Jotunjenta Skrevet 10. november 2005 #1 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg trener helt normalt på mosjonistnivå. Har planer om å øke styrketreningsmengden min for å bli god på ski til vinter, samtidig få ned noe av fettet jeg tydeligvis har klart å fått på meg... Hvor i Trondheim kan man få målt fettprosenten sin og helst oksygenopptaket, også? Jeg betaler selvfølgelig litt for det hvis det går an et sted. Er ikke medlem av sats eller noe treningssenter, hvis de skulle ha. Tenkte kanskje på noe som f.eks. rosenborgklinikken? Jeg har lyst til å teste meg nå og godt uti skisesongen. Mest for å se om jeg har fått resultater på oksygenopptaket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #2 Del Skrevet 10. november 2005 Tror man kan få testet oksygenopptak på NIMI (Norsk Idrettsmedisings Institutt), men aner ikke om det finnes i Trondheim engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jotunjenta Skrevet 10. november 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2005 Lurer på om dette kanskje bare er i Oslo, ja. Andre som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2005 #4 Del Skrevet 11. november 2005 Sjekk ut høgskoler som tilbyr idrett som fag. Mulig de kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå