AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Hva tenker dere om folk som skryter av at de IKKE røyker/drikker/ruser seg? Anonymkode: 3c0a4...df3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Har aldri opplevd noen som skryter av det. De fleste som jeg kjenner som ikke bruker noe av dette sier liteom det og gjør lite ut av det. Anonymkode: 83e51...756 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Å skryte av og som bare er sunn fornuft er jo helt meningsløst. Blir som et barn som skal ha skryt for å gjøre pliktene sine. Anonymkode: a1d2b...0e0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Det synes jeg er flott. Fordi det er nok drikkepress i dette landet. Jeg vil heller ikke kalle det skryt. Anonymkode: 44d47...063 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Jeg tenker at lastenes sum er konstante, og at de helt sikkert har noen andre laster de ikke snakker høyt om. (Mine laster er sjokolade, lakris, og pepsi max, så jeg har absolutt ingen grunn til å skryte av at jeg ikke røyker, snuser, eller drikker) Anonymkode: 4a9d7...829 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Hva legger du i å skryte da? Jeg verken drikker, røyker eller ruser meg, men skryter ikke av det til alle og en hver hele tiden. Altså... om noen spør "Røyker, drikker eller ruser du deg?" og jeg sier nei, så er ikke det skryt. Det å bruke det som et fakta om seg selv er ikke å skryte. Jeg bruker ikke det som et personlighetstrekk eller personlig egenskap. At det er noe å skryte av, det er det. Men ingen gjør det. For alle med en IQ høyere enn en potet vet at det å drikke, røyke og ruse seg ikke er en positiv ting og noe man skal være stolt over. Det å skryte av det blir på nivå med å skryte av at man kan å knyte skoene sine selv. Anonymkode: d714f...cc6 3
Mona123 Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Tenker ikke så mye over det. Folk skryter av alt mulig rart uansett.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 Det er veldig selvgodt, ja. Å bare nevne det i en forbisetning som en situasjonsrelevant opplysning er jo helt greit. Men sier man noe slikt som innlegg #4 så framstår man snørrhoven. Anonymkode: fb1fa...be7 1
GammelKaktus Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 Er det noe å skryte av da? Har aldri vært borte i at folk sitter å ramser opp dette som om det er en prestasjon. Jeg røyker ikke, drikker ikke og ruser meg ikke, tar du det som skryt eller "opplysning"? Sjelden jeg kommenterer noe om det heller, sier bare nei takk, da som regel til alkohol da, blir ikke tilbudt så mye verre i min alder. 😄
17.11 Skrevet 28. mai 2022 #12 Skrevet 28. mai 2022 Det er ikke det verste man kan skryte av, men litt flaut å høre på er det jo.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #13 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tenker at lastenes sum er konstante, og at de helt sikkert har noen andre laster de ikke snakker høyt om. (Mine laster er sjokolade, lakris, og pepsi max, så jeg har absolutt ingen grunn til å skryte av at jeg ikke røyker, snuser, eller drikker) Anonymkode: 4a9d7...829 Samme her😂 Anonymkode: 7ca86...8a1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #14 Skrevet 28. mai 2022 For meg er det en selvfølge å ikke ha laster man er avhengig av. Da er livet mye bedre. Anonymkode: ab326...6db
Entern Skrevet 28. mai 2022 #15 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva tenker dere om folk som skryter av at de IKKE røyker/drikker/ruser seg? Anonymkode: 3c0a4...df3 At de ofte er aggressivt kjedelige. Eller irriterende på annen måte. Merk: jeg respekterer absolutt folk som ikke røyker og drikker, synes det er flott!! Når de ikke skryter av det (Narkotika er det vel ingen oppegående mennesker som bruker ) 2
Entern Skrevet 28. mai 2022 #16 Skrevet 28. mai 2022 FrøkenMånestråle skrev (14 timer siden): Er det noe å skryte av da? Har aldri vært borte i at folk sitter å ramser opp dette som om det er en prestasjon. Jeg røyker ikke, drikker ikke og ruser meg ikke, tar du det som skryt eller "opplysning"? Sjelden jeg kommenterer noe om det heller, sier bare nei takk, da som regel til alkohol da, blir ikke tilbudt så mye verre i min alder. 😄 Det der er ikke skryt nei 😊
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #17 Skrevet 28. mai 2022 2 minutter siden, Entern said: At de ofte er aggressivt kjedelige. Eller irriterende på annen måte. Merk: jeg respekterer absolutt folk som ikke røyker og drikker, synes det er flott!! Når de ikke skryter av det (Narkotika er det vel ingen oppegående mennesker som bruker ) For en sneversynt konklusjon. Jeg vet det ikke har betydning for deg, men nå mistet jeg all respekt for meningene dine på generelt grunnlag. Hilsen noen som jobber med rusavhengige. Anonymkode: 9342d...cb7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #18 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva tenker dere om folk som skryter av at de IKKE røyker/drikker/ruser seg? Anonymkode: 3c0a4...df3 Mye bedre enn de som skryter av at de ikke spiser kjøtt. Anonymkode: c52e1...916
Entern Skrevet 28. mai 2022 #19 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): For en sneversynt konklusjon. Jeg vet det ikke har betydning for deg, men nå mistet jeg all respekt for meningene dine på generelt grunnlag. Hilsen noen som jobber med rusavhengige. Anonymkode: 9342d...cb7 That’s, like, your opinion, man. Hilsen en som jobber på et sted der det henger masse narkomane, og folka som selger til dem og. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #20 Skrevet 28. mai 2022 Folk tror alt er skryting da. Hvis noen spør om jeg skal ha alkohol og jeg sier «nei takk, jeg drikker ikke» så er det noen som tror det er selvskryt. Det er kun informasjon for å slippe å bli spurt flere ganger. De samme menneskene kommer gjerne med hundre oppfølgingsspørsmål som «hvorfor ikke?», «ser du ned på de som drikker?» «er du for flink til å drikke?» «så kjedelig du er» osv. Anonymkode: 855d8...2b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå