minienthe Skrevet 10. november 2005 #1 Skrevet 10. november 2005 innstallerte firefox i kveld rett og slett for å prøve dette programmet som alle skryter av men når jeg gjorde dette sluttet touchpaden på laptopen å fungere ?? har ekstern USB mus tilkoblet og den virker jeg har prøvd... avinnstallere USB musa oppdatere drivere for touchpad og USB mus reboot alt fungerte inntil jeg installerte denne firefoxgreia... hjelp ?
minienthe Skrevet 10. november 2005 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2005 og hvor får jeg skrudd av firefox som standard nettleser ?
Cronos Skrevet 10. november 2005 #3 Skrevet 10. november 2005 Kan ikke si noe med den touchpaden. Har aldri hatt problemer med Firefox-installasjon. For å fjerne Firefox som standard-nettleser, velger du IE som nettleser, og det gjør du på følgende måte: I IE, velg Verktøy - Alternativer - Programmer (en egen arkfane) - nederst der står det noe sånt som "Sjekk om Internett Utforsker er standard nettleser". Denne haken skal stå på. Så er det bare å stenge alle nettleser og starte IE, så skal den spørre for deg.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. november 2005 #4 Skrevet 10. november 2005 Du kan jo prøve Opera også, se om den fungerer bedre for deg: http://www.opera.com Anything but IE.
minienthe Skrevet 10. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2005 opera ? kommer aldri inn på min maskin... har prøvd den leseren før og holdt på å få fnatt. men folk har jo forskjelllige preferanser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå