lotuschae Skrevet 27. mai 2022 #1 Del Skrevet 27. mai 2022 Hei! Jeg var i en kantine i Trondheim i dag uten noe Wi-fi i nærheten som jeg har koblet til før. Nå plutselig ble jeg koblet til et nett som heter Telia Wifi1x, som jeg aldri har vært borti før, siden jeg aldri har vært her før. Nettet er passordbeskyttet, og både jeg med telia-abonnement og venninnen min uten telia-abonnement ble koblet til automatisk. Vi synes det er skikkelig rart, og telia sin kundeservice hadde ingen forklaring og ga ikke annet råd enn å skru av Wi-fi. Vil også legge til at "glem nettverk" knappen ikke kommer opp når jeg går inn på informasjon om nettet. Er det noen som har vært borti noe lignende? Jeg ble litt stresset av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 Dette lurer jeg også på! Anonymkode: d61a3...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Del Skrevet 19. oktober 2022 Er det en android telefon eller en iphone? Anonymkode: dfb64...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelso Skrevet 21. oktober 2022 #4 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 8.04): Er det en android telefon eller en iphone? Anonymkode: dfb64...caf I mitt tilfelle er det iphone det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå