monsteret Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 Jeg tenner ikke på mannen min lenger, og er redd for at det er noe så overfladisk som at han har blitt ganske stor etterhvert. Vi har vært sammen i snart 10 år, og de siste årene har sexlysten vært nesten ikke tilstedeværende. Men i det siste har jeg oppdaget at jeg kan bli "pirret" av lekre mannekropper, og da er det vel kanskje DER problemet ligger, at kroppen til mannen min ikke pirrer meg. Men jeg er IKKE interessert i å finne meg en ny kropp, jeg vil ha tilbake det jeg pleide å ha med mannen min i begynnelsen! SÅ problemet er da: hvordan går jeg frem for å få formidlet dette til mannen min uten at han blir såret, og selvtilliten hans blir enda dårligere. (den er ganske dårlig fra før av..) Jeg er jo så glad i ham, og vil ikke ødelegge noe med dette.... Nå har vi sex kanskje max en gang i uken, mens han kunne ønske seg myyyye oftere.... Noen gode råd til en frustrert frue?
Gjest filosofia Skrevet 10. november 2005 #2 Skrevet 10. november 2005 Si det til ham på en hyggelig måte, etter så mange år bør han vel tåle å høre at han har mista "scvungen" litt... Foreslå at dere skal trene litt sammen, og sørg for å være den som lager mat. Eller meld dere begge på et kokkekurs! Si til ham at du kunne tenkt deg å prøve ut et eller annet treningsgreie, og si at du "ikke tør" å begynne aleine stakkars deg han må være med å hjelpe... Kjøp nye sykler og inviter på tur. Inspirer og vær positiv og raus. Og vær med SELV. Så ordner det seg!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #3 Skrevet 10. november 2005 Gå og vær utro.Film det og vis det til mannen din og si sån skulle jeg ønske du så ut.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #4 Skrevet 10. november 2005 Gå og vær utro.Film det og vis det til mannen din og si sån skulle jeg ønske du så ut. ← Det var jo også et noe spesielt forslag! Må nok si meg helt enig med Filosofia.
Gjest lilletroll Skrevet 10. november 2005 #5 Skrevet 10. november 2005 Gå og vær utro.Film det og vis det til mannen din og si sån skulle jeg ønske du så ut. ← Ja det var jo saklig....hun skrev jo at hun IKKE var interessert i å finne seg noen andre
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #6 Skrevet 10. november 2005 Kanskje det er det hun burde gjøre.Er man lei av noen eller at man ikke tenner på dem.Da burde man finne noen man tenner på.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #7 Skrevet 10. november 2005 Kanskje det er det hun burde gjøre.Er man lei av noen eller at man ikke tenner på dem.Da burde man finne noen man tenner på. ← Kanskje trådstarter er av dem som ønsker å bygge et livsvarig forhold, og er voksen nok til å jobbe for det? I så fall er det kanskje en ide å høre på filosofia, og kanskje også oppmuntre mannen til å spise mindre/sunnere, alt etter hva det er som gjør at han legger på seg? Og hvis du selv er av dem som kan spise hva som helst uten å legge på deg, og gjør det, bør kanskje du også tenke på å legge om kostholdet, kanskje presentere det for mannen som et nytt, sunt opplegg for dere begge?
Annie Skrevet 10. november 2005 #8 Skrevet 10. november 2005 Hva med å legge fokus på å ha en romantisk kveld eller helg sammen. Foreslå at dere kan prøve å finne den gamle gode følelsen igjen. Det kan da ikke være feil å si det til han.
Gjest Gjest_silja_* Skrevet 11. november 2005 #9 Skrevet 11. november 2005 Menn er ikke tenkelesere. Du må si det klart og tydelig, men på en venlig måte. Jeg hadde samme problem som deg, jeg sluttet å tenne på kjæresten fordi han hadde stor vektøkning. Dessverre var ikke jeg så tøff at jeg våget å si ifra, så jeg avsluttet forholdet i steden. Feigt ja, det innrømmer jeg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. november 2005 #10 Skrevet 12. november 2005 Kanskje det er det hun burde gjøre.Er man lei av noen eller at man ikke tenner på dem.Da burde man finne noen man tenner på. ← Det er ikke ALT som handler om sex, da... Men seriøst: Hadde det vært en mann som hadde skrevet at dama hadde lagt på seg, og han ikke hadde lyst på henne mer, men veldreide damer fikk blodet til å pumpe, hadde svarene vært de samme da? Jeg er enig i at man må snakke sammen i en sånn situasjon - men jeg hadde nok blitt skikkelig såra hvis Bjørnemannen hadde sagt at nå måtte jeg slanke meg, for jeg hadde blitt feit og usexy. Vær forberedt på det!
Gjest Mito24 Skrevet 12. november 2005 #11 Skrevet 12. november 2005 Det er helt normalt at du tiltrekkes av oss veldreide muskelmenn. Jeg vil anbefale at du spandere et medlemskap på et treningssenter. Kanskje får han ånden over seg. Svært mye kan gjøre på ett enkelt år, om viljen er der.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #12 Skrevet 12. november 2005 Det der er faktisk helt normalt...... Alt går i perioder. Også sexlyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå