Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det helt uvanlig? Tre barn alder 12 og 16.

Anonymkode: 8cfb3...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke se noe problem med å ta med seg så store barn på visning. Forventer selvsagt at de kan oppføre seg ordentlig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan være fint for de å være med på det, bli inkludert. Kanskje de liker det? Liker det rommet osv :) 

Anonymkode: 21207...923

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Verre med små barn som kan komme til å gjøre ting de ikke burde, ta på alt mulig (selger har tross alt vasket og klargjort i mange timer) osv. Men i den alderen, har de sikkert meninger om sitt neste hjem. Og det er naturlig at de får delta.

Anonymkode: f9b66...e6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pratet med ei venninne som sa at det overhodet ikke er vanlig og megler liker det ikke. Jeg tok det som en selvfølge å ta de med. Vi skal jo alle bo der.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pratet med ei venninne som sa at det overhodet ikke er vanlig og megler liker det ikke. Jeg tok det som en selvfølge å ta de med. Vi skal jo alle bo der.

Jeg hadde absolutt ikke brydd meg om hva megler mener om denne saken. Han/hun er betalt for å holde visning, og det er helt uinteressant hva megleren mener om å ta med  store barn på visning.  Det skulle bare mangle at store barn ikke fikk være med å se på et mulig fremtidig hjem.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ulikt hva som blir gjort. Småbarn er nok ikke så populært, men såpass store går sikkert bra. 

Anonymkode: d383a...a73

Skrevet

Da jeg leste overskriften, tenkte jeg tvert NEI. Men med så store barn som 12 og 16, som vet man ikke skal pelle på alt og løfte på pynteting etc, så burde det gå bra å ta de med på visning. De skal jo ev bo der, de også, og bør jo få si sitt om boligen før man kjøper den. Kanskje liker de ikke rommet de skulle fått eller noe.

Så ja, med så store barn bør det gå fint å ta de med på visning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det helt uvanlig? Tre barn alder 12 og 16.

Mangler det tredje barnet fødselsdato?

Anonymkode: df78c...1f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mangler det tredje barnet fødselsdato?

Anonymkode: df78c...1f3

Hørt om tvillinger?

Anonymkode: daa2d...cb1

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hørt om tvillinger?

Anonymkode: daa2d...cb1

Er tvillinger ja

Skrevet

Ta de med og inkluder dem i prosessen, de skal jo bo der de også. 

Skrevet

Jeg hadde min med på visning, var ikke noe problem det og han var ikke store karen, på vei til å bli 7 om jeg ikke husker feil. Han var og klar i talen på hva han ønsket og den leiligheten vi endte opp med var vi enige om. 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen jeg kjenner dro på visning med tre små unger, en med bæsj i bleia. De fikk huset fordi det gamle paret som solgte ville ha barn det og var redd utbyggere 

Anonymkode: d558d...b2e

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi måtte ha vårt barn med på visninger da han var fem, da vi ikke alltid hadde barnevakt. Han kunne jo oppføre seg fint som femåring, så jeg antar at 12- og 16-åringer ihvertfall klarer det.

Anonymkode: efc67...450

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på mange visninger før vi fikk kjøpt boligen vi skal flytte til. Jeg så flere ganger barn i alderen ca 7-15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De blir med. Har jo sagt antall allerede, ble bare brått litt usikker når min venninne sa dette.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble skilt og skulle kjøpe hus, tok jeg med begge barna på noen av visningene (7 og 12). Var en selvfølge for meg. Ingen av meglerne sa noe. 

Anonymkode: 8e4d3...32e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, hadde med mine på 2 og 3 på visning. Ikke noe problem det.

Anonymkode: 6e1c9...850

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde med 2åringen på mange visninger, ikke vits å kaste bort barnevakt på den korte tiden. Men passet selvfølgelig på at han ikke rørte noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...