Gå til innhold

Jeg elsker å være feit!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heisann jeg er en feit fyr som gleder seg til sommeren. Jeg veier 148 kg og har lagt på meg mye!, men jeg liker å være feit. Jeg tenner også på feite folk. Gleder meg svært mye til sommeren. Er det andre som har samme greie?. Eller er det bare meg😂

Anonymkode: 3a7ea...1b4

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ønsker deg en fet sommer! 🙂

Jeg skal også ha det.

Anonymkode: 7ee44...04a

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får jo håpe du lever så lenge da.

Anonymkode: 19c5a...5bb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena

Diabetes 2,  hjerteinfarkt, belastningsskader osv.

Å være feit er ikke noe å trakte etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, jeg håper på aksept for størrelsen og at respekt. Jeg håper at alle snart kan godta at folk er forskjellige og at det er fullt mulig å være nydelig og stor, men elske å være tykk? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er ikke blant de største, men kunne gjerne gått rundt 10 kg eller mer. Jeg vet jo at det helseskadelig og at folk dømmer deg og har masse forutinntatthet selv om de ikke har møtt deg før eller kjenner deg. Det er helt bokstavelig talt lettere å være lett

Anonymkode: 2f411...a08

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja! Jeg elsker feite mannfolk! Eksen min veide 198 kg!

Kos deg med flesket i sommer!

K30

Anonymkode: 2c1e6...47a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysterious Moon skrev (3 minutter siden):

Noen lever i den villfarelsen at alle overvektige utvikler dette. Det er det imidlertid de færreste som faktisk gjør. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! 

Jeg elsker å være slank/tynn. Men der blir det jeg vel bannlyst. Det er liksom mer akseptert å ha noen kilo for mye. 

Anonymkode: 25db3...6d0

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mysterious Moon skrev (8 minutter siden):

Men å trene hele livet for å leve tre år lenger er faen meg tingen!

Anonymkode: 8e47f...e81

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men å trene hele livet for å leve tre år lenger er faen meg tingen!

Misforstått argumentasjon. Å holde seg aktiv og slank handler ikke om ekstra år, men om å ikke være prematurt pleietrengende. 67 år, feit og immobil på pleiehjem eller 67 år som aktiv pensjonist - ferieturer til syden og aktiv deltakende i barnebarnas liv. Man kan leve ganske mange år med rullator og avhengig av pleie for å snu seg i sengen. Men når man kan utsette så lenge det går med egeninnsats må vel det være målet. 

Anonymkode: 79265...5bc

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Misforstått argumentasjon. Å holde seg aktiv og slank handler ikke om ekstra år, men om å ikke være prematurt pleietrengende. 67 år, feit og immobil på pleiehjem eller 67 år som aktiv pensjonist - ferieturer til syden og aktiv deltakende i barnebarnas liv. Man kan leve ganske mange år med rullator og avhengig av pleie for å snu seg i sengen. Men når man kan utsette så lenge det går med egeninnsats må vel det være målet. 

Hvor stor andel av overvektige tror du egentlig er pleietrengende grunnet overvekt som 67-åringer? 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PetterKanin skrev (46 minutter siden):

Noen lever i den villfarelsen at alle overvektige utvikler dette. Det er det imidlertid de færreste som faktisk gjør. 

Rart at en av de største dødsårsakene i Norge kommer av fedme. At en av de største årsakene til sykdommer i Norge kommer av fedme. 

29_j skrev (41 minutter siden):

Det er mange som dør av hjerteinfarkt som slank også, de jeg vet om er slanke (til ettertanke). Så det handler mer om å jevnlig sjekke det usynlige som blodtrykk og kolesterolet. Tette årer og diabetes skjer vel så mange slanke. Hilsen slank kvinne. 

Som legen min sa, noen har uheldige gener. Mens en I familien dør av hjerteinfarkt som 40 åring, dør en annenav hjerteinfarkt som 70 åring. Forskjellen er livsstilen. Ergo, hadde 70 åringen hatt like dårlig livsstilen som 40 åringen, hadde han også fått hjerteinfarkt i veldig ung alder.

Anonymkode: deaa2...d10

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PetterKanin skrev (38 minutter siden):

Hvor stor andel av overvektige tror du egentlig er pleietrengende grunnet overvekt som 67-åringer? 🤣

Mange. De yngste pasientene som vi får inn har enten fått Alzheimers (som er genetisk) eller at de har fedme. Og med fedme så kommer sykdommene på rekke og rad, prematurt. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
PetterKanin skrev (47 minutter siden):

Veldig få såklart. Snakk om misforstått argumentasjon😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri huske å ha sett en skikkelig overvektig person som er 70+ år, men jeg må tilstå at jeg har levd ganske tilbaketrukket også.

Og trening handler ikke om å leve lengre for faktisk så dør mange av de som trener ekstremt tidligere de også. Men jeg tror nok livskvaliteten er en del bedre hos de som holder seg i form.

Jeg var selv over 150kg og har gått ned rundt 60kg og livet ble nok mye lettere på alle områder etter det. Men jeg må si det er lettere å gå ned i vekt enn det er å være fornøyd med meg selv.

Endret av tasmus82
La til mer informasjon
  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde det omvendte problemet, elsket å være undervektig. Heldigvis har jeg blitt frisk og ønsker ikke å se syk ut lengre. Håper du også blir det. 
Du er/blir også en kostnad for samfunnet. 

Anonymkode: 973aa...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er kvinne og elsker også å være feit❤️ Det har ingenting med helse å gjøre. Vet jeg burde gå ned 30-40 kg for helsa sin skyld. Men er fornøyd med utseende, formene, mykheten nå. Ønsker ikke å ha en tynn kropp estetisk sett og jeg synes ikke tynne folk er så fine å se på. Kan ikke noe for det. Liker store menn og synes førbilder er finere enn etterbilder når folk har trent vekk X antall kg😅

Anonymkode: 482e1...6a3

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange. De yngste pasientene som vi får inn har enten fått Alzheimers (som er genetisk) eller at de har fedme. Og med fedme så kommer sykdommene på rekke og rad, prematurt. 

Hvor stor andel anser du som mange? Husk at de du ser i jobbsammenheng er de som er blitt pleietrengende, ikke de som ikke er blott det. Altså har anekfoten din lite verdi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Rart at en av de største dødsårsakene i Norge kommer av fedme. At en av de største årsakene til sykdommer i Norge kommer av fedme. 

Som legen min sa, noen har uheldige gener. Mens en I familien dør av hjerteinfarkt som 40 åring, dør en annenav hjerteinfarkt som 70 åring. Forskjellen er livsstilen. Ergo, hadde 70 åringen hatt like dårlig livsstilen som 40 åringen, hadde han også fått hjerteinfarkt i veldig ung alder.

Anonymkode: deaa2...d10

Ja, det er litt rart at du tror det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veldig få såklart. Snakk om misforstått argumentasjon😂

Korrekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...