AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Var å besøkte typen forrige helg og på terassen har han en barneseng som han hadde rydda ut som hadde stått der i lengere tid. og nå lå det en høy hælt sko oppi der sammen med mye annet rot. Jeg mener å huske at forrige gang jeg var på terassen så lå det ikke noe sko oppi der. han bor sammen med broren sin, og broren bodde der med barn og samboer før. På rommet han har nå. Og han mener at den skoen må da tilhøre hu. Mens jeg kanskje tror typen min har vært utro mens jeg har vært borte og bare slengt skoa til en dame oppi der? jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger og vi har kommet i en krangel pga dette. Han mener den skoa har ligget der hele tiden, mens jeg mener ikke. Anonymkode: c765e...b4c
Silla123 Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Det er jo litt merkelig om en dame også bare skal ha gått hjem med én sko? 7 1 9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Silla123 skrev (13 minutter siden): Det er jo litt merkelig om en dame også bare skal ha gått hjem med én sko? Dette har skjedd deg på fylla. Trøtt, sliten, litt fjern og tror jeg har tatt med meg skoa i hånda for å gå ut døra. Så har det hendt at jeg bare har med en sko da. Siden du la spesielt merke til den skoen nå så kan du tenke at den ville du lagt merke til om den lå der før og. Anonymkode: 3647f...2b4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Du har en kjæreste som bor sammen (eller hos?) broren sin i voksen alder. Og som rydder vekk møbler som ikke er bruk på terrassen? Og rot? Han høres ut som søppel, piratkjæreste eller ei Anonymkode: 4ca3a...678 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Var å besøkte typen forrige helg og på terassen har han en barneseng som han hadde rydda ut som hadde stått der i lengere tid. og nå lå det en høy hælt sko oppi der sammen med mye annet rot. Jeg mener å huske at forrige gang jeg var på terassen så lå det ikke noe sko oppi der. han bor sammen med broren sin, og broren bodde der med barn og samboer før. På rommet han har nå. Og han mener at den skoen må da tilhøre hu. Mens jeg kanskje tror typen min har vært utro mens jeg har vært borte og bare slengt skoa til en dame oppi der? jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger og vi har kommet i en krangel pga dette. Han mener den skoa har ligget der hele tiden, mens jeg mener ikke. Anonymkode: c765e...b4c Får du noen gang sjekket str hun bruker på sko? Da finner du lettere ut av det. Anonymkode: 3647f...2b4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Det er ikke skoen som gjør at du tror at han er utro. For hvis du generelt hadde stolt på kjæresten din, så hadde dette blitt oppklart på en skikkelig måte, og så hadde du sluppet denne dårlige magefølelsen, og mistenksomheten og tråden på kvinbeguiden. Jeg er sikker på at du har en vond magefølelse hver gang han fester uten deg. Fordi han rett og slett ikke er til å stole på. Så når det ikke er tillit i forholdet. Enten det er din eller hans feil, så må dere ta tak i det i stedet for å henge deg opp i hvem sin sko dette er sin. Og hvis han ER en utro drittsekk. Om han bare har vært utro ÉN gang. Så dump han. Så slipper du å være nervevrak hver gang han drar på fest uten deg. For jeg garanterer deg. Det har garantert skjedd flere ganger du ikke vet om, og det skjer garantert igjen. Anonymkode: 1f4c4...196 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 Om han har vært utro, har han i så fall gjort en utrolig dårlig jobb på skjule det. Kan den skoen ha dukket opp i senere tid? De virker jo litt rotete, disse brødrene, som har en barneseng med rot stående ute på terrassen i lengre tid. Kan den skoen plutselig ha dukket opp under en seng eller i et skap f.eks og så havnet i "kurven med det rare i" på terrassen? Du må velge om du skal stole på han eller ikke, rett og slett. Det er det bare du som kan avgjøre. Og da tenker jeg at det ikke bare er skoen som bør ligge til grunn for ditt valg. Anonymkode: e3db3...506 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dette har skjedd deg på fylla. Trøtt, sliten, litt fjern og tror jeg har tatt med meg skoa i hånda for å gå ut døra. Så har det hendt at jeg bare har med en sko da. Siden du la spesielt merke til den skoen nå så kan du tenke at den ville du lagt merke til om den lå der før og. Anonymkode: 3647f...2b4 Går du barbeint hjem, da eller? Jeg har alltid klart å komme hjem med to sko, uavhengig hvor full og trøtt jeg har vært. Men hva så om det ligger en sko i senga, fordi noen har glemt den igjen? Han bor jo sammen med broren sin også, og det kan like gjerne være han som har hatt med seg dame hjem. Eller at broren fant den skoen en plass i leiligheten etter eksen sin, og bare slengte den oppi senga for å legge den en plass. Merkelig å skape krangel utav en sko, og mistenke typen for utroskap, om det da ikke ligger mye mer bak denne mistanken din. Anonymkode: 07646...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #10 Skrevet 29. mai 2022 virker som om du er ute etter å ta han på noe bare? hva slags menneske krangler om en sko? Anonymkode: 1e958...6af
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #11 Skrevet 29. mai 2022 Man pleier ikke glemme igjen sko på et one night stand, det merker man jo om man har på eller ei 😅 Jakker, klokker, smykker, hårstrikker og kanskje til og med en truse kan man gå fra, men ikke sko. Den mest sannsynlige forklaringen er jo at den er fra en kvinne som har bodd der (eksen til broren), ikke et one night stand. Dette handler nok ikke om skoen, men om at du er utrygg. Enten er du sykelig sjalu, eller så har du kanskje en grunn til å mistenke han. Minner meg jo litt om en historie jeg hørte en gang om en mann som hentet en barnevogn for en gradvid kollega som en tjeneste fordi det paret ikke hadde bil. Kona så barnevognen i bagasjerommet og trodde automatisk at han hadde vært utro og klart å gjøre noen gravid, og kjeftet han huden full. Nå tok hun feil i akkurat det tilfellet, men han var (og er) faktisk notorisk utro. Kan jo ikke annet enn å tenke at hun hoppet rett til den konklusjonen fordi hun nok skjønte det innerst inne. Anonymkode: b9aac...2e7 1
zerano90 Skrevet 29. mai 2022 #12 Skrevet 29. mai 2022 (endret) jasså Endret 29. mai 2022 av zerano90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå