punkyB Skrevet 5. februar 2023 #21 Del Skrevet 5. februar 2023 Abc1234561 skrev (23 minutter siden): Ja, du har nok et poeng der. Men som vi kunne se på 90-grader øvelsen så satt hun bare 5 sekunder kortere enn Kristin, som ihvertfall jeg, synes er imponerende med en sportsbakgrunn som ikke har så mye med det. Med det sagt, tror jeg hun kommer til semi-finalen, men ikke lenger. Neste tema er jo koordinasjon, og det trengs vel litt på dansegulvet? Ja det reagerte jeg også på - og synes hun gjorde en bra innsats der ! Men lurer litt på om det ikke er en fordel med ikke altfor mye muskler på 90-grader , sålenge du ikke er skøyteløper da med veldig markante lårmuskler. Helene er jo forh. slank så selv om hun ikke har masse muskler så har hun jo mye muskler ifht. sin egen kroppsvekt. Tenker definitivt Helene (og dansere) vil gjøre det bra på koordinering. Der tror jeg også Kristin gjør det bra - men hun gjør det jo bra i alt. Litt mer usikker på Tufte der - og forsåvidt de andre gutta også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abc1234561 Skrevet 5. februar 2023 #22 Del Skrevet 5. februar 2023 punkyB skrev (32 minutter siden): Ja det reagerte jeg også på - og synes hun gjorde en bra innsats der ! Men lurer litt på om det ikke er en fordel med ikke altfor mye muskler på 90-grader , sålenge du ikke er skøyteløper da med veldig markante lårmuskler. Helene er jo forh. slank så selv om hun ikke har masse muskler så har hun jo mye muskler ifht. sin egen kroppsvekt. Tenker definitivt Helene (og dansere) vil gjøre det bra på koordinering. Der tror jeg også Kristin gjør det bra - men hun gjør det jo bra i alt. Litt mer usikker på Tufte der - og forsåvidt de andre gutta også. Der har du nok rett. Tenker det står mellom Ola og Olaf på fredag. Andreas tenker jeg kan gjøre det bra, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javel_da Skrevet 11. februar 2023 #23 Del Skrevet 11. februar 2023 Heia Kristin! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 18. februar 2023 #24 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Fant ut av det. Endret 18. februar 2023 av Mperle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonobilis Skrevet 18. februar 2023 #25 Del Skrevet 18. februar 2023 Olaf Tufte. For en mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. februar 2023 #26 Del Skrevet 18. februar 2023 Tufte er rå! Men har så sansen for Andreas. Og også Ola. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. mars 2023 #27 Del Skrevet 3. mars 2023 Gratulerer til Olaf Tufte med seieren! Men må si at Kristin er jeg stum av beundring for. FOR en dame. Hun hadde virkelig fortjent seieren også. 4 temaseiere sier ganske mye, i kamp med mange sterke deltakere. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 3. mars 2023 #28 Del Skrevet 3. mars 2023 Håpet Kristin vant, hun er rå, men fint at Tufte tok seieren, vel fortjent! Andreas var den peneste som var med i år! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars 2023 #29 Del Skrevet 4. mars 2023 Som hun over meg sa Var kun østlendinger med der i år. Håper neste gang at det deltar folk fra hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audifreak1997 Skrevet 4. mars 2023 #30 Del Skrevet 4. mars 2023 2 hours ago, Sola de said: Som hun over meg sa Var kun østlendinger med der i år. Håper neste gang at det deltar folk fra hele landet. Har det noe å si hvor deltagerene er fra? Syntes årets deltagere var en flott gjeng! 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. mars 2023 #31 Del Skrevet 4. mars 2023 audifreak1997 skrev (2 timer siden): Har det noe å si hvor deltagerene er fra? Syntes årets deltagere var en flott gjeng! Det la jeg ikke merke til engang. Før det ble poengtert. Kanskje det ikke var noen fra andre landsdeler som kunne akkurat dette året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars 2023 #32 Del Skrevet 4. mars 2023 audifreak1997 skrev (3 timer siden): Har det noe å si hvor deltagerene er fra? Syntes årets deltagere var en flott gjeng! Flott gjeng, ja, men kan være litt mer mangfold. Er massevis av utøvere å velge blant her til lands enn kun dem fra østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå