Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 Innslaget om o.b. på TV2 Hjelper deg var jo tom. litt reklame for Kvinneguiden. Jeg så tom. flere kjente navn som bla. Elefantina og meg selv :-) Synd at den gamle o.b. er forsvunnet for godt! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg så ikke ditt nick, men jeg så et par-tre andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 hehe, er dere søstre eller?? Sånn som dere biter hverandre i nakken skulle en tru det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Berømte? Er jeg og berømt? Vibeke (trener på stjernestatus) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. oktober 2002 #5 Del Skrevet 17. oktober 2002 Så pen du er Vibeke :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwa Skrevet 17. oktober 2002 #6 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg så faktisk på TV2 Hjelper Deg i dag, og fikk øye på forumet. Visste ikke at det var et slikt forum jeg! Men nå har jeg meldt meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 Tusen takk, Care! Vibeke (soler seg i glansen av berømmelse) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. oktober 2002 #8 Del Skrevet 17. oktober 2002 Berømte? Er jeg og berømt? Vibeke (trener på stjernestatus) Berømt?? Vel, der borte i østblokkland blir du fort berømt på neste joggetur Vibeke... (hint til andre: les puppestr. tråd på snikk snakk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. oktober 2002 #9 Del Skrevet 17. oktober 2002 "Ingen kommentar" Vibeke (kan nå dra superkjendis-fraser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. oktober 2002 #10 Del Skrevet 17. oktober 2002 Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. oktober 2002 #11 Del Skrevet 17. oktober 2002 Pokker! Glemte hele programmet, jeg... :cry: ........ Retter herved en takk til TV2.no's web-tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 #12 Del Skrevet 17. oktober 2002 Synd de ikke kommer tilbake ja.... x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 17. oktober 2002 #13 Del Skrevet 17. oktober 2002 Skriv under jenter, stå på krava! Vi har ikke tapt ennå! Nesten 3000 har skrevet under her på at de vil ha tilbake det gamle produktet! http://www.lofri.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå