Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mye på at jeg kanskje vil gå ut av et forhold som har vart i 6år .

Jeg irriterer meg over at han snakker litt nedlatende til meg noen ganger og jeg kanskje synes han bruker cannabis litt for ofte (3 ganger i ula ca ) og jeg synes til tider han er tiltaksløs. Nå skal det sies at begge hans foreldre døde nesten samtidig rettferdig covid kom så han har slitt med å jobbe seg gjennom ettervirkninger av deg . 

Samtidig har vi det bra til ofte også og jeg lurer på om deg bare er jeg som ikke evner å være fornøyd med det jeg har ? Og jeg er oppriktig glad i han og vi har mye bra sammen .

Jeg er allerede i midten av 30-åra lagt på meg en del og har mine issues så jeg er redd for ikke å finne noen andre hvis jeg forlater han nå . Redd for å bli helt alene da jeg har få nære venner og døler ikke at familien min er noe jeg kan lene meg på … Redd for at gresset ikke er grønnere på andre siden og at jeg ikke vil finne noen andre  hvis jeg går fra han . Jeg er redd for å miste en del trygghet og støtte sosialt , praktisk og økonomisk hvis jeg går . Da han er en slags klippe for meg . 

Vi er samboere  , jeg vet at hvis jeg går så vil jeg måtte si det til han samma dag som jeg flytter . Jeg kan ikke gjøre det slutt og bli boende i mage uker før jeg kan flytte til nytt sted da jeg da bare vil gå tilbake til han . Ja det skjedde før etter en krangel. 

Noen som har noen tips her ? 

Anonymkode: dcc6c...c9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vurderer vel ikke å begynne å trene og legge om kostholdet, da? Samtidig som du begynner å lete etter nye venner. Sidetmedord.no og appen «venn» er steder du kan prøve deg på. Eller så er det «hey vina» på facebook. Kanskje du kan prøve å få deg noen venner/bekjente og samtidig bli litt sunnere, før du flytter ut?

Jeg syns ikke du skal være i et forhold du egentlig ikke ønsker å være i.

Anonymkode: 37fd4...f73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva burde jeg gjøre ? Hvordan kan jeg vite om jeg bare er misfornøyd uansett hvem jeg er sammen med eller om jeg faktisk burde forlate han ? 

jeg har faktisk fantasert om å være utro , ikke handlet på det enda . Hadde tilbudet og muligheten men klarte ikke gjøre det. 

• Liker 1
Skrevet

Tja lage en liste for og i mot ? 

hm skaffe seg leilighet på forhånd og så først si fra til han dagen du flytter høres komplisert ut og dom drama 

AnonymBruker
Skrevet

Har du det best sammen med han eller uten han?
Hvor lenge har du vært i tvil om forholdet?

Anonymkode: 0294e...e89

AnonymBruker
Skrevet

Vært i tvil om forholde de siste to åra… Om jeg har det bedre sammen med eller uten han ? … veit ikke … 🥺-ts

Skrevet

Dump han. Livet er for kort til å være med cannabisfolk som snakker nedlatende til deg. Bedre å være singel og fri! 

Skrevet

Vet du hva ? Om du fortsetter i dette triste forholdet,så vil du innen 10 år ha lagt på deg 15 kg.til. 😪 

Han gir deg null inspirasjon med røykskya si . Slike holder på slik i årtier ! 

Ta tilbake deg selv,- uten han ❤

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...