Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det blir maks 8 gjester.. 

Anonymkode: 59909...1e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (Akkurat nå):

4 flasker

Feil, helt feil.

8 gjester så hadde jeg regnet 1 liter på hver, minst. Faktisk hadde jeg bare kjøpt en 1,5l flaske pr snute 

Anonymkode: a9e2b...483

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Feil, helt feil.

8 gjester så hadde jeg regnet 1 liter på hver, minst. Faktisk hadde jeg bare kjøpt en 1,5l flaske pr snute 

8 flasker?? Det var litt vel overdrevet, eller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går mye mer enn man tror, jeg tror ikke 8 gjester drikker 1,5 liter hver, men jeg hadde kjøpt det og heller hatt til overs litt. Jeg har bedt inn og servert brus før og min erfaring er at det alltid går med mer enn man tror  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

5,6 kanskje.. Eller en 8 pack med cola og resten får vann med eller uten kullsyre. Da kan jeg beholde resterende cola. 

Anonymkode: e0b94...df1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig med deg. Ville kjøpt inn 7-8 flasker. Heller litt for mye enn litt for lite. Brus holder seg i evigheter også. Man trenger jo ikke å sette frem alle flaskene samtidig, slik at man risikerer at alle blir åpnet. Men da har man noen på lager, som man tar frem når det blir tomt.

Anonymkode: 605b6...dfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Jeg tenker at hadde jeg invitert ei venninne på besøk, så hadde jeg kjøpt 1 flaske på 1,5 l. Da bør 4 holde, kjøper 5 for å være på den sikre siden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Babyshower? Er ikke det en sånn fjollete amerikansk greie? 

Anonymkode: 979d0...071

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ts

Jeg tenker at hadde jeg invitert ei venninne på besøk, så hadde jeg kjøpt 1 flaske på 1,5 l. Da bør 4 holde, kjøper 5 for å være på den sikre siden. 

Hvorfor spør du om råd hvis du ignorerer rådene? Så du kjiper deg inn på noe så billig som brus som holder seg i månedsvis etterpå hvis de ikke blir drukket opp. 4 flasker blir lite. 5 også. Med mindre det er folk der som drikker en liter kaffe hver.

Anonymkode: 60c5f...839

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ha babyshowertøys. Alle kommer med gave til babyen din. Å så skal du kjipe på noe så idiotisk som brus! Faen å kjip du er! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kjenner ingen som IKKE har hatt babyshower de siste 10 årene faktisk (av de født på 90-tallet) . Så det er nok her for å bli. 

Anonymkode: 2b12b...998

• Liker 1
Skrevet

Jeg arrangerte babyshower for noen uker siden. Vi hadde 8 stk 1,5 liter flasker på 13 voksne og 2 barn. Når alle hadde dratt sto det igjen en flaske 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jepp. For litt lavere samfunnslag. 

Anonymkode: a884c...b55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brus? Ingen!

Vann er drikken du skal holde deg til.

Anonymkode: b4700...148

Skrevet

Serveres det annen drikke også? Er det drikke til mat - lunsj, middag, kaker? Hva foretrekker gjestene? Hadde jeg skullet arrangere noe sånt for mine venner, hadde drikkebordet sannsynligvis bestått av te, kaffe, juice og farris; med et par unntak har jeg knapt sett noen servere brus i voksenselskap på mange år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Serveres det annen drikke også? Er det drikke til mat - lunsj, middag, kaker? Hva foretrekker gjestene? Hadde jeg skullet arrangere noe sånt for mine venner, hadde drikkebordet sannsynligvis bestått av te, kaffe, juice og farris; med et par unntak har jeg knapt sett noen servere brus i voksenselskap på mange år. 

Det er da fortsatt helt vanlig. Er nok kun din omgangskrets som ikke gjør det.

Anonymkode: e4c58...d25

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på gjestene tror jeg. I min krets drikker de fleste vann så hadde blitt ståendes igjen masse flasker. Men i en annen gjeng jeg er perifert med i drikker alle brus. 

Anonymkode: 59f6f...db1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det er da fortsatt helt vanlig. Er nok kun din omgangskrets som ikke gjør det.

Anonymkode: e4c58...d25

Poenget er nettopp at det ikke finnes noe fasitsvar - man må se an gjestene og omstendighetene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer Ann på hvor lenge det skal vare, er det bare kaffe og kaker, er det med lunsj, eller er det heldags? Hvis det varer mer enn 4-5 timer ville jeg regnet 1 liter per pers, og hatt kaffe til kakene tillegg. 

Anonymkode: 6a58a...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...