Gå til innhold

Tips til rollespill med kjæresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker at vi snart skal prøve ut et rollespill, der vi er to ukjente som møtes på byen. Vi har fantasert en del, men aldri gjort rollespill. Vi er litt usikre på om vi klarer å holde karakter og om vi klarer å være i rollen. 

Kan noen komme med tips til oss?

Anonymkode: a19ac...7ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hypnose via mental bearbeiding funker hos oss. Synsinntrykk og lyd, aksept og verbal forsterkning gir 100% uttelling på henne. Ord som katalysator utløser meget sterke orgasmer. Hos henne. Det å skrape i hennes indre liv, og forsterke disse tankene i trygge seksuelle rammer har gitt henne rom for å slippe seg løs å dykke dypt inn i egne lyster. Åpenheten, aksepten, bekreftelsen, og bidra til å forsterke hennes mentale verden, gjør at de indre emosjoner slippes løs, uttrykt gjennom de totale fysiske og emosjonelle orgasmer hun får.

Ikke for alle, du slippes inn i den andres indre verden. Du har ansvar å få henne tilbake igjen.

Anonymkode: 3a875...2ec

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke rollespill i seg, men prøver å gjøre mye forskjellig. For eksempel med klær på, blir helt annerledes. Enten tur klær i skog og mark, suge han på sofaen hjemme i joggedress, jeg suger ham ofte i fotballdrakt/ treningsdressen før han skal på trening eller kamp, (nå liker jeg å suge uten å få noe tilbake der og da) om vi pynter oss blir det gjerne klining før vi kler av oss, og har sex, alt for å gjøre noe mer enn bare naken i senga standard. Fungerer veldig bra for oss. 

Anonymkode: 6cde7...252

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Man ER jo ikke ukjent for hverandre. Så det er en mer klein setting enn det tilfører noe som helst spicy. Om man tenner på det at det er noen andre enn partner så er jo løsning å heller ligge med andre enn partner. Og det er jo ganske normalt at man ønsker. Sexlivet med samme person blir jo ganske kjedelig over tid. 

Anonymkode: ff4a5...225

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hypnose via mental bearbeiding funker hos oss. Synsinntrykk og lyd, aksept og verbal forsterkning gir 100% uttelling på henne. Ord som katalysator utløser meget sterke orgasmer. Hos henne. Det å skrape i hennes indre liv, og forsterke disse tankene i trygge seksuelle rammer har gitt henne rom for å slippe seg løs å dykke dypt inn i egne lyster. Åpenheten, aksepten, bekreftelsen, og bidra til å forsterke hennes mentale verden, gjør at de indre emosjoner slippes løs, uttrykt gjennom de totale fysiske og emosjonelle orgasmer hun får.

Ikke for alle, du slippes inn i den andres indre verden. Du har ansvar å få henne tilbake igjen.

Er det gjensidig, eller er det bare deg som behersker teknikken ovenfor henne?

Anonymkode: 6c041...eb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det gjensidig, eller er det bare deg som behersker teknikken ovenfor henne?

Hun uttaler å like det. Jeg hadde aldri gjort det ellers. Før vi startet dette hadde hun aldri fått orgasme. Hun var 30 år første gang hun fikk det. Vi har vært sammen i 20. Vi er begge over 50 nå. Trygghet og det å akseptere den andre, og sitt indre liv, er nøkkelen. Hun er meget tydelig på når hun ønsker å gjennomføre.

.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hun uttaler å like det. Jeg hadde aldri gjort det ellers. Før vi startet dette hadde hun aldri fått orgasme. Hun var 30 år første gang hun fikk det. Vi har vært sammen i 20. Vi er begge over 50 nå. Trygghet og det å akseptere den andre, og sitt indre liv, er nøkkelen. Hun er meget tydelig på når hun ønsker å gjennomføre.

.

Fint å høre at dere har et langt forhold og er trygge på hverandre. Spennende! Man kan jo oppleve litt av slik virkning, ved å være i en slags fase mellom våken og søvn. Hos oss reagerer hun (også) på enkelte ord som er spesielle for henne. Kanskje damer er mer følsomme for slik «påvirkning»?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har ikke rollespill i seg, men prøver å gjøre mye forskjellig. For eksempel med klær på, blir helt annerledes. Enten tur klær i skog og mark, suge han på sofaen hjemme i joggedress, jeg suger ham ofte i fotballdrakt/ treningsdressen før han skal på trening eller kamp, (nå liker jeg å suge uten å få noe tilbake der og da) om vi pynter oss blir det gjerne klining før vi kler av oss, og har sex, alt for å gjøre noe mer enn bare naken i senga standard. Fungerer veldig bra for oss. 

Anonymkode: 6cde7...252

Jeg er så fascinert av hvor mange som svarer i tråder hvor de ikke har svar til det som stilles spørsmål om, men kommer med sin erfaring om alt som kan være i samme liga. Vi mennesker elsker å dele av kunnskap vi har tilegnet oss, det er det ingen tvil om 🙌🏻

Anonymkode: b8074...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...