AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Okei, jeg har noe merkelig som jeg aldri har hørt at noen andre er plaget med. Har hatt det sånn her i flere år. Er det noen andre som opplever å bli plaget av å bli svimmel etter du har vært ute i kulden? Spesifikt i vind. Det trenger ikke være vinter, bare vinden er kald. Er så merkelig. Men blir svimmel når jeg kommer inn i varmen, merker det ikke når jeg er ute, det kommer når jeg går inn igjen. Bruker jeg en lue så skjer det ikke, så er en reaksjon på vind i ørene. Når jeg får varmen i meg igjen så går det bort igjen så varer ikke lenge. Interessant å høre om andre opplever det samme eller vet hvorfor det skjer?! :) Anonymkode: c7430...f5e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Skrevet 24. oktober 2023 Fordi blodårene trekker seg sammen når du er i kulde, og når du kommer i varme trekker de seg ut. Veldig normalt. Jobber på fryselager og dette skjer ofte ansatte også. Anonymkode: 56eca...25a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #3 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har det samme! Skal ikke mye vind til før jeg blir svimmel. Balanseorganet sitter i øret, så egentlig ganske logisk. Anonymkode: c9edb...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå