AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Det har gått ett år nå og jeg er 35. Ikke veldig sosial men veldig lyst å finne kjærligheten. Hvordan? Fant dere deres helt tilfeldig? Mitt liv går mest med barna. Hvordan fant dere deres kjære? Da mener jeg dere som er "midt i livet" som jeg er. Anonymkode: a11fb...74c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 tinder? https://www.moteplassen.com/ ? eller rett og slett steder og aktiviteter med folk du finner tiltrekkende. Anonymkode: fc928...403
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): tinder? https://www.moteplassen.com/ ? eller rett og slett steder og aktiviteter med folk du finner tiltrekkende. Anonymkode: fc928...403 Jeg har såvidt prøvd tinder, men jeg får avsmak desverre. Har lyst å finne en jeg har kjennskap til fra før, men det føles jo ganske umulig. Har hatt mange date med dårlig klaff. Har jeg kanskje ikke hatt nok tid alene eller? Ironisk nå hører jeg på sangen "somone is meant to be". Anonymkode: a11fb...74c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Det realistiske er at du som 35-åring med barn ikke vil tilfeldig dumpe borti drømmemannen. Det er mye mer sannsynlig å møte noen om du aktivt treffer menn på datingapper Anonymkode: 11c27...114 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det realistiske er at du som 35-åring med barn ikke vil tilfeldig dumpe borti drømmemannen. Det er mye mer sannsynlig å møte noen om du aktivt treffer menn på datingapper Anonymkode: 11c27...114 Ikke? Så det kan ikke bli tilfeldig en av fedrene i klassen til barnet? For eks.. man treffer jo de ganske jevnlig som sommeravsl. Osv Anonymkode: a11fb...74c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke? Så det kan ikke bli tilfeldig en av fedrene i klassen til barnet? For eks.. man treffer jo de ganske jevnlig som sommeravsl. Osv Anonymkode: a11fb...74c Det kan jo selvsagt skje, det er bare det at det er stor sannsynlighet for at det ikke gjør det. De fleste menn på din alder er opptatt, og du i din livssituasjon har vel ikke masse tid til å sosialisere. Det er ganske annerledes når man er 25 og alle er single, barnløse og på utkikk. Du bør være åpen for å møte noen tilfeldig, men også for å aktivt prøve å finne noen vha av appet Anonymkode: 11c27...114 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke? Så det kan ikke bli tilfeldig en av fedrene i klassen til barnet? For eks.. man treffer jo de ganske jevnlig som sommeravsl. Osv Anonymkode: a11fb...74c Og hvordan skal dere flørte? På sommeravslutninga foran alle barna? 🙃 Anonymkode: 61402...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det realistiske er at du som 35-åring med barn ikke vil tilfeldig dumpe borti drømmemannen. Det er mye mer sannsynlig å møte noen om du aktivt treffer menn på datingapper Anonymkode: 11c27...114 Mann her, og egentlig bare en observatør når det gjelder kvinners datingproblematikk. Det er neppe feil å være på datingapper, som et tillegg til å maksimere sitt sosiale liv, og kontaktflate på alle andre arenaer. Noen har full klaff på Tinder, og møter seriøse kandidater tidlig. Andre blir hengende der til de blir desillusjonerte. Jeg advarer mot å bruke apper som tidsfordriv og spill. Det er mye som minner om en samfunnsutvikling, der menn og kvinners behov og ønsker, stemmer mindre og mindre overens. Og det er veldig synd. Anonymkode: e53b7...c86
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og hvordan skal dere flørte? På sommeravslutninga foran alle barna? 🙃 Anonymkode: 61402...8d7 Få kontakt i etterkant selfølgelig. Man prater jo sammen. Anonymkode: a11fb...74c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #11 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hvordan skal dere flørte? På sommeravslutninga foran alle barna? 🙃 Anonymkode: 61402...8d7 Hva slags flørting er det du bedriver? Ungene har forhåpentligvis fullt fokus på lek og moro, og vil ha minst mulig å gjøre med kjeeedelig voksenprat. Anonymkode: e53b7...c86 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #12 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags flørting er det du bedriver? Ungene har forhåpentligvis fullt fokus på lek og moro, og vil ha minst mulig å gjøre med kjeeedelig voksenprat. Anonymkode: e53b7...c86 Hva slags unger er det du har, som ikke skjønner når ungdom eller voksne flørter? Anonymkode: 61402...8d7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #13 Skrevet 27. mai 2022 Selv om du ikke er så sosial,så vil jeg likevel anbefale en sosial aktivitet/ forening en gang i uka om du har mulighet. Langt mere tro på det enn Tinder ifht å møte noen på samme bølgelengde. Anonymkode: 4e3c3...056 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #14 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har såvidt prøvd tinder, men jeg får avsmak desverre. Har lyst å finne en jeg har kjennskap til fra før, men det føles jo ganske umulig. Har hatt mange date med dårlig klaff. Har jeg kanskje ikke hatt nok tid alene eller? Ironisk nå hører jeg på sangen "somone is meant to be". Anonymkode: a11fb...74c Tinder er hjernedødt Anonymkode: 06a4f...d17
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #15 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke? Så det kan ikke bli tilfeldig en av fedrene i klassen til barnet? For eks.. man treffer jo de ganske jevnlig som sommeravsl. Osv Anonymkode: a11fb...74c Haha 😀 Ikke glem at barna i klassen også har en mor. Kan fort bli pinlige situasjoner. Anonymkode: 55fd4...434 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #16 Skrevet 28. mai 2022 Ett år etter bruddet var jeg på sommerferie med ny kjæreste. Jeg var 35 år da. Det var et langt havari mellom meg og eksmannen, så da han endelig flyttet ut, følte jeg i stor grad bare lettelse. De vonde følelsene var allerede bearbeidet. Jeg følte meg derfor klar for dating etter bare noen måneder, og jeg møtte kjæresten min via Tinder. Jeg har også barn fra før, og for meg var det helt uaktuelt å date noen bekjente. Det var noen som viste interesse, og jeg hadde også kollegaer som ville spleise meg med en venn, men jeg ville møte en helt ny. Jeg hadde opplevd langt mer press på å definere relasjonen og følt at det var vanskeligere å skjule ovenfor barna om det var noen i nærheten. Selv om jeg raskt kom i et nytt forhold, ventet jeg i over et år før barna møtte han. Anonymkode: 881d4...c1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #17 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Haha 😀 Ikke glem at barna i klassen også har en mor. Kan fort bli pinlige situasjoner. Anonymkode: 55fd4...434 Men hvis er lykkelig på en annen kant gjør vel ikke det noe?;) Anonymkode: a11fb...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå