AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Del Skrevet 27. mai 2022 Råd? Ikke nevneverdig tur etc. Driver med strikking o.l. Men jeg trenger å komme meg UT av huset. Har ikke treningssenter i nærheten så det utgår. MVH småbarnsmor (29) som føler seg aldeles kvalt av familielivet 😛 Føler meg ikke som et menneske lenger, bare barnevakt og hushjelp. Det er absolutt alt livet dreier seg om for tiden og jeg takler det veldig dårlig 😅 Så trenger tips til aktiviteter alene, utforbi huset som ikke innebærer turgåing (kan ikke pga skade). Anonymkode: 0371d...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Del Skrevet 27. mai 2022 Bær og soppsanking utgår kanskje om du ikke kan gå så mye. Hva med sykling? Kajakk? Svømmehall? Anonymkode: 03010...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 27. mai 2022 #3 Del Skrevet 27. mai 2022 Hva med å male utendørs, aka plein air painting. Ta med malesaker ut og male landskap du ser, eller bare så enkelt som naturen du har rundt huset ditt. Du kan ta bilen til et sted du har fin utsikt, og prøve å male det du ser. Du kan velge mellom så masse forskjellige medier også, akvarell, oljemaling, akryl, tørrpasteller, oljepasteller, bare blyant og papir. Det er en veldig fin hobby, og du får også fysiske bilder som du kan pynte med, gjemme i en mappe eller gi i gave 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Del Skrevet 27. mai 2022 du kan vel drive med trening utendørs? dermed får kroppen trening, samtidig som du slipper å betale for svindyre treningsstudio. Anonymkode: 4519a...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Del Skrevet 27. mai 2022 Finnes det aktiviteter du kan melde deg på, som kunne vært gøy? Både karateklubben og dansestudioet her har egne tilbud til voksne nybegynner, som er mer for å komme seg ut og ha det gøy. Tegnekurs? Husflidslag? Klatring? Politisk parti? Miljøorganisasjon? Fotoklubb? Fint å ha en aktivitet som er bare sin egen og litt voksentid Anonymkode: 8c357...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 27. mai 2022 #6 Del Skrevet 27. mai 2022 Hva med å ta bilder av naturen? Det liker jeg. Ta bilder av trær, gamle hus, dyr, alle årstider ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 27. mai 2022 #7 Del Skrevet 27. mai 2022 Lea skrev (Akkurat nå): Hva med å ta bilder av naturen? Det liker jeg. Ta bilder av trær, gamle hus, dyr, alle årstider ol. Jeg skulle til å skrive det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Del Skrevet 27. mai 2022 Hage? Lag en liten urtehage, plant noen få krokus som spretter frem om våren.... 😄 Hage er litt arbeid, blir fort litt trening å vedlikeholde. Dersom du har uteplass da Anonymkode: 09dd2...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Del Skrevet 28. mai 2022 Pokemon Go 😅 Jeg er selv ikke så glad i trening men Pokemon Gå får meg ut på kveldene, etter at barna har lagt seg. Jeg kan sykle litt rundt og ta gymer, fange Pokemon. Fin motivasjon, gøyere enn man trodde på forhånd. Anonymkode: 5f7a4...f27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Del Skrevet 28. mai 2022 -Stolpejakten, geo catching, Pokemon go -Fotografering Anonymkode: 85beb...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 28. mai 2022 #11 Del Skrevet 28. mai 2022 Kor (eller korps, viss du kan handtere eit instrument). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mai 2022 #12 Del Skrevet 30. mai 2022 Foto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #13 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 20.58): Pokemon Go 😅 Jeg er selv ikke så glad i trening men Pokemon Gå får meg ut på kveldene, etter at barna har lagt seg. Jeg kan sykle litt rundt og ta gymer, fange Pokemon. Fin motivasjon, gøyere enn man trodde på forhånd. Anonymkode: 5f7a4...f27 Ja det er faktisk gøy! 😄 Anonymkode: 09dd2...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå