AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Jeg tenker mye på at jeg kanskje vil gå ut av et forhold som har vart i 6år . Jeg irriterer meg over at han snakker litt nedlatende til meg noen ganger og jeg kanskje synes han bruker cannabis litt for ofte (3 ganger i ula ca ) og jeg synes til tider han er tiltaksløs. Nå skal det sies at begge hans foreldre døde nesten samtidig rettferdig covid kom så han har slitt med å jobbe seg gjennom ettervirkninger av deg . Samtidig har vi det bra til ofte også og jeg lurer på om deg bare er jeg som ikke evner å være fornøyd med det jeg har ? Og jeg er oppriktig glad i han og vi har mye bra sammen . Jeg er allerede i midten av 30-åra lagt på meg en del og har mine issues så jeg er redd for ikke å finne noen andre hvis jeg forlater han nå . Redd for å bli helt alene da jeg har få nære venner og døler ikke at familien min er noe jeg kan lene meg på … Redd for at gresset ikke er grønnere på andre siden og at jeg ikke vil finne noen andre hvis jeg går fra han . Jeg er redd for å miste en del trygghet og støtte sosialt , praktisk og økonomisk hvis jeg går . Da han er en slags klippe for meg . Vi er samboere , jeg vet at hvis jeg går så vil jeg måtte si det til han samma dag som jeg flytter . Jeg kan ikke gjøre det slutt og bli boende i mage uker før jeg kan flytte til nytt sted da jeg da bare vil gå tilbake til han . Ja det skjedde før etter en krangel. Noen som har noen tips her ? Anonymkode: dcc6c...c9b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Du vurderer vel ikke å begynne å trene og legge om kostholdet, da? Samtidig som du begynner å lete etter nye venner. Sidetmedord.no og appen «venn» er steder du kan prøve deg på. Eller så er det «hey vina» på facebook. Kanskje du kan prøve å få deg noen venner/bekjente og samtidig bli litt sunnere, før du flytter ut? Jeg syns ikke du skal være i et forhold du egentlig ikke ønsker å være i. Anonymkode: 37fd4...f73 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Hva burde jeg gjøre ? Hvordan kan jeg vite om jeg bare er misfornøyd uansett hvem jeg er sammen med eller om jeg faktisk burde forlate han ? jeg har faktisk fantasert om å være utro , ikke handlet på det enda . Hadde tilbudet og muligheten men klarte ikke gjøre det. Anonymkode: dcc6c...c9b 1
FruR Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Tja lage en liste for og i mot ? hm skaffe seg leilighet på forhånd og så først si fra til han dagen du flytter høres komplisert ut og dom drama
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Har du det best sammen med han eller uten han? Hvor lenge har du vært i tvil om forholdet? Anonymkode: 0294e...e89
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Vært i tvil om forholde de siste to åra… Om jeg har det bedre sammen med eller uten han ? … veit ikke … 🥺-ts Anonymkode: dcc6c...c9b
Mona123 Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Dump han. Livet er for kort til å være med cannabisfolk som snakker nedlatende til deg. Bedre å være singel og fri!
Havspeil Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Vet du hva ? Om du fortsetter i dette triste forholdet,så vil du innen 10 år ha lagt på deg 15 kg.til. 😪 Han gir deg null inspirasjon med røykskya si . Slike holder på slik i årtier ! Ta tilbake deg selv,- uten han ❤ 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå