Gjest Sirisiri10 Skrevet 27. mai 2022 #1 Del Skrevet 27. mai 2022 Vi får besøk av noen amerikanere i september og ønsker å vise de litt flott natur - fjell, fosser, eventuelt fjorder og annen fin natur. Og dette fra bilvinduet eller rett utenfor bilen 😅 Ikke lengre enn ca 5,5 timer unna. Bor i Hønefoss. Skal overnatte på veien. Noen gode tips og råd? 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Del Skrevet 27. mai 2022 1. Ikke drit i naturen. 2. Ikke forsøple naturen. 3. Google. Anonymkode: 42e49...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Del Skrevet 27. mai 2022 Topptur til Galdhøpiggen. Anonymkode: 84dae...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Del Skrevet 27. mai 2022 De amerikanerne jeg kjenner er ikke bortskjemte på fin natur og det tror jeg gjelder de fleste. Så det er nesten bare å kjøre i en hvilken som helst retning 🙂 Rjukan, Kongsberg, Gol, Valdres, Tjøme/Verdens ende, Dalen, Telemarkskanalen, Beitostølen/Valdresflya, Oslo/Holmenkollen/Bygdøy... Anonymkode: cbff6...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 4. juni 2022 #5 Del Skrevet 4. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.5.2022 den 23.12): Topptur til Galdhøpiggen. Anonymkode: 84dae...c36 Litt vanskelig med bil 😊 AnonymBruker skrev (På 27.5.2022 den 23.16): De amerikanerne jeg kjenner er ikke bortskjemte på fin natur og det tror jeg gjelder de fleste. Så det er nesten bare å kjøre i en hvilken som helst retning 🙂 Rjukan, Kongsberg, Gol, Valdres, Tjøme/Verdens ende, Dalen, Telemarkskanalen, Beitostølen/Valdresflya, Oslo/Holmenkollen/Bygdøy... Anonymkode: cbff6...075 Vi har kjørt litt rundt med de tidligere på noen av disse plassene. Takk for tips 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå