AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Heisann! Jeg trenger litt andre synspunkter på denne karen. Snakker med en fyr for tiden. Vi har gjort sosiale greier ilag og blitt kjent, eller lettere sagt jeg kjent med han. Han snakker kun om seg selv. Vedkommende elsker fortsette samtalen og holde den gående- men kun om seg selv. Hva mener dere om dette? Han er altså veldig selvsentrert. Jeg digger den han er, hva han gjør og hans holdninger men.. Eh ja han spør lite om meg og er bare om seg selv. What to doo Anonymkode: f388d...bc8 1
Blåjojo Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 For meg hadde dette vært no go… Men ville først spurt om han overhode ikke var interessert i å bli bedre kjent med meg. Det kan jo være at han ikke er klar over at han kun snakker om seg selv. 10 1
Jordbæra Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Heisann! Jeg trenger litt andre synspunkter på denne karen. Snakker med en fyr for tiden. Vi har gjort sosiale greier ilag og blitt kjent, eller lettere sagt jeg kjent med han. Han snakker kun om seg selv. Vedkommende elsker fortsette samtalen og holde den gående- men kun om seg selv. Hva mener dere om dette? Han er altså veldig selvsentrert. Jeg digger den han er, hva han gjør og hans holdninger men.. Eh ja han spør lite om meg og er bare om seg selv. What to doo Anonymkode: f388d...bc8 Jeg ville sagt "jeg har et lite tips til deg, folk blir veldig glade for å snakke om seg selv eller at noen stiller spørsmål for å bli kjent med de." 3
AnonymBruker 42 Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Vedkommende elsker fortsette samtalen og holde den gående- men kun om seg selv. Tror dette er en litt sånn "mannegreie", jeg... Dvs. - at det er fort gjort å litt bli revet med litt når man chÆtter om ting man er interessert i, og jeg tror muliges det ofte kan tolkes som "meg-meg-meg" i fra damer , imens menn ikke tenker over "vinklingen" men mer på "saken/historien" på samme måten. Om ikke andre menn er skyldige i det - så skal jeg ikke skyggelegge dem, men jeg er i alle fall skyldig... OmÆtte det er slik at du aldri engang slipper til, eller får ett eneste spørsmål - så kan det jo tenkes han er litt vel selvsentrert... Noen er jo også livredd for små pauser i samtaler - såkalt "pinlig stilhet"... Fawk if i know. Du får jo begynne å snakke litt mer om deg selv - og se om han slenger seg på, muligens. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Avslutt er rødt flagg. Er dere veldig unge kan det være et tegn på nervøsitet. Er dere litt oppi årene er det rødt flagg.. Anonymkode: 923e4...de5 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Opplever dette en del jeg og, og tror at mange ikke helt tenker over det alltid. Det blir bare litt sånn. Men sist jeg var på date med en fyr som var sånn, så kjente jeg på litt sånn trøtthet over det hele. Så da han begynte å snakke om ferieplaner så tok jeg sjansen i et øyeblikk det ble stille (da han skulle ta en slurk av ølen sin) og så sier jeg: du, nå vet jeg masse om ferien din, så tenkte jeg skulle fortelle deg om min - for jeg tror egentlig du dør av nysgjerrighet på hva jeg skal gjøre 😄 han så litt rart på meg og så sier han, ja når du nevner det - jeg har vel snakka veldig mye nå... ja du har det sa jeg og så fikk jeg samtidig sagt at ja du snakker veldig mye, det er veldig interessant,men det føles litt som om du bare skal ha noen å prate til - og det er vel egentlig ikke greia her? Og da tok han seg i det, og sa at vet du, nå skal du fortelle meg om dine planer og hva du skal og jeg skal høre etter og sånn fikk vi litt mer balanse i det. Nå går det mye bedre når vi prater sammen. Anonymkode: 3d01b...cc1 6 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Opplever dette en del jeg og, og tror at mange ikke helt tenker over det alltid. Det blir bare litt sånn. Men sist jeg var på date med en fyr som var sånn, så kjente jeg på litt sånn trøtthet over det hele. Så da han begynte å snakke om ferieplaner så tok jeg sjansen i et øyeblikk det ble stille (da han skulle ta en slurk av ølen sin) og så sier jeg: du, nå vet jeg masse om ferien din, så tenkte jeg skulle fortelle deg om min - for jeg tror egentlig du dør av nysgjerrighet på hva jeg skal gjøre 😄 han så litt rart på meg og så sier han, ja når du nevner det - jeg har vel snakka veldig mye nå... ja du har det sa jeg og så fikk jeg samtidig sagt at ja du snakker veldig mye, det er veldig interessant,men det føles litt som om du bare skal ha noen å prate til - og det er vel egentlig ikke greia her? Og da tok han seg i det, og sa at vet du, nå skal du fortelle meg om dine planer og hva du skal og jeg skal høre etter og sånn fikk vi litt mer balanse i det. Nå går det mye bedre når vi prater sammen. Anonymkode: 3d01b...cc1 Eh… treffer du fremdeles denne fyren? Anonymkode: c39f8...473 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Kommer litt an på grunnen til at han gjør det. Er det en nervøs nykke? Noen snakker som en foss (og da om seg selv) når de blir nervøse. Eller snakker han kun om seg selv fordi han egentlig gir beng i deg, og hvem du er? Og hva skjer om du prøver å skyte inn noe om deg selv? Anonymkode: 85044...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 Det er så mange sånne menn. Man ser for seg hvordan et parforhold blir, man ender opp som det paret hvor han bare snakker om seg selv og sitt, og de gangene du forsøker å fortelle litt om din egen hverdag så blir det du sier avfeid, bagatellisert, latterliggjort, stempla som syting og klaging, uinteressant osv. Mange sånne par. Anonymkode: cecff...df6 2 1
Cata Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 Du må prøve å snakke om deg og ditt uten at han spør. Hvis han lytter er det OK, avfeier han deg er det ugreit. Jeg er også en av dem som ikke spør men som liker å høre hva andre forteller. Det å spørre er i min verden utidig nysgjerrighet, jeg tar det for gitt at folk frivillig forteller meg det de har lyst til at jeg skal vite og holder munn om det de mener jeg ikke har noe med.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Skrevet 28. mai 2022 Dumpet min forrige fling av blant annet denne grunnen. Han elsket å prate om seg selv og klarte å vri hver samtale til å handle om han. Ble dritt lei av hele fyren. Jeg skjønner ikke hva slags oppdragelse disse guttene har fått. Tydeligvis av mødre som ikke ønsker at de skal finne seg en dame 😂 Anonymkode: ce727...d97 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #12 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 27.5.2022 den 18.57): Heisann! Jeg trenger litt andre synspunkter på denne karen. Snakker med en fyr for tiden. Vi har gjort sosiale greier ilag og blitt kjent, eller lettere sagt jeg kjent med han. Han snakker kun om seg selv. Vedkommende elsker fortsette samtalen og holde den gående- men kun om seg selv. Hva mener dere om dette? Han er altså veldig selvsentrert. Jeg digger den han er, hva han gjør og hans holdninger men.. Eh ja han spør lite om meg og er bare om seg selv. What to doo Anonymkode: f388d...bc8 😂🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 2c736...682 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #13 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er så mange sånne menn. Man ser for seg hvordan et parforhold blir, man ender opp som det paret hvor han bare snakker om seg selv og sitt, og de gangene du forsøker å fortelle litt om din egen hverdag så blir det du sier avfeid, bagatellisert, latterliggjort, stempla som syting og klaging, uinteressant osv. Mange sånne par. Anonymkode: cecff...df6 Min eks er sånn. Snakker på innpust og utpust om jobben sin mens han stirrer i veggen. Hans mor er utrolig lik, de forventer liksom at folk skal synes det er utrolig interessant selv om det ikke anngår dem. Moren har lange tirader om en venn på tur. Min eks om jobben. De er begge ganske smarte da. Har lurt på om det er asberger. Eller autisme og ekstremt høy intelligens. Dette er en mann som lot meg ligge å gråte fordi jeg savnet barnet vårt feks, Ingen empati i den gården der. Anonymkode: 2c736...682 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #14 Skrevet 29. mai 2022 On 5/27/2022 at 7:57 PM, Beeblebrox said: Tror dette er en litt sånn "mannegreie", jeg... Dvs. - at det er fort gjort å litt bli revet med litt når man chÆtter om ting man er interessert i, og jeg tror muliges det ofte kan tolkes som "meg-meg-meg" i fra damer , imens menn ikke tenker over "vinklingen" men mer på "saken/historien" på samme måten. Om ikke andre menn er skyldige i det - så skal jeg ikke skyggelegge dem, men jeg er i alle fall skyldig... OmÆtte det er slik at du aldri engang slipper til, eller får ett eneste spørsmål - så kan det jo tenkes han er litt vel selvsentrert... Noen er jo også livredd for små pauser i samtaler - såkalt "pinlig stilhet"... Fawk if i know. Du får jo begynne å snakke litt mer om deg selv - og se om han slenger seg på, muligens. Du er nok inne på noe der. Mannen snakker om å pusse opp huset eller fikse på båten sin. Fra hans perspektiv snakker han om båt og hus. Fra hennes, snakker han om seg selv. Anonymkode: 09959...e75 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #15 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skjønner ikke hva slags oppdragelse disse guttene har fått. Tydeligvis av mødre som ikke ønsker at de skal finne seg en dame 😂 Anonymkode: ce727...d97 Jeg tror heller vi kan si fedre Anonymkode: 8f8fa...0b5 3 1
Gjest O.G. Skrevet 29. mai 2022 #16 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 27.5.2022 den 18.57): Heisann! Jeg trenger litt andre synspunkter på denne karen. Snakker med en fyr for tiden. Vi har gjort sosiale greier ilag og blitt kjent, eller lettere sagt jeg kjent med han. Han snakker kun om seg selv. Vedkommende elsker fortsette samtalen og holde den gående- men kun om seg selv. Hva mener dere om dette? Han er altså veldig selvsentrert. Jeg digger den han er, hva han gjør og hans holdninger men.. Eh ja han spør lite om meg og er bare om seg selv. What to doo Anonymkode: f388d...bc8 Du digger at han bare snakker om seg selv og spør lite om deg?????
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #17 Skrevet 29. mai 2022 Du kan jo prøve å hinte litt om at du også er der? 😅 Jeg snakka med en sånn fyr før, han var visst klar over det, fordi han på en måte unnskyldte det litt på begynnelsen, men det fortsatte da. Og han var nok mer interessert i seg selv enn han var i meg, så det dabba uansett ut, og jeg sletta han uten at jeg fikk noen reaksjon på det 🤷♀️ Anonymkode: ed239...dcb
Gjest O.G. Skrevet 29. mai 2022 #18 Skrevet 29. mai 2022 Når folk holder på sånn så er det fordi de vil ha emosjonell støtte fra en.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #19 Skrevet 30. mai 2022 Tror også mange menn er sånn. Samfunnet og mammaene deres har liksom lært dem at de er små prinser med uhorvelig viktige liv, og da blir det ofte sånn.. Anonymkode: 85d9b...5c8 3
MarteMari Skrevet 30. mai 2022 #20 Skrevet 30. mai 2022 Jeg ville droppet en sånn mann etter første date. Har vært sammen med en, og jeg følte meg som en assistent eller publikum i hans liv, han var lite empatisk eller omtenksom. Jeg synes også forøvrig mange menn er sånn. De er opptatt av å vise seg fram, de synes de vet best, kan best. Noen ganger snakker de ekstra mye om seg selv for å imponere, men jeg synes ikke den mangelen på selvinnsikt er formildende. Totalt usjarmerende. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå