Gå til innhold

Onanering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har litt komplekser, eller sjenanse, for lydene jeg lager under onanering.

Jeg pleide ikke å være sånn før, men det har vært sånn siste 6-12 måneder. Når jeg er med en annen person så tenker jeg mindre over det. Av en eller annen grunn så syntes jeg at det ble vanskeligere å holde tilbake lyd ved orgasme etterhvert/med alder. Jeg pleide å være mer stille da jeg var svært ung. Det er mulig at det er litt en vanesak, at man blir vant med å ikke holde tilbake lyd, men jeg vet ikke.

Jeg tror at det er tynne vegger i leiligheten jeg er i fordi jeg hører vibreringen til mobiltelefonen til en nabo (høres sånn ut) hver morgen rundt kl.07.00, og rett etterpå så hører jeg lyden av at han kobler av mobilladeren fra stikkontakten i veggen. Det høres slik ut. Dette hører jeg når jeg ligger på soverrommet. Jeg har insomnia og er ofte våken når dette skjer.

Jeg tror litt av bakgrunnen for det er at det tar litt lang tid for meg å få orgasme nå for tiden og at jeg onanener litt ofte og lenge, som gjør at jeg synes at det er litt flaut å bli hørt. Det at jeg også føler at jeg kaster bort litt vel mye tid av dagen på det personlig, hjelper nok ikke heller, men jeg tror det er mest det første.

Jeg har pendlet mellom leilighet i Oslo og familiehjemmet, siden foreldrene mine foretrekker at jeg bor hos dem (usikker på hvorfor). Når jeg var der så ble det en gang kommentert noen lyder fra soverommet (som jeg sa at måtte komme fra utsiden) og siden da så har jeg følt meg litt ukomfortabel der og. 

Har noen kjent på dette og har noen råd?

Anonymkode: 6e530...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...