Gå til innhold

Kan deg stemme at kommunen kan hjelpe alenemor med 2 mill i hus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter skilsmisse med far til siste barn. Alenemor til fem barn. Kan det stemme at kommunen kan hjelpe med to mill for enebolig slik at de fortsatt skal ha mulighet til å bo i kommunen?

Anonymkode: 32f60...472

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel godt hende. Startlån/kommunalt lån? 

Anonymkode: 67396...7bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si meg hvilken kommune, så flytter jeg med en gang!

Anonymkode: 1e25c...614

AnonymBruker
Skrevet

Kommunalt lån må søkes om. Du må ha vanskelig for å komme inn på boligmarkedet og tjene lite. De kan gi lån til et nøkternt veldig billig bolig. Typ billigste

Anonymkode: 98360...b60

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få startlån hos kommunen ja. Jeg fikk 3,5 mill i startlån der. Søk hos husbanken.

Anonymkode: 66254...e20

AnonymBruker
Skrevet

Søk om startlån 

Anonymkode: 5579a...d9e

Skrevet

Men dette er vel snakk om kommunalt LÅN! Altså, de kjøper jo ikke et hus 2 millioner og GIR bort til dama....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter skilsmisse med far til siste barn. Alenemor til fem barn. Kan det stemme at kommunen kan hjelpe med to mill for enebolig slik at de fortsatt skal ha mulighet til å bo i kommunen?

Anonymkode: 32f60...472

Relevans?

Anonymkode: f4447...7ed

AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg❤️ Unner aleneforeldre alt de kan få! To venninner som er alene med sine og jeg fatter ikke hvordan de får det til. 

Anonymkode: 7c816...611

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det håper jeg❤️ Unner aleneforeldre alt de kan få! To venninner som er alene med sine og jeg fatter ikke hvordan de får det til. 

Anonymkode: 7c816...611

Hva er det å få til? Ta vare på de barna man selv har valgt å sette til verden?

Anonymkode: f4447...7ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (2 timer siden):

Men dette er vel snakk om kommunalt LÅN! Altså, de kjøper jo ikke et hus 2 millioner og GIR bort til dama....

Jeg fikk 500.000 i tilskudd, dvs rente og avdragsfritt lån, og så fikk jeg vanlig startlån på 2,9 i tillegg. Så om hun bor i dyrere by enn meg kan jeg absolutt tro at hun kan få høyere tilskudd også.

Anonymkode: a1254...bb5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp 4.5 i lån, ikke tilskudd. Er ikke så lett å finne noe her da, men er godt igang med visninger.

Anonymkode: db918...6a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg fikk nettopp 4.5 i lån, ikke tilskudd. Er ikke så lett å finne noe her da, men er godt igang med visninger.

Anonymkode: db918...6a0

Ikke fra kommunen nei.

Anonymkode: 1c099...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...