Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken fase/alder av abrnets liv fikk du minst søvn?

Blir det være enn barseltiden?😅

Anonymkode: 69bde...893

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med to av de var det verst i dagene rundt tannfrembrudd. Utover det var det lite uro på nettene. De sov ikke natta gjennom, men våknet kun for mat ca hver tredje time.

Med den tredje var det verst fra 6-18 mnd. Var det ikke tannfrembrudd, så var det magevondt. Etter hvert utviklet det seg til en dårlig søvnvane, var så vant til å våkne hyppig at det virket rett og slett som hun ikke kunne å sove sammenhengende.

Anonymkode: 19fee...85b

AnonymBruker
Skrevet

Vil si fra 5.svangerskapsmåned til fylte 2,5 år.

Hadde en veldig kort periode fra kanskje 2,5-4 mnd hvor det var levbart, så ble det veldig ille lenge. 

Anonymkode: 19a62...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg gikk gravid. Barnet sover ikke fantastisk hver natt, men noen netter går bra og noen netter tar mannen min seg av å få barnet til å sove igjen. Og noen ganger er det selvsagt min tur men føler jeg sover bedre nå enn hele graviditeten, selv om barnet skulle være våken mesteparten av natten 😅 ... og barnet er 2.

Anonymkode: 1dd74...3b8

Skrevet

Første 2 årene 😛 Hadde et barn som sov minimalt (MAKS én time sammenhengende) i to år. 

Men spør du når jeg var mest uthvilt, så er det fra 4 mnd og så videre. De første nettene med baby var tortur. Jeg var så trøtt at jeg glemte hvor do var! Ungen var våken hele natta virket det som, husker bare barseltiden som et stort, smertepreget sort hull 😅 Etter ca 4 mnd ble det bedre. Ikke fordi ungen sov mer, men fordi jeg ble vandt til lite søvn. Begynte i jobb igjen ved 14 mnd og fungerte utmerket. Ungen var fremdeles våken hver time, men jeg var så vant til det at det var ikke noe problem. Rundt 4 mnd etter fødsel sluttet jeg å føle meg som en zombie. Barnet sov ikke mer, men jeg taklet søvnmangelen mye bedre. Barnet har sovet bra det siste halve året, så rundt 2 år begrenset oppvåkningene seg fra hver time til mellom én og tre ganger pr natt! Vi har jo selvsagt trøblete netter ift tenner og sykdom, og etter en trøbbelnatt tenker jeg tilbake og lurer på hvordan jeg overlevde den første tiden 😂 Så kroppen venner seg raskt til både lite og ''mye'' søvn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Førate og andre høst/vinter i barnehagen, da det var et sykdomshelvete uten like 😒 

Anonymkode: d3d95...5ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2022 den 20.13):

Hvilken fase/alder av abrnets liv fikk du minst søvn?

Blir det være enn barseltiden?😅

Anonymkode: 69bde...893

De første 3 mnd. Så ble det sakte bedre.

Anonymkode: 86765...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...