AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Er i dag 19+3. Morkake anterior. Under OUL forrige uke sa jordmor at det ikke er sikkert jeg kjenner liv før i uke 22. Det er jo forsåvidt betryggende, men samtidig er jeg så utålmodig etter å kjenne liv. Flere? Anonymkode: c1c5a...b38
myMa Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Samme her. Er i uke 22 nå og kjente liv først her om dagen. Har kun kjent noe helt nederst i magen foreløpig. Litt ekkelt frem mot OUL fordi jeg kjente liv mye tidligere forrige svangerskap og ble jo litt bekymret. Men alt bra med baby. Har også morkaken foran så det var ikke så rart. 1
Amatariel Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Har ikke kjent før rundt uke 20-22 med mine barn, og da har det vært svaaakt og sjeldent. Først rundt uke 24-25 har det vært tydelig bevegelse som kommer flere ganger om dagen. Skjønner godt du er utålmodig da det er verdens beste følelse ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Kjente ikke noe før 23-24 med tvillinger som var i topp form hele veien, så ikke bli stressa om det tar litt tid Anonymkode: 05585...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå