AnonymXbruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Jeg har nettopp levert inn min bachelor-oppgave, og la merke til at vi glemte logo på forsiden😢😢 Kan dette være nok grunnlag for stryk??😰
Luppa Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Nei, på ingen måte. Dette kommer ikke til å påvirke karakteren. 1
AnonymXbruker Skrevet 27. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2022 Men det er en formell krav som skulle ha vært med😔
Devilheart Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Ikke nødvendigvis, om de da ikke legger stor vekt på estetikk. Er innleveringen stengt og låst allerede? Hvis ikke og er fortsatt tid til fristen går ut, kan dere sikkert korrigere det og laste opp oppgaven på nytt. I verste fall kan bare sende en mail til veileder og beklage på forhånd, så har dere sagt om det på forhånd iallfall. Endret 27. mai 2022 av Devilheart 1
AnonymXbruker Skrevet 27. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2022 Tiden er dessverre ute, hadde ellers retta på det. Det er ikke veilederen vår som retter på teksten, men en sensor som ikke har fulgt oss opp. Veldig kjipt å bomme på formelle krav😞 får bare godta det..
Påfugl Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Min roomie gjorde det på sin bacheloroppgave og det fikk ingen konsekvenser. Ville ikke bekymret meg for det 1
Devilheart Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Ok, vel, gjort er gjort da. Får trøste deg med at dere ikke er alene om sånt og selv om var formell krav, går det nok bra hvis selve oppgaven er godt nok. Vi klarte å slurve med innleveringsmetoden pga vi hadde søkt om utsatt levering og ble teknisk feil i systemet, så måtte sende alt over på mail til eksamenskontoret og brukte vel par timer å ordne med det. Heldigvis hadde vi tatt høyde for det og leverte i god tid før fristen gikk ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Bomma også på en formalitet. Glemte å nummerere sidene mine 😂 Surt når du innser det, men tviler sterk på at noen blir strøket på en formalitet/grafiske krav. I verste fall tror jeg det kan trekke ned hvis du har flere feil. Anonymkode: 24cc3...8b3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 Går sikkert fint. Jeg hadde en eksamen i norsk hvor det var sånn A, B, C, D oppgave og man skulle velge ett av alternativene å skrive stil om. Jeg glemte å skrive på hvilken av disse jeg hadde valgt. Så om de var skikkelige regelryttere, kunne de nok valgt å stryke meg basert på at de ikke selv kunne ta et valg av hvilken oppgave som var tatt som utgangspunkt. Men ut fra hva stilen handlet om kunne det ikke være noe tvil, så jeg fikk karakteren jeg skulle ha. De er nok ikke som parkeringsvakter som prøver å finne en feil å ta deg på, de legger heller godviljen til. Anonymkode: 0134f...70d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #11 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går sikkert fint. Jeg hadde en eksamen i norsk hvor det var sånn A, B, C, D oppgave og man skulle velge ett av alternativene å skrive stil om. Jeg glemte å skrive på hvilken av disse jeg hadde valgt. Så om de var skikkelige regelryttere, kunne de nok valgt å stryke meg basert på at de ikke selv kunne ta et valg av hvilken oppgave som var tatt som utgangspunkt. Men ut fra hva stilen handlet om kunne det ikke være noe tvil, så jeg fikk karakteren jeg skulle ha. De er nok ikke som parkeringsvakter som prøver å finne en feil å ta deg på, de legger heller godviljen til. Anonymkode: 0134f...70d Nå er det vel streng talt forskjell på VGS og høyere utdanning, i den grad at de er mye strengere og nøyaktig på høyere utdanning. For TS var dette et formelt krav. På VGS er det vel ikke et formelt krav ved å skrive hvilken oppgave. Det er i hvertfall rom for å feile. Anonymkode: 2fb21...157 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #12 Skrevet 28. mai 2022 Kommer vel an på lærestedet, jeg for min del glemte flere formelle krav på årets bacheloroppgave, fikk likevel en A. Anonymkode: bd164...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå