Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens snilleste fastlege. Men kjenner likevel på at det er flaut å be om utredning, da jeg har vært endel på DPS for ca 6 mnd siden grunnet depresjon og ADHD (som jeg fikk diagnosert da). Jeg føler meg derfor dum som skal komme å be om utredning og fortelle at vi har prøvd i ett år, når det er 6 mnd siden mine «psykiske plager». Hva tenker dere? 

Anonymkode: d540a...66d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke vente 5-6 mnd og si det da i stedet?

Anonymkode: 51d8f...0ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå til privat gyn? :) Om barneønske er veldig stort må du jo bare spørre om utredning, men fastlegen kan generelt altfor lite og vil uansett henvise deg videre. Så om du har råd til det ville jeg gått privat, det gjorde jeg

Anonymkode: e8ba9...c74

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du bør være mer moden enn som så at du blir flau av å snakke med legen din, om du skal oppdra barn. Folk bryr seg veldig lite om deg og dine problemer, han kommer ikke til å tenke på det sekundet etter du har gått ut døra. 

Anonymkode: 78c00...9a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå til privat gynekolog, det gjorde vi, og det ble ikke så dyrt. For var bare gynekologisk undersøkelse av meg, og blodprøver. Så var det spermprøve, viste seg at spermen var få og ikke så bra. Så da fikk vi henvisning til IVF.

Anonymkode: 57489...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...