. Da jeg var mer aktiv så var alt med baris, solbriller, halve ansikt, nesebor bilder. Tre dobbelthaker bilder, fjelltopp bilder, kondom dress sykkel,, kajakk, posere med andre damer ting som jeg trykket bort. Ble fint lite vanlige folk igjen😂. Heller single enn å måtte forholde meg til noen av de overnevnte. Anonymkode: c223a...c93 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Som mann, så sier jeg bare yess, la dem sortere seg selv bort. Det gir oss andre et bedre utgangspunkt. Anonymkode: 276de...7a1 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Best at du forblir singel tror jeg. Med katter. Mange katter. Man skal lese mye rart.... Anonymkode: 57f4a...a92 Bedre det enn å havne med noen som ikke ligner på bildene sine.. Altså ærlig talt TS skrev ikke noe stygt? Hun bare undrer seg over hvorfor det er så mange diffuse og rare bilder der man nesten ikke kan se hvordan fyren ser ut? Er grenser for hva du kan bli krenke over... Anonymkode: 416f8...cca 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 Men hva slags bilder skal menn ha, for at det ikke skal bli vurdert negativt, og hva skal det stå i bioen. Kvinner skriver nesten bare vås i bioen, og på bildene er det mye (til dels lettkledde) selfier, fjelltoppbilder, champagne-frokost og bilder med barn/hund. Anonymkode: 4d7d4...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har nettopp begynt å kikke litt på datingapper, og vært innom happn, Tinder og Facebook (gratisversjonene). Jeg er 44 år, og det er altså så mye rart og lite å like. Bilder i bar overkropp, med munnbind, caps og solbriller så det er umulig å se ansiktet, oppstilt bilde sammen med eksen (?!), bilder av barn osv osv. Hvor kan man gå for å møte noen skikkelige menn som går litt inn for dette? Det er så mange som ikke skriver noe om seg selv heller, så man får ikke inntrykk av hva de er ute etter, hva de jobber med eller interesserer seg for. Selv ser jeg ikke så verst ut (får mange komplimenter), normalt slank og god jobb. Anonymkode: a07b3...3c9 Kvinner er like ille. Alle har samme treningssenterposeringer foran speil, lettkleddbilder, selfies med Snap-filter i alle mulige former, bilder hvor dem står sammen med andre venninner og da er umulig å se hvem som er hvem, bilder av barn, hvor dem står med ryggen mot kamera med hendene i været på en fjelltopp, står med vinglass i hendene på et selskap osv. Samme bildene opp att og opp att. Blir litt slik, følger du èn jente på Instagram som poster mye bilder, så følger du strengt tatt halve kvinne-Norge. For bildene som publiseres er likens! Så, hva tenker kvinner på mtp bilder? Anonymkode: 928a8...ed2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva slags bilder skal menn ha, for at det ikke skal bli vurdert negativt, og hva skal det stå i bioen. Kvinner skriver nesten bare vås i bioen, og på bildene er det mye (til dels lettkledde) selfier, fjelltoppbilder, champagne-frokost og bilder med barn/hund. Anonymkode: 4d7d4...a5e Ja nettopp! Og ofte kommer kvinner med en kravliste mot menn i bioen istedenfor å fortelle om seg selv. Ikke særlig imponerende. Tenk om menn hadde gjort det samme. Men så er Tinder kvinners marked og styrer som dem vil. Dem får napp uansett hva dem gjør. Anonymkode: 928a8...ed2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 Så det er ingen menn på tinder som er bra nok for deg? Enten er du vanvittig attraktiv, eller så må du gå til innkjøp av noen katter Anonymkode: a132c...90b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Skrevet 28. mai 2022 Men for helvete....klarer dere ikke å lese? Hun skriver: munnbind,caps og solbriller så man ikke kan se ansiktet, bilder med exen(hvor idiot er man om man har bilder med exen på en datingprofil?) Hun skrev ingenting om bilder generelt som både menn og kvinner er dårlige på eller har veldig klisjebilder...altså hun skrev bare om de mennene som har bilder der de ikke er synlige eller skjuler seg....jeesus... Anonymkode: 416f8...cca 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #12 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så det er ingen menn på tinder som er bra nok for deg? Enten er du vanvittig attraktiv, eller så må du gå til innkjøp av noen katter Anonymkode: a132c...90b De er nok ikke bra nok når de ikke vil vise hvem de er da...catfish kalles det. Anonymkode: 416f8...cca 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #13 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har nettopp begynt å kikke litt på datingapper, og vært innom happn, Tinder og Facebook (gratisversjonene). Jeg er 44 år, og det er altså så mye rart og lite å like. Bilder i bar overkropp, med munnbind, caps og solbriller så det er umulig å se ansiktet, oppstilt bilde sammen med eksen (?!), bilder av barn osv osv. Hvor kan man gå for å møte noen skikkelige menn som går litt inn for dette? Det er så mange som ikke skriver noe om seg selv heller, så man får ikke inntrykk av hva de er ute etter, hva de jobber med eller interesserer seg for. Selv ser jeg ikke så verst ut (får mange komplimenter), normalt slank og god jobb. Anonymkode: a07b3...3c9 Akkurat slik er det med kvinner også. Ingen forskjell. Anonymkode: 12d0b...48a 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #14 Skrevet 28. mai 2022 Nå har jeg naturlig nok ikke sett andre kvinner sine bilder, men mine er «vanlige» selfier uten solbriller og jeg ser rett i kamera. Ikke lettkledd eller på fjelltopper. På et bilde holder jeg riktignok en drink. Jeg sier heller ikke at det ikke finnes noen som er bra nok for meg (herregud, er det mulig å feiltolke???) bare at mange selger seg selv så utrolig dårlig. Jeg gidder jo ikke sveipe høyre når man ikke kan se hvordan han ser ut, noe info om han eller hva han er ute etter. Men det er som en skrev over her: det gjør det lettere å filtrere. Ts Anonymkode: a07b3...3c9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #15 Skrevet 28. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Som mann, så sier jeg bare yess, la dem sortere seg selv bort. Det gir oss andre et bedre utgangspunkt. Anonymkode: 276de...7a1 Helt enig. Bare synd kvinner stort også har helt elendige profiler, med håpløse selfies, ingen bio, eller floskler som "alt på stell" og "du skal til høyre her". Anonymkode: ff5a1...e95 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå