Million Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Jeg er nesten stum av forundring og forbløffelse. Går det an å være så dum? Man drar fra leiligheten sin en uke og leier den ut til en vilt fremmed person (som kan ta inn flere fremmede...) og så lar man bare alt av verdigjenstander og private saker ligge der? Så det er fritt frem for alle fremmede som kommer til leiligheten å grafse i personlige eiendeler, stjele smykker og verdigjenstander, klær og alt? Ja, jeg mener seriøst dette kvinnefolket har vært utrolig dum. Det finnes ikke noe bedre ord for å beskrive det. Dum og naiv, som lar fremmede få tilgang til alt av verdisaker. Hva synes dere om det, rent prinsippielt? Kan man komme og klage etterpå da? Endret 27. mai 2022 av Million 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Ja, det var dumt, hun har nok lært. Det trengs ikke at hundrevis skriver innlegg i kommentarfeltet på FB og lager innlegg om det. Anonymkode: ee916...787
Million Skrevet 27. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, det var dumt, hun har nok lært. Det trengs ikke at hundrevis skriver innlegg i kommentarfeltet på FB og lager innlegg om det. Anonymkode: ee916...787 Da diskuterer vi det rent prinsippielt og generelt. Fjernet linken. Sånn.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Vi leide en lelighet gjennom airbnb i fjor sommer og var overrasket over hvor mye som lå lett tilgjengelig av verdisaker, kontanter, pass osv. (Oppdaget det da vi lette etter ledig skapplass til noen av tingene våre.) Eier skulle heller ikke hjemom mellom de forskjellige gjestene, så jeg ble litt bekymret for at vi skulle bli mistenkt dersom noen andre tok noe. Hørte ikke noe om det i ettertid da, så regner med det gikk bra... men synes det er litt naivt ja. Anonymkode: 86b34...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Folk er frekkere enn flatlusa, men en må da skjønne at en må fjerne verdifulle saker om en leier ut til totalt ukjente. Anonymkode: 80efe...fe0 1
powerpuffen Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Ja, jeg er enig i at det var korttenkt. Verdisaker kunne, som et minste tiltak, vært låst inne i en bod...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå