Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg nok en gang opplevd et mislykket IVF-forsøk .. :( denne gangen fikk de to blasto på frys, og jeg regner med at det første egget de har satt inn var det beste? Dette har blitt mislykket for vår del. Vi har ett igjen, men er det verdt å håpe på et bedre resultat?

neste gang blir 4. forsøk 

Anonymkode: 620f8...eff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal ikke være slik at de eggene som blir frosset er av dårligere kvalitet. Det er mulig de velger det som ser aller best ut til å sette inn først, men de som fryses må i hvert fall være ansett som gode. Datteren vår ble til fra et egg som var for dårlig til å fryse (vi fikk to embryoer, hvorav de mente ingen ville tåle å bli frosset og tint for innsett senere, så begge ble satt inn, og det ble ett barn). 

Det er håp for et bedre resultat ❤️ 

Anonymkode: d980c...5f9

Skrevet

Jeg har ingen personlig erfaring men har hørt at frysblastoene er større sjans å lykkes med fordi disse er «dyrket» litt lenger før de fryses i forhold til egget som settes inn. ?

AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ingen personlig erfaring men har hørt at frysblastoene er større sjans å lykkes med fordi disse er «dyrket» litt lenger før de fryses i forhold til egget som settes inn. ?

Fryseblastoene har større sjanse for å lykkes fordi de blir satt inn i en naturlig syklus, og ikke i en kropp som er stimulert og full av kunstige hormoner (som i ferskforsøk). Dette er den nyeste forskningen.

Anonymkode: 7bf3b...7dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Fryseblastoene har større sjanse for å lykkes fordi de blir satt inn i en naturlig syklus, og ikke i en kropp som er stimulert og full av kunstige hormoner (som i ferskforsøk). Dette er den nyeste forskningen.

Anonymkode: 7bf3b...7dd

Det er riktig. Har også lest denne forskningen. 

Anonymkode: ca8c2...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...