Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tenkte jeg skulle ta ei natt i oslo,men for noen syke priser ! 2000 for ei natt på hotell nå... prisene må ha steget noe voldsomt ?! norgesferie er dyrt !!

Anonymkode: 683d5...1cd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Citybox er det billigte, 1700 for en natt i helga

AnonymBruker
Skrevet

Hotellpriser.

Anonymkode: 9288f...498

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Det hjelper å være medlem i en hotellkjede så du får litt rabatt (og fri avbestilling når som helst). Tror Thon er de billigste. Jeg er medlem i Choice også.

Men det der bonussystem et de har er bare bøll og lokkemat. Hadde samlet opp en hel del bonuspoeng pga. lojalitet til Choice, men det viser seg umulig å få brukt poengene på bonusnatt. Nå tror jeg en stor jafs av bonusen min har 'gått ut på dato' også :rolleyes: For et system.

Anonymkode: b5343...3b6

Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Jeg har lagt merke til det samme. Skulle egentlig til Oslo, men selv de billigste og kjipeste hotellene tar nesten 2000 eller mer pr natt. 3 netter til 6000 kroner? Drøyt.

Airbnb var også litt dyrt fant jeg ut. I hvert fall for særinger som meg som ønsker å ha et sted for meg selv.

Jeg fant ut at jeg heller reiser til utlandet siden jeg ønsker å ha mer penger til andre ting enn kun hotell omtrent.

Endret av AprilRyan
AnonymBruker
Skrevet

airbnb.com

Anonymkode: 52e1d...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat sittet og bestilt hotellovernattinger i Oslo for mannen og meg i juli. Vi skal ikke være der i helg, men på vanlige ukedager. Da var det mange helt ok hoteller som har priser rundt 1500 kroner per natt. 

Anonymkode: 40347...5d1

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk priser litt utenfor Oslo også, f.eks Lillestrøm, er jo bare 10 minutter unna med tog. Går massevis av tog. Men skal du henge i Oslo langt på natt må du sikkert sjekke opp når det går tog. 

Anonymkode: 45e0b...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare Oslo som er dyr. Var i Trondhjem for et par uker siden. Litt sent ute med å bestille, men det billigste jeg fant var 3200,-
London er dyr. Du skal godt opp i pris for å finne et hotell med samme standard du får fort 2000-kroners-rom i Oslo. Og de norske hoteller skal dekke norske lønninger. 
København er også dyrt. Prisene på deres Scandic hoteller, slipper du ikke unna mye billigere med. 
Sentrum av Zurich f.eks, ikke noe billigere der.
Mange nordmenn sammenligner norske hotellpriser med land som vi ikke er sammenlignbare med

Anonymkode: f2812...1b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Sentrum av Zurich f.eks, ikke noe billigere der.

Tror ingen forventer det i en by hvor median nettolønn er det dobbelt så høy  som i Oslo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...