AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Dere som har reist utenlands på ferie alene, hvor dro dere? Hva gjorde dere? Jeg vurderer å dra alene på ferie i sommer, da jeg egentlig ikke har noen å reise med. Trives også i eget selskap til vanlig, og er mye alene. Men er jo litt usikker på hvordan det vil være på ferie alene. Vil gjerne høre deres erfaringer Anonymkode: cb4d6...f12
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 UK, Spania, Italia, Polen, Thailand, Indonesia, Australia, Japan, Cuba, Mexico, USA og mange flere land. Det er deilig å reise alene og å gjøre akkurat hva man vil når man vil. Og så kan man møte andre alenereisene eller lokalbefolkning hvis man føler seg ensom. Anonymkode: 5924d...a01 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Bare reis! Første gang var jeg på et sted jeg hadde vært året før. Kjentes litt tryggere. Nå går det helt fint. Introverte meg har lært å bli litt mer ekstrovert. Kjenner meg aldri ensom. Som deg så trives jeg med eget selskap. Om det er strandferie så ta med noen bøker/podcast på øret. Nettopp kommet hjem fra min første storbyferie alene. Jeg bare elsket det Anonymkode: b4dc0...e4c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 England, Spania, Portugal, Danmark, Sverige, Tyskland. Jeg er en person som trives veldig godt i eget selskap, og har prøvd meg på noen turer alene. Men har lært at jeg liker best å reise sammen med noen. Flyturen, ventetid på flyplassen, middager på kvelden, lunsjen i sola - alt dette er definitivt bedre i selskap. Jeg har ikke behov for å måtte gjøre det jeg selv vil absolutt hele tiden, og liker dynamikken med å være en eller flere til. Prøv det ut. Det blir en opplevelse uansett Anonymkode: 80d9a...211 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Sverige, Danmark, Tyskland, Spania, Kreta, Mallorca og London er steder jeg har reist alene. Nydelig å reise alene. Kommer til å fortsette med det inni mellom. Godt å reise sammen med andre og alene 🤗 Anonymkode: 4d63b...a02
Amossa Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Enig med de andre, det er ingen grunn til ikke å reise alene. Selv har jeg vært på mange turer både i Spania, Italia, Kypros, Tyrkia, Frankrike m.m.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Jeg har gjort det en gang da jeg var rundt 24 år . Var i London og gikk på museer og shoppet litt. Har bodd i England og vært i London mange ganger før. Vet ikke om jeg hadde turt å reise alene til et ukjent sted. Anonymkode: 4e2c7...2c1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Frankrike, Italia, Kroatia, Spania, England, Litauen. Bare reis, det gir en skikkelig frihetsfølelse og det er en stor fordel at du trives i ditt eget selskap til vanlig. Anonymkode: 27f1c...6a7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 Elsker å reise alene 😊 Vært i Sverige, Danmark, Spania, England, Irland,Skotland, Hellas, Portugal og USA (New York). Trives godt i mitt eget selskap, liker å planlegge turene, aktiviteter, severdigheter, hvor spise osv. Er forsiktig og tar forholdsregler. Har aldri vært utsatt for noe ubehagelig. Anonymkode: f390c...34f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 Sist jeg reiste alene dro jeg til Berlin. Utrolig greit i og med at det er skikkelig storby, samtidig som det er rimelig trygt. Jeg leide leilighet midt i sentrum slik at jeg lett kunne komme meg tilbake på kveldene. Men også for at jeg kunne lage middager selv, det gjør meg ingenting å spise lunsj alene, men jeg synes det er litt rarere med middag. Anonymkode: 43ffb...5f8
Kjetil E Skrevet 27. mai 2022 #11 Skrevet 27. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som har reist utenlands på ferie alene, hvor dro dere? Hva gjorde dere? Jeg vurderer å dra alene på ferie i sommer, da jeg egentlig ikke har noen å reise med. Trives også i eget selskap til vanlig, og er mye alene. Men er jo litt usikker på hvordan det vil være på ferie alene. Vil gjerne høre deres erfaringer Anonymkode: cb4d6...f12 Jeg ELSKER å reise på aleneferie. Har vært Wengen, London, Berlin, Sölden, Stockholm, København, Cruise, Seefeld, Falun, Lahti og mesteparten av Norge. Simpelten elsker det, kan gjøre akkurat hva jeg vill, ingen andre og ta hensyn til. Endret 27. mai 2022 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #12 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker å reise alene 😊 Vært i Sverige, Danmark, Spania, England, Irland,Skotland, Hellas, Portugal og USA (New York). Trives godt i mitt eget selskap, liker å planlegge turene, aktiviteter, severdigheter, hvor spise osv. Er forsiktig og tar forholdsregler. Har aldri vært utsatt for noe ubehagelig. Anonymkode: f390c...34f Hvordan turte du å reise til New York alene? Var du ikke redd for å bli skutt? Siden amerikanere elsker å skyte folk. Anonymkode: 902ae...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #13 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan turte du å reise til New York alene? Var du ikke redd for å bli skutt? Siden amerikanere elsker å skyte folk. Anonymkode: 902ae...6ce Er da vel like kjipt å bli skutt om man ikke reiser alene også Anonymkode: 0216f...1d1 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #14 Skrevet 27. mai 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan turte du å reise til New York alene? Var du ikke redd for å bli skutt? Siden amerikanere elsker å skyte folk. Anonymkode: 902ae...6ce 😂 Anonymkode: 80d9a...211 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #15 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😂 Anonymkode: 80d9a...211 Det er jo sant. De liker å skyte folk der borte. Syk hobby de har, men jeg tør ikke dra til et land der jeg risikerer å bli skutt og drept. Anonymkode: 902ae...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #16 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er da vel like kjipt å bli skutt om man ikke reiser alene også Anonymkode: 0216f...1d1 Sant, men man er jo ganske sårbar om man reiser alene. Jeg har vært i Glasgow alene, det var koselig. Ingen skudd eller tvagsfingring, bare god stemning! Det sies att det er en farlig by men jeg så ikke noe til det. Anonymkode: 902ae...6ce
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #17 Skrevet 27. mai 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo sant. De liker å skyte folk der borte. Syk hobby de har, men jeg tør ikke dra til et land der jeg risikerer å bli skutt og drept. Anonymkode: 902ae...6ce Reduserer jo ikke sjansen for å bli skutt om man er to 😂 Anonymkode: 80d9a...211
Zinatara Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 Jeg liker å reise alene, da kan jeg velge akkurat hva jeg skal gjøre og hva jeg skal spise. Dersom jeg reiser til by passer jeg på at hotellet er sentralt. Ikke moro å måtte gå i lugubre mørke bakgater for å komme tilbake. Skal sies at jeg aldri er sent ute dersom jeg reiser alene, bruker heller dagen til å se meg rundt og så går jeg tilbake til hotellet etter jeg har spist middag eller jeg bestiller uber eats og streamer noe på pcen. Jeg liker godt å være alene, føler ikke det ubehagelig å spise ute alene slik enkelte gjør.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 Vanskelig å svare uten å vite verden alder, kjønn, feriebudsjett, interesser eller om du ser etter liv og leven eller kultur eller aktiviteter eller bare vil slappe av i sola. Anonymkode: 763d8...944 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #20 Skrevet 27. mai 2022 Jeg har reist til New Zealand og Spania alene Hatet det, men det er fordi jeg er introvert med sosial angst! Haha. Anonymkode: 558bb...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå