AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #81 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Mens andre damer synes det er deiligere og suge enn mindre penis 😅 du får ikke vondt i kjeven? Anonymkode: 7c694...b71 Nei, ble sliten i kjevemusklene i starten, men ikke nå lenger 👀 Anonymkode: 51a34...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #82 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, ble sliten i kjevemusklene i starten, men ikke nå lenger 👀 Anonymkode: 51a34...83f Gjør du anal med en slik str og? 😅 Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #83 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg har vært med menn som har peniser fra 10-22cm. 18-19cm og grei omkrets er perfekt for meg. 22 blir litt i lengste laget, spesielt ved riding. 10cm spretter omtrent bare ut igjen. 15cm kan holde fint om det er god tjukkelse. Anonymkode: 785ad...5be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #84 Del Skrevet 28. mai 2022 Synes det er veldig fint. Tykkelse er absolutt viktigere enn lengde, men det henger jo ofte sammen. Godt med en penis som skaper skikkelig trykk. Anonymkode: 45ac3...123 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #85 Del Skrevet 28. mai 2022 Merker meg du er veldig opptatt av om kvinnen får smerter samtidig som du ganske tydelig er megastolt over penisen din. Mistenker svært mange menn med store peniser tenner på at dama får smerter ved for dype støt. Eksen ville feks alltid ta meg i stillinger som ga dypest støt og merket at han spilte svært overrasket da jeg utrykket smerte. Etterhvert kom det frem at også ekser og andre fikk vondt i disse stillingene. Så jeg har tenkt han bare ønsket denne bekreftelsen på at han var ‘for stor’ for meg. Har jeg rett ts, at du tenner på tanken om at dama får smerter pga kuken din? En litt sånn hard core ‘jeg skal banke deg i fitta’ fetisj? Anonymkode: 43ccc...526 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #86 Del Skrevet 28. mai 2022 Nå har jeg aldri målt en penis i hele mitt liv, men de største penisene jeg har vært borti kan gjøre vondt i noen stillinger. Særlig når jeg har blitt tatt bakfra. Men syns det er gode i vanlig misjonærstilling. Anonymkode: 66e06...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 28. mai 2022 #87 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fins det noen som faktisk prøver å dele en banan for å sjekke? 😅 Anonymkode: 723ad...b72 Har du ikke vært ung og nysgjerrig? Etter seksualundervisningen på ungdomsskolen der vi fikk vite om banantrikset og det ble delt ut kondomer.... I say no more. Som voksen har jeg øvd musklene på diverse vis. F.eks. kjøpe slike egg man kan putte oppi skjeden som har håndtak i ene enden (egentlig er det vel sexleketøy). I håndtaket kan man feste diverse vekter og så bruker man skjedemusklene til å dra eggene oppover i skjeden. Det funker helt fint! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #88 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så du tenner ikke på peniser 13-16 cm? Anonymkode: 7c694...b71 Dersom de er tykke, er dette en fin lengde, i hvert fall de på 15-16. Jeg har prøvd rundt 20 cm, tykk, det var opphissende med litt mye. Og så var det en på 22 cm som var veldig tynn, det ga meg ingenting. Anonymkode: b9ad2...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #89 Del Skrevet 28. mai 2022 Brei/tjukk penis er viktig. Lang men ikke for lang. Deilig og bli fylt opp og kjenner den trenger seg inn. Anonymkode: 216c3...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #90 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synes det er veldig fint. Tykkelse er absolutt viktigere enn lengde, men det henger jo ofte sammen. Godt med en penis som skaper skikkelig trykk. Anonymkode: 45ac3...123 Hva vil du si er største forskjellen på en på 14 cm og en på 19 cm? Begge tjukke. Føler du at du blir mer trykt opp? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #91 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Brei/tjukk penis er viktig. Lang men ikke for lang. Deilig og bli fylt opp og kjenner den trenger seg inn. Anonymkode: 216c3...bb5 Hva er minimumslengde kravet ditt? Tjukk penis vet jeg alle damer elsker. Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #92 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva er minimumslengde kravet ditt? Tjukk penis vet jeg alle damer elsker. Anonymkode: 7c694...b71 Nei, alle gjør ikke det 😊 Anonymkode: 1b93b...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #93 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, alle gjør ikke det 😊 Anonymkode: 1b93b...c8b Nei men de fleste. Du foretrekker vel heller medium lengde og tykk? Enn lang og tykk? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #94 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei men de fleste. Du foretrekker vel heller medium lengde og tykk? Enn lang og tykk? Anonymkode: 7c694...b71 Nei, liker ikke tykk og liten til medium er passe. Anonymkode: 1b93b...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #95 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Merker meg du er veldig opptatt av om kvinnen får smerter samtidig som du ganske tydelig er megastolt over penisen din. Mistenker svært mange menn med store peniser tenner på at dama får smerter ved for dype støt. Eksen ville feks alltid ta meg i stillinger som ga dypest støt og merket at han spilte svært overrasket da jeg utrykket smerte. Etterhvert kom det frem at også ekser og andre fikk vondt i disse stillingene. Så jeg har tenkt han bare ønsket denne bekreftelsen på at han var ‘for stor’ for meg. Har jeg rett ts, at du tenner på tanken om at dama får smerter pga kuken din? En litt sånn hard core ‘jeg skal banke deg i fitta’ fetisj? Anonymkode: 43ccc...526 Jeg tolker ts mer dit at han er en av disse 14cm-gutta, som fisker etter alt mulig, for å bygge opp under sin egen usikkerhet. Anonymkode: 0d1a2...45e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #96 Del Skrevet 28. mai 2022 Blåttvann skrev (8 timer siden): Som voksen har jeg øvd musklene på diverse vis. F.eks. kjøpe slike egg man kan putte oppi skjeden som har håndtak i ene enden (egentlig er det vel sexleketøy). I håndtaket kan man feste diverse vekter og så bruker man skjedemusklene til å dra eggene oppover i skjeden. Det funker helt fint! Bruker du dette da uten undertøy? Ble bare litt nysjerrig, når du sier du henger på litt diverse vekter, som du trener muskelen litt esktra med. For vektene er vel utenfor skjedeåpningen? Anonymkode: 7b587...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 28. mai 2022 #97 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Bruker du dette da uten undertøy? Ble bare litt nysjerrig, når du sier du henger på litt diverse vekter, som du trener muskelen litt esktra med. For vektene er vel utenfor skjedeåpningen? Anonymkode: 7b587...83c Jaja, uten undertøy. Håndtaket skal være utenfor skjeden uansett om man bruker de til seksuell stimuli eller vekttrening. Før jeg fikk tak i ordentlige vekter hang jeg to 1,5litersflasker i håndtaket til eggene og sto med disse dinglende mellom beina. Dro for gardinene når jeg holdt på med denne typen styrketrening ja. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #98 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva vil du si er største forskjellen på en på 14 cm og en på 19 cm? Begge tjukke. Føler du at du blir mer trykt opp? Anonymkode: 7c694...b71 Jeg har ikke prøvd alle mulig kombinasjoner av tykkelse og lengde, så det kan jeg ikke svare på. Av de jeg har hatt sex med så har de lengste også vært de tykkeste. Anonymkode: 45ac3...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #99 Del Skrevet 28. mai 2022 On 5/27/2022 at 2:25 PM, AnonymBruker said: Vondt. Eksen hadde 22 cm. Nå er jeg sammen med en som har 10 cm i følge ham selv. Den er ikke stor, men estetisk vakker å se på likevel, sexen er også mye bedre. Han treffer akkurat der han skal. Får veldig lett orgasme med ham. Å suge en liten penis er også ti ganger bedre. Slipper å nesten brekke kjeven ut av ledd hver gang, var et ork. Nå er det som å suge på en stor tommel om dere skjønner, veldig behagelig for oss begge. Anonymkode: 3287d...0f1 Jeg kan garantere deg at den penisen ikke er 10cm. For da hadde du ikke synes det var så fabelaktig. En penis på 10cm vil i opptil flere stilling såvidt rekke frem innfor døra, og vil med den minste bevegelse ramle ut. Man får ekstremt korte støt. Anonymkode: d730a...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #100 Del Skrevet 28. mai 2022 Vondt. Kommer bort på "toppen"/livmors åpning inni meg er ikke det godt og deilig lengre. Det skal dog sies at det er genetisk på dame med "størrelse" også. Noen har kortere kjede, og det gjør vondt. Asiatiske damer har kortere (er halvt asiatisk selv) har det og afrikanske damer har lengre. Anonymkode: 2a7d1...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå