Gå til innhold

Ville dere tatt buss for tog til Drammen for en 2. date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes i Oslo. Hen vil jeg skal komme til hen på 2. date. Altså reise en time hver vei etter jobbtid for å treffe noen jeg ikke vet om jeg er interessert i.

Ville dere gjort det? 

Anonymkode: 37a8f...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen. Så nei.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

🤦‍♀️

Anonymkode: d0859...641

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi møttes i Oslo. Hen vil jeg skal komme til hen på 2. date. Altså reise en time hver vei etter jobbtid for å treffe noen jeg ikke vet om jeg er interessert i.

Ville dere gjort det? 

Anonymkode: 37a8f...4ec

Det spiller da ingen rolle hva han vil, så lenge du ikke er interessert ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Dropp det. For den rette personen hadde du ikke nølt.

Anonymkode: c76e6...47e

• Liker 4
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

For en jeg er interessert i ja. 

Anonymkode: 1dbed...f6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dropp det. Blir bare tull med å date noen som bor så langt utenfor byen

Anonymkode: 705ff...d63

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så interessant hvordan det er en selvfølge an noen kommer til Oslo, men ikke den andre veien. Og det er virkelig ikke en times togtur, det er en halvtime. 🙄

Anonymkode: 78cbc...d86

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mer det er tydelig at du ikke gidder, så ikke forvent det samme tilbake heller og bare drit i det 😅

Anonymkode: 78cbc...d86

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vits i å date noen i Drammen vel

Anonymkode: e602a...f09

• Liker 1
Skrevet

Dersom hen er kvinne, så ja. 

Men ikke om hen er en mann. Kvinner bør aldri reise langt i den innledende fasen ifht dating. Heller ikke hjem til mannen. En mann bør heller ikke forvente å komme hjem til en kvinne på 1.eller 2.date. Offentlig møte er det korrekte.  

Dersom han viser seg å være ufin eller upassende, så trenger kvinnen trygghet og nære omgivelser for rask exit. 

Slikt vet enhver gentleman ❤  

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja herregud, det er ikke akkurat langt. 

Anonymkode: 007c2...254

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er man interessert nok så drar man 😊

Anonymkode: 5b0e2...af8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde vært skikkelig interessert, så ja. Nå bor jeg i Drammensområdet, men er opprinnelig fra Oslo vest, så jeg er vant til den strekningen - og buss for tog. Litt kronglete i Asker mtp at man må gå til Lennsmannslia og vente, men om du skal til sentrum kan du ta direktebuss til Drammen. Tilbakeveien går som regel knirkefritt. Som regel har jeg opplevd bare 15 min ekstra reisetid når jeg har reist Drammen-Oslo og det er buss for tog. Men det tar lenger tid andre veien. Spørs om du synes det er verdt det? Buss for tog er over i morgen for denne omgang så dere kan jo bare møtes neste helg istedet om du synes det er tungvindt?

Anonymkode: f0571...149

• Nyttig 1
Skrevet

Tja, det kommer an på. Hvis du øyner en mulighet for at det kan bli en tredje date også, og det ikke er ekstremt upraktisk for deg å reise, så kan du vel gjøre det.

Hvis du hater å ta buss og er ganske sikker på at du ikke er interessert i personen, så hadde jeg droppet det.

Skrevet

Ja, hvis jeg syntes et vr interessant. Hadde tenkt det var kjekt med en tur.

Gjest Luna Llena
Skrevet

Hadde ikke reist, om jeg ikke var interessert. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri tatt buss for tog på den distansen uansett. Da skulle det virkelig vært noe viktig, nesten fare for liv eller helse, eller noen som var på vei til å gå bort.

Anonymkode: 4aeb3...ed2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke reist fem minutter en gang, om jeg ikke var interessert. Om jeg derimot var det, så kunne jeg fint reist en time, kanskje til og med to. 

Så det her må jo være fullstendig opp til deg. 

Anonymkode: 60a30...334

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje? Spørs jo helt hvor interessert jeg hadde vært, og hva daten gikk ut på. Blir litt forskjell på å ta en kaffe og et overnattingsbesøk.

Anonymkode: 30f1f...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...