AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Av ulike årsaker er man ikke alltid tilgjengelig for sex med andre. Man kan f. eks være i et forhold, sliten etter en lang dag eller har planer som gjør dette vanskelig i øyeblikket. Eller så pleier man ikke å ha tilfeldig sex. Har du da ved avslaget opplevd at vedkommende taklet dette dårlig? Noen skikkelig drøye episoder også? Anonymkode: c98ec...9a3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Av ulike årsaker er man ikke alltid tilgjengelig for sex med andre. Man kan f. eks være i et forhold, sliten etter en lang dag eller har planer som gjør dette vanskelig i øyeblikket. Eller så pleier man ikke å ha tilfeldig sex. Har du da ved avslaget opplevd at vedkommende taklet dette dårlig? Noen skikkelig drøye episoder også? Anonymkode: c98ec...9a3 Eeeekstremt respektløst overfor DIN seksualitet, han driter jo i deg. Han er akkurat som en heroinist som ikke får skuddet sitt… æsj!!! Ser for meg Brugata-folk. Anonymkode: 7cb91...ca9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Jada. Jeg lå med feber og influensa, sa nei. Han sparket meg i ryggen rett ut på gulvet. En annen mann fikk nei fordi jeg hadde mensen, sykt vondt i magen og generelt laber form. Han holdt meg fast og forsynte seg likevel. Jeg grein og kjempa imot. Anonymkode: 6a1d5...cae 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Mener du spørsmål om tilfeldig sex? Ja, er mange mannfolk som ikke takler avvisning og blir ufine, selv om vi ikke har hatt noe med hverandre å gjøre. Var en gang på en restaurant og venta på daværende kjæresten min, som jobba der, da en fyr plutselig kom ut av det blå og klagde på at jeg ignorerte ham og hva gjorde jeg der om jeg ikke var åpen for flørt liksom? Utrolig merkelig. Ellers i forhold er det vel jeg som sliter litt med å takle avslag, men jeg har blitt mye bedre på det og tar det ikke så personlig at han ikke har lyst eller energi der og da. Jeg har mer libido enn kjæresten men takler det bla med å jobbe og trene mye. Dessuten er han veldig deilig å bare kose på også. Det er verdt å vente på at "villdyret våkner". Anonymkode: bc3f6...f97
sicario Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Har aldri skjønt meg på de som tar avslag personlig og virkelig går i kjelleren. Feks igjennom et langt samliv, så er det utopisk å tro at begge til en hver tid igjennom mange år skal ha lyst samtidig. At det aldri igjennom mange år skjer at den ene parten ikke orker/vil. Det kan være ca 4 millioner årsaker til at man igjennom et langt liv kan få et nei. Å da ta dette personlig eller gjøre det til et problem, er utenfor min fatteevne. 1
feliek54 Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Av ulike årsaker er man ikke alltid tilgjengelig for sex med andre. Man kan f. eks være i et forhold, sliten etter en lang dag eller har planer som gjør dette vanskelig i øyeblikket. Eller så pleier man ikke å ha tilfeldig sex. Har du da ved avslaget opplevd at vedkommende taklet dette dårlig? Noen skikkelig drøye episoder også? Anonymkode: c98ec...9a3 Alle skal jo akseptere et nei for et nei. Sex for meg er kun når begge sier ja og er med 100% 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 sicario skrev (4 timer siden): Har aldri skjønt meg på de som tar avslag personlig og virkelig går i kjelleren. Feks igjennom et langt samliv, så er det utopisk å tro at begge til en hver tid igjennom mange år skal ha lyst samtidig. At det aldri igjennom mange år skjer at den ene parten ikke orker/vil. Det kan være ca 4 millioner årsaker til at man igjennom et langt liv kan få et nei. Å da ta dette personlig eller gjøre det til et problem, er utenfor min fatteevne. Men dere har jo knapt sex lenger. Det er da ikke vanskelig å akseptere et nei når sjansene for et ja er mikroskopisk. Da har dere ikke et aktivt samliv hvor dere deler seksualitet. Er man derimot vant til å dele sin seksualitet på jevnlig basis, kan det være mer uvant å få et nei, ihvertfall om det skjer på en uvant måte/mes uvant frekvens. Det er klart at endringer i dette påvirker også den andre, selv om man ikke nødvendigvis skal ta et nei eller et manglende initiativ "personlig" så sier det ofte noe om samlivet hvis sexen uteblir. Anonymkode: bc3f6...f97
sicario Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men dere har jo knapt sex lenger. Det er da ikke vanskelig å akseptere et nei når sjansene for et ja er mikroskopisk. Da har dere ikke et aktivt samliv hvor dere deler seksualitet. Er man derimot vant til å dele sin seksualitet på jevnlig basis, kan det være mer uvant å få et nei, ihvertfall om det skjer på en uvant måte/mes uvant frekvens. Det er klart at endringer i dette påvirker også den andre, selv om man ikke nødvendigvis skal ta et nei eller et manglende initiativ "personlig" så sier det ofte noe om samlivet hvis sexen uteblir. Anonymkode: bc3f6...f97 Vi har delt sexualitet på jevnlig basis (flere ganger ukentlig) i over 10 år. Det er langt mer en hva mange her på KG har. Hvor ofte eller sjelden vi har sex nå er helt irrelevant. Det er i tillegg til andre faste partnere (tidligere samboer, kjærester og tilfeldige partnere) jeg har hatt. Jeg har heller ikke sagt noe om at det ikke kan være uvant om noe avviker fra det man er vant med. Hva er egentlig poenget ditt?
Gjest Warrior Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 (endret) Aldri opplevd partnere som har taklet avslag dårlig for den gangen jeg har sagt nei så var jeg syk med influensa og orket ingenting så da var nok sikkert partneren glad for at jeg sa nei. Jeg er mer den som takler avslag dårlig selv, men jeg blir bare sur eller fornærmet (hvis det er andre grunner enn sykdom de sier nei til så klart, blir ikke sur og fornærmet når noen er syk) så går det over. Et nei er et nei alltid uansett. Og det er sjokkerende å høre at mange ikke respekterer avslag. Endret 28. mai 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Tusen takk for alle svar! Anonymkode: c98ec...9a3
Heydayotheinterweb Skrevet 30. mai 2022 #11 Skrevet 30. mai 2022 (endret) Ja, knuste vinduer, skjøt med rifle, stjal postkassa mi og lagde tegning av meg partert. Bitches be crazy, man! Endret 30. mai 2022 av Heydayotheinterweb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå